תפריט עמוד

נפתח בית העצמאות במגדל שלום

מרכז מבקרים חדש, בית העצמאות, נפתח במגדל שלום מאיר בתל אביב. המרכז מציג את סיפור הקמת המדינה וסיפור הקמתה של תל אביב, העיר העברית הראשונה

מרכז מבקרים חדש, בית העצמאות, נפתח במגדל שלום מאיר בתל אביב. המרכז יציג למבקרים את סיפור הקמת המדינה, מהקונגרס הציוני הראשון ועד ה' באייר תש"ח, דרך סיפור הקמתה של העיר תל אביב – מסע מרתק אל ערש לידתה של מדינת ישראל.

מרכז המבקרים מציע הדרכות לבני גיל שונים ובשפות שונות, פעילות ערכית, מעמיקה ומרתקת המבקשת לשים במרכז השיח את הכרזת העצמאות ונסיבותיה, מגילת העצמאות וערכיה, סיפור לידתה של העיר העברית הראשונה ודמויותיהם של מייסדי ומנהיגי המדינה לחוויה אישית, לאומית וחינוכית.

סיור הבסיס כולל הדרכה בתערוכת "יובל של תקומה – מקונגרס באזל ועד הכרזת המדינה", סיפור הקמתה של העיר תל אביב, צפייה בסרט על גלגוליו של בית דיזנגוף, שיחה על מגילת העצמאות וערכיה, צפייה בתמונות נדירות ממעמד חתימת ההכרזה וכן הקלטה מקורית של הטקס. בנוסף, ניתן להוסיף פעילויות שונות, בהן סיור בשביל העצמאות, שנחנך במסגר חגיגות ה-70 למדינה והמחבר בין עשרה אתרים הקשורים בתולדות העיר; סיור בנווה צדק, השכונה  הראשונה מחוץ לחומות יפו; מגוון סדנאות, פעילויות לילדים ועוד.

לרגל הפתיחה, לאורך כל חודש מרץ 2019, תינתן הנחה של 50% על מחיר הכרטיס.

איפה? בית העצמאות במגדל שלום מאיר, לובי מזרחי (הכניסה דרך רחוב אחוזת בית 4 ), תל אביב. טלפון 03-5106426

מתי? ראשון עד חמישי – 17:00-09:00 | שישי – 09:00- 13:00  | שבת  – סגור | כניסה אחרונה שעה לפני הכניסה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.