תפריט עמוד

נופש בארץ – השוואת מחירים

הקיץ מתקרב וזה הזמן להחליט היכן תרצו לנפוש. בגליל העליון או אולי בצפון הנגב? בתל אביב התוססת או בשקט המדברי של הערבה? איפה שלא תחליטו לבלות, לפני הכל - השוו מחירים. כמה לחיצות על העכבר ואתם שם

ישנם שלושה מוקדים עיקריים שבהם יוצאים המוני בית ישראל לחופשות – מה שנקרא "עונות השיא" בתיירות הישראלית: תקופת חגי תשרי, חופשת הפסח והחופש הגדול. כעת אנחנו נמצאים בפתחו של החופש הגדול (הוא קרוב משנדמה), וזה הזמן להחליט היכן לנפוש הפעם. אנו נספק לכם כמה רעיונות, ונוסיף טיפ אחד חשוב: השוואת מחירים. כי ככה מזמינים היום חופשות בישראל.

אז לאיפה נטייל השנה?
ארץ ישראל היא מדינה קטנה למדי, אך למרות שטחה המצומצם היא מציעה לא מעט מקומות שאפשר לנפוש בהם, מהצפון ועד לדרום. אם אתם מתלבטים היכן לנפוש, הנה כמה אזורים שכדאי לכם לקחת בחשבון:

רמת הגולן והחרמון: הראשון הוא אחד המקומות הקלאסיים לטיולים, הודות לשלל הצימרים שהוא מציע. השני הוא המקום הקלאסי לטיול קיץ מרענן – תתפלאו עד כמה החרמון נעים ומזמין בקיץ. זו יכולה להיות חופשה מרעננת במיוחד.
נחלי הגליל העליון: בגליל העליון שלושה נחלים גדולים – הבניאס, השניר והדן. חופשה בכל אחד מהיישובים הנמצאים לגדותיהם תבטיח לכם חוויה רטובה במיוחד, קרירה ומהנה. אל תשכחו שבאזורים הללו ישנן לא מעט אטרקציות, כמו שייט קייאקים.
הגליל המערבי: בשנים האחרונות האזור הזה צובר פופולריות, עם אינספור צימרים אף חדרי מלון איכותיים. כשמסביב הכול ירוק, וכשאפשר להגיע בקלות לנחלים יפהפיים וזורמים, הגליל המערבי הופך בהחלט לאפשרות כדאית.
השומרון: מפתיע לגלות כמה מעט יודעים אנשים על השומרון, חבל ארץ יפהפה המשקיף על מרכז הארץ ומציע גם הוא אוויר קריר הרבה יותר ממה שמתרחש אי שם "למטה". השומרון עשיר במסלולי טיול, ביקבים, במשקים חקלאיים פרטיים ובצימרים שממתינים לכם לאורך כל השנה, ובמיוחד בקיץ.
גוש דן: נכון, בקיץ הלחות באזור גוש דן גבוהה מאוד; נכון, הצפיפות המאפיינת את האזור אינה מקלה על התחושה; נכון, יש עוד הרבה מאוד מקומות אחרים לבקר בהם. אבל אין מה לעשות: גוש דן, ובייחוד תל אביב הנושקת לים, הם מקומות שתמיד כיף להיות בהם. אז בין טבילה בים לבילוי בפאב איכותי, תוכלו להסכים שמדובר בחופשה לחה – אך מהנה במיוחד.
ירושלים: מתברר שארצנו גדושה במקומות שמציעים מפלט מהחום. בין אם תחליטו לנפוש בירושלים המדהימה בעצמה, ובין אם תעדיפו צימר מפנק בהרי ירושלים, צפויה לכם חופשה מעניינת שאין עוד כמותה.
צפון הנגב: גם צפון הנגב מתעורר לחיים השנים האחרונות, ובעיקר יישובי חבל אשכול ועוטף עזה. תתפלאו לגלות כמה עושר מציע האזור, וכמה אפשרויות אירוח הוא טומן בחובו. סעו למקום שיהיה אמנם חם, אך יציע לכם כל מה שאתם צריכים בחופשה שלכם (כולל מזגן).
ים המלח: אם יש מקום שלא מומלץ להיות בו בקיץ, הרי שזהו ים המלח. אז מדוע אנשים עדיין בוחרים להגיע לאזור בהמוניהם? ראשית, כי תמיד אפשר להישאר בחדר המלון המפואר וליהנות מהמיזוג הנפלא. שנית, כי הנוף של ים המלח הוא אחד ויחיד. ושלישית, כי בערב האזור הופך להיות נעים בצורה בלתי רגילה.
הערבה: עוד חבל ארץ שהתעורר לחיים? כבר מזמן. בערבה תוכלו לבלות בכיף בצימרים מושקעים, לראות כיצד החקלאים מפריחים את השממה וליהנות משקט אינסופי, שכל כולו נופי בראשית. ומי צריך יותר מזה?
אילת: כאן אין צורך להכביר במילים. אילת היא בירת התיירות של ישראל, ובקיץ היא הופכת ליעד מועדף. כל יום במהלך החופש הגדול יהיה מתאים לחופשה אילתית קלאסית, בכל מקום שתחפצו.

אחרי שהבנתם כמה שפע מציעה ישראל, חשוב שתזכרו: אל תמהרו לסגור עסקה ולשלם – לפני שאתם עושים זאת, בצעו השוואת מחירים מדוקדקת, אשר תמצא לכם את המחירים הטובים ביותר, בכל מקום שאליו תרצו להגיע. והיום זה פשוט מתמיד, רק כמה לחיצות כפתור, דקות ספורות – ואתם שם.  

השוואת מחירים ברשת
אחת הבשורות הצרכניות הגדולות ביותר של השנים האחרונות בתחום התיירות (ובכלל) היא עלייתם של אתרי השוואת המחירים – אתרים שמאפשרים לכם לגלות תוך דקות ספורות את שלל האפשרויות ביעד שבו אתם רוצים לנפוש, ולהשוות בין המחירים שמציעים סוכני הנסיעות השונים וגורמי התיירות.

אתרי השוואת המחירים, כדוגמת אתר טרווליסט, עושים לכם סדר באחד הענפים הסבוכים ביותר, והופכים את הכול לפשוט יותר: ברגע שתקישו את התאריך שבו אתם מעוניינים לצאת לחופשה ואת מקום הנופש, תופיע לעיניכם רשימה ארוכה ובה פירוט של כל האפשרויות המוצעות לכם בתאריכים המבוקשים – כולל מחירים מלאים. תוכלו להשוות בין המחירים ובין התנאים השונים המופיעים בכל הצעה, וכך לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. והכול – מהמחשב בבית.

באתרים כדוגמת טרווליסט תוכלו לערוך השוואות גם בין חדרי מלון באזור מסוים, בין חבילות נופש, בין טיסות (אם אתם טסים לחו"ל) ועוד. בדרך זו, מספק לכם האתר את המידע החשוב והחיוני ביותר בתחום התיירות, כזה שיקל עליכם בחיפוש ויבטיח לכם חופשה מושלמת – ומשתלמת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.