תפריט עמוד

סיקור בינלאומי חסר תקדים לתל אביב

יותר ממאה צוותי חדשות משלושים מדינות סיקרו השנה את תל אביב. אפילו הירחון פלייבוי שלח כתבים לסקר את העיר התוססת

שנת 2010 הייתה שנה טובה לתיירות בישראל בכלל, אבל נראה שאת כל השיאים שברה תל אביב, שזכתה במהלך השנה לסיקור תקשורתי אוהד ברחבי העולם. במהלך השנה התארחו בתל אביב מספר שיא של עיתונאים שבאו לסקר אותה – כמאה משלחות וצוותי טלוויזיה משלושים מדינות. בסך הכל התארחו בתל אביב 200 כתבים מארצות הברית, אנגליה, גרמניה, הולנד, שוודיה, סין, איטליה וספרד.

על פי העמותה לתיירות תל אביב יפו, הפרסומים המשמעותיים ביותר במהלך 2010 היו של המדריך הבינלאומי לונלי פלאנט, שהמליץ בחום על תל אביב כאחד מהיעדים האטרקטיביים לשנת 2011. גם הירחון הנשיונל ג'יאוגרפיק הכריז על תל אביב כאחת מערי החוף המוצלחות בעולם, ואפילו המגזין פלייבוי שלח צוות כתבים כדי לבדוק את נכונות השמועה כי הנשים התל אביביות יפות במיוחד. היחס התקשורתי האוהד משתקף גם בנתוני סוף השנה, עם עלייה של 22 אחוזים במספר הלינות בעיר – במהלך 2010 היו 2,230,000 לינות של תיירים בבתי המלון בעיר.

את הסיקור האוהד מסבירה אתי גרגיר, מנכל העמותה לתיירות תל אביב יפו, בפעילות שיווקית ממוקדת. בין השאר העמותה השיקה השנה אפליקציית אייפון חינמית להתמצאות בתל אביב ויצאה בקמפיין תדמיתי המיועד לאוכלוסיה הגאה. בנוסף, השנה פתחה העמותה לתיירות לשכת תיירים נוספת במתחם התחנה, ובתחילת השנה תיפתח לשכה שלישית בכיכר הסראייה ביפו.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.