תפריט עמוד

נציגים של גרמניה איירליין בכנס בישראל

הכנס נערך לקראת תחילת פעילותה של גרמניה איירליין בישראל, עם טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג וליער השחור

שימו לב: בפברואר 2019 גרמניה איירליינס הודיעה על פשיטת רגל ומאז אינה פועלת יותר

חברת התעופה גרמניה איירליין ערכה סמינר מקצועי ראשון לענף התיירות בישראל, וזאת לכבוד תחילת פעילותה הסדירה בישראל. הסמינר נערך בחסות שגרירות גרמניה, לשכת המסחר גרמניה ישראל AHK ולשכת התיירות הגרמנית. באירוע השתתפה גם לרה מונש, משדה התעופה של המבורג, שהציגה את שדה התעופה המודרני ואת האטרקציות הרבות של העיר השנייה בגודלה בגרמניה והגדולה ביותר בצפון גרמניה. בין השאר, היא הזכירה את המרחק הקצר בין המבורג לברלין (שעה וחצי ברכבת), דבר המאפשר לשלב את שני היעדים בחופשה אחת בגרמניה. פול סקודלרו, מנהל המכירות הראשי של גרמניה איירליין, דיבר על הנוחות של הטיסה לבאדן-באדן עבור מטיילים באזור היער השחור ושיבח את המבורג כיעד מצוין לחופשה עירונית – City break.

"גרמניה איירליין מגיעה לישראל במטרה להפוך את צפון ודרום גרמניה לנגישות וקרובות יותר מתמיד עבור הישראלים, בד בבד עם הבאת תיירים רבים נוספים לישראל. גרמניה איירליין מציעה לנוסע הישראלי מוצר איכותי הכולל שירות מלא במחיר אטרקטיבי לצד טיסה ישירה, נוחה וסדירה ליעדים חדשים וייחודיים בגרמניה", אמר סקודלרו בדבריו בפני סוכני וסיטונאי נסיעות ישראלים במפגש במלון תל אביבי.

גרמניה איירליין תתחיל להפעיל טיסות ישירות וסדירות לשני היעדים בגרמניה החל מתחילת מרץ 2015 : טיסה ישירה להמבורג בצפון גרמניה וטיסה ישירה לבאדן באדן (היער השחור) בדרום גרמניה. גרמניה איירליין תציע שירות מלא, הכלול במחיר הכרטיס: ארוחה חמה, משקאות קלים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע וצ'ק אין ללא עלות. כמו כן, תהיה אפשרות לשדרג למושבי XL בתוספת תשלום. לרגל פתיחת הקווים, יוצעו מחירי היכרות מיוחדים החל מ-99 אירו לכיוון.

הטיסות להמבורג יצאו הטיסות מת"א פעמיים בשבוע, בימים שלישי וחמישי, ולבאדן באדן פעם בשבוע בימי שני. מר גדעון טהלר, מנכ"ל חברת טל תעופה, המייצגת את גרמניה איירליין בישראל: "הנוסעים הישראלים שיבחרו לטוס עם גרמניה איירליין ייהנו מטיסות ישירות ליעדים ייחודיים בגרמניה, ובנוסף מחוויית טיסה נעימה ביותר הכוללת שירות מלא לצד לוח זמנים נוח. המבורג היא עיר מדהימה ביופייה המציעה שפע אפשרויות לצד היותה נקודת יציאה מעולה לטיול ושייט בצפון גרמניה ואירופה. באדן-באדן נמצאת בלב היער השחור שהינו אזור תיירות פופולרי ביותר לטיול, מנוחה ונופש, כמו גם נוח מאוד בשל קרבתו לערים נוספות כמו שטוטגרט ושטרסבורג".

גרמניה איירליין היא אחת מחברות התעופה הוותיקות בגרמניה והשלישית בגודלה, החברה נוסדה ב-1979 ומפעילה כיום רשת מסלולים לכ-140 יעדים ברחבי אירופה, מערב אסיה והמזרח התיכון.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.