תפריט עמוד

נציגי תיירות מסרי לנקה הגיעו לתל אביב

לקראת פתיחת יריד התיירות הבינלאומי בתל אביב הגיעה לישראל משלחת של בכירים מענף התיירות של סרי לנקה

משלחת של בכירים ממשרד התיירות של סרי לנקה הגיעה לישראל לרגל פתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב. משרד התיירות של סרי לנקה בשיתוף שגרירות סרי לנקה בישראל קיימו במלון שרתון בתל אביב אירוע חגיגי (Road Show) לסוכני ומפעילי תיירות משתי המדינות, במטרה לקדם את התיירות לאי הקסום. מסרי לנקה הגיעו ליריד התיירות 13 מציגים – סוכנים ומפעילי תיירות ובכירים בתעשיית התיירות המקומית.

סרי לנקה היא מדינת אי טרופית, הממוקמת ליד החוף הדרום מזרחי של הודו, קרוב לקו המשווה. אורכה כ-350 קילומטרים ורוחבה כ-180 קילומטרים. ניתן למצוא בה את כל האטרקציות התיירותית שמרכיבות חופשה מושלמת: חופי ים עם מי טורקיז משופעים בעצי קוקוס, מקדשים עתיקים, שמורות טבע עם צמחייה עשירה והרבה מים, אתרי מורשת היסטוריים, תרבות עשירה, פסטיבלים צבעוניים וערים קולוניאליות. סרי לנקה הוכתרה בשנת 2018 על ידי ארגון התיירות העולמי (World Travel Awards ) כיעד הטוב ביותר ביבשת אסיה ומדריך לונלי פלנט דירג אותה במקום הראשון ביעדים המבטיחים לשנת 2019.

בשנת 2018 ביקרו בסרי לנקה 13,833 ישראלים, עלייה משמעותית מהשנה הקודמת. היעד בשנת 2019 הוא גידול של 20 אחוז בתנועת התיירות מישראל.

בתמונה הפותחת: טקס הדלקת נרות מסורתי בעת האירוע בתל אביב | הצילום באדיבות משרד התיירות של סרי לנקה
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.