תפריט עמוד

נפוליאולנד: פארק שעשועים לכבוד המצביע הצרפתי

פוליטיקאי צרפתי מתכנן להקים ליד פריז פארק שיוקדש לפועלו של נפוליאון בונפרטה. האמנם מראות של שדות קרב וגופות קפואות יתחרו בהצלחה בדיסנילנד הסמוך?

למה לקחת את הילדים לשוט בספינת פיראטים או להצטלם עם מיקי מאוס כשהם יכולים להשתתף בשחזור הקרב של טרפלגר או לחלוף על פני גופותיהם הקפואות של חיילים וסוסים שנותרו מאחור לאחר הנסיגה הנואשת של נפוליאון מרוסיה? אם הרעיון של איב ז'גו, שר לשעבר בממשלת צרפת, יקרום עור וגידים, באזור פריז, לא רחוק מדיסנילנד, יקום פארק חדש שיוקדש לפועלו של המצביע הצרפתי נפוליאון בונפרטה.

יותר מ-200 מיליון אירו נחוצים כדי להוציא את התוכנית אל הפועל ולהפוך את נפוליאונלנד, כפי שהפארק החדש ייקרא, למתחרה ראוי לדיסנילנד. לדברי היזם, התצוגות והמתקנים בפארק לא ישקפו דעה בעד או נגד מעשיו של נפוליאון, אלא יביאו את המציאות כפי שהיא, כולל שחזור של קרבות גדולים, בין אם הסתיימו בניצחונות מזהירים או במפלות מהדהדות. בנוסף לשחזור שדות קרב, כולל מראות ריאליסטיים של חללים ופצועים, אחת האטרקציות המתוכננות תשחזר את עריפת ראשו בגיליוטינה של המלך לואי ה-16, שהוצא להורג מול קהל צוהל ב-21 בינואר 1793. עוד צפויים להיפתח באתר חנויות, מסעדות, מוזיאון ואולם כנסים.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.