תפריט עמוד

נתיבי אוויר צ'כיים – יום הולדת שמח!

השנה מציינים בנתיבי אוויר צ'כיים 85 שנים לייסוד החברה. מסורת ארוכה ומכובדת כזו בצירוף צי המטוסים המתחדש של החברה מעניקים לה יתרון משמעותי מול המתחרות האירופיות. עם תשע טיסות שבועיות לתל אביב וממנה, גם הנוסעים הישראלים זוכים ליהנות מכך

נתיבי אויר צ'כיים, חברת התעופה הלאומית של צ'כיה, תקיים במהלך החורף הקרוב תשע טיסות שבועיות מפראג לתל אביב ובחזרה. ב-9 באוקטובר 2008 ציינו בחברת התעופה הצ'כית כמה אירועים חגיגיים ומיוחדים: בתאריך זה הוכנסו לשירות בטקס שנערך בנמל התעופה של פראג ארבעה מטוסי אירבוס 319A חדשים. המטוסים שנקראו על שם ארבעה נהרות גדולים הזורמים בצ'כיה – וולטאבה, לאבה, דיג'ה ואודרה הושקו בטקס בו צויינו גם יום הולדתה ה-85 של חברת התעופה הצ'כית ויום השנה ה-90 לייסוד התעופה האזרחית במדינה.

ארבעה המטוסים החדשים הם האחרונים בהזמנה של שנים עשר מטוסים חדשים של אירבוס שהוכנסו לשירו בחברה מאז שנת 2006. מטוסים אלה מחליפים את מטוסי הבואינג הישנים יותר של החברה ומזרימים "דם חדש" בעורקיה. הכנסתם לשירות משלימה פרק זה בחידוש צי מטוסי הטווח הבינוני של החברה. נכון לעכשיו טסים בקווי התעופה של החברה 16 מטוסי דור חדש של אירבוס.

"המודרניזציה של מטוסי הטווח הבינוני, שמהווים את עמוד השדרה של החברה, היא בעדיפות ראשונה עבורנו" הבהיר בטקס בתחילת אקוטובר נשיא נתיבי אוויר צ'כיים ראדומיר לאשק. "מטוסים חדשים, מורניים ותחרותיים לצד מרכיבים נוספים כשירות איכותי, לוח טיסות מצוין וצוות ברמה גבוהה מעניקים לנו יתרון משמעותי מול החברות המתחרות" הוסיף ראדימיר לאשק.

סך הכל מחזיקה החברה צי מטוסים מודרני ובו כ 40 מטוסי סילון חדישים מתוצרת איירבאס ובואינג, וכן 11 מטוסי דחף. בסוף השנה שעברה הזמינה החברה מאירבוס עוד שמונה מטוסים חדישים שיסופקו בשנים 2011 ו-2012. כאשר יסופקו מטוסים אלה יעמוד הגיל הממוצע של מטוסי החברה על שבע שנים בלבד.

במהלך החורף הקרוב תמשיך החברה להפעיל טיסת בוקר יומית בקו לפראג, ואליה יתווספו שתי טיסות אחר הצהריים ובסך הכל 9 טיסות שבועיות. לנתיבי אויר צ'כים 68 יעדים ברחבי העולם כולל ניו יורק וטורונטו. 65 אחוז מנוסעי החברה בקו היוצא מתל אביב ממשיכים מפראג ליעדים נוספים כשהיעדים הפופולריים בקו מישראל הינם: סקנדינביה, הארצות הבלטיות, גרמניה, צרפת ומזרח אירופה.

לחברה מועדון הנוסע המתמיד המעניק ללקוחותיו מבחר גדול של הטבות ואפשרויות לקבלת כרטיסי טיסה בחינם תמורת מיילים שנצברו בחשבונם. החברה שותפה בברית חברות התעופה "סקיי טיים" לצד חברות כקונטיננטל, דלתא ואייר פראנס.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.