תפריט עמוד

נמשך הגידול במספר הלינות במלונות ברחבי הארץ

בחודש פברואר נרשמו במלונות כ- 720 אלף לינות תיירים, גידול של 15 אחוז לעומת פברואר 2010, כך עולה מנתונים של המחלקה הכלכלית בהתאחדות המלונות בישראל. בלינות של הישראלים לא חל כל שינוי והן הסתכמו ב-622 אלף. סך כל הלינות במלונות בחודש פברואר היה 1.34 מיליון, גידול של שמונה אחוזים בהשוואה לפברואר אשתקד.

כבחודשים קודמים, גם בפברואר מספר לינות התיירים הרב ביותר נרשם בירושלים – כ-241 אלף לינות. אחריה ברשימה נמצאות תל אביב ואילת. באילת חל הגידול המשמעותי ביותר: 37 אחוזים לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. גם בים המלח, חיפה ונתניה היה שיפור רב במספר התיירים, שהתבטא בגידול של 26 אחוזים בכל אחד מהיעדים הללו. המספר הרב ביותר של לינות ישראלים נרשם, כצפוי, באילת ואחריה בים המלח ובטבריה.

במהלך חודש פברואר תפוסת החדרים הארצית הגיעה לכ-59 אחוז. "אנו שמחים על המשך מגמת הגידול בלינות התיירים, זאת על אף הירידה במספר הכניסות לישראל, בהיקף של שני אחוזים, כתוצאה מהפגיעה בתיירות במדינות השכנות והירידה במספר מבקרי היום", אמר עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל. הוא ציין לטובה את מלונות ים המלח, שבהם נרשם שיא של כל הזמנים בסך הלינות – 151 אלף.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.