תפריט עמוד

סכיפהול – נמל התעופה הגדול הטוב ביותר באירופה

מועצת שדות התעופה הבינלאומית בחרה בנמל התעופה של אמסטרדם כטוב ביותר באירופה בקטגוריית יותר מ-25 מיליון נוסעים. השדה באנטליה, הזכור לישראלים רבים, זכה בקטגוריית 20-10 מיליון נוסעים

המוני הישראלים שעברו בנמל התעופה של אנטליה ודאי זוכרים את השדרוג הרציני שעבר במהלך השנים האחרונות. השיפורים הללו לא חמקו מעיניהם של חברי ACI, המועצה הבינלאומית של נמלי תעופה, שהעניקו לשדה באנטליה את התואר נמל התעופה הטוב ביותר באירופה בקטגוריית 20-10 מיליון נוסעים בשנה. בין נימוקי השופטים מוזכרים לטובה השיפורים הפיזיים שהשדה עבר,  היעילות והדאגה לסביבה. יש לציין כי הפרסים של ACI נחשבים ליוקרתיים במיוחד בענף התעופה.

במקום הראשון בין שדות התעופה הגדולים ביותר, עם נפח נוסעים של יותר מ-25 מיליון בשנה, זכה סכיפהול, ליד אמסטרדם. השופטים ציינו לטובה את השירותים הרבים המוצעים לנוסעים, את יעילות צוות העובדים ואת הדאגה לסביבה.

זוכרים? הכניסה לנמל התעופה של אנטליה | צילום: FlankerFF, GFDL

דאגה לסביבה העסיקה רבות את חברי המועצה, והשנה הם ייחדו לתחום הזה פרס  מיוחד. הזוכה בתואר "חדשנות בנושאי סביבה" הוא נמל התעופה של ציריך, שצוין לטובה על קנסות למזהמים ועידוד של חברות תעופה להשתמש בדלקים ירוקים יותר.

עוד שני נמלי תעופה זכו בפרסים: שדה התעופה של אדינבורו בקטגוריית חמישה עד עשרה מיליון נוסעים, והשדה הקטן בורנמאוס (Bournemouth Airport) בדרום אנגליה זכה בקטגוריית עד חמישה מיליון נוסעים וצוין לטובה על שירותיו לנוסעים בעלי מוגבלויות.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.