תפריט עמוד

נוסעים לטיול קמפינג? הנה מה שאתם צריכים

הציוד הנכון יכול להפוך טיול טוב לטיול מצוין, והדבר נכון במיוחד כשיוצאים לקמפינג. הנה כמה דברים שכדאי לדעת

היציאה אל חיק הטבע יכולה לעשות פלאים לגיבוש וחיזוק קבוצת חברים או משפחה. הניתוק מהמסגרת הרגילה, ההיכרות עם אנשים אחרים גם כשקשה ומאתגר, והצורך להסתדר בסיטואציה פחות מוכרת הופכים טיולי קמפינג לחוויה בלתי נשכחת.  פעמים רבות, טיול קמפינג יכלול טיול רגלי ארוך, והקמת מחנה בסוף היום. במהלך הטיול, הקושי בו אנו נתקלים הופך פעמים רבות לחוויה בלתי נשכחת בדיעבד. למרות זאת, חשוב שנדע להצטייד בציוד איכותי, שיוכל לאפשר לנו להתמודד עם אתגרים גדולים יותר, ויהפוך את הטיול שלנו למצוין.

לקריאה נוספת: גלמפינג בישראל

באיזה ציוד קמפינג שווה להשקיע?

ההשקעה בציוד קמפינג תלויה במידה רבה באופי הטיול אותו אתם מתכננים. במידה ואתם מתכננים טיול הליכה ארוך כדוגמת שביל ישראל, לרוב השאיפה תהיה לצמצם ככל הניתן בציוד על הגב. אם אתם מתכננים טיול לכל המשפחה, כאשר המחנה הוא העניין המרכזי, תוכלו להצטייד במגוון רחב יותר של אביזרים. בסופו של דבר ציוד הקמפינג מתחלק לשלוש קבוצות עיקריות, ציוד ללינה, ציוד לבישול, וציוד להליכה:

  • ציוד ללינה: השינה במהלך הטיול היא חלק חשוב מאוד מהשמירה על המורל של הקבוצה, בעיקר בטיולים הכוללים יותר מלילה אחד בחוץ. למרות הרצון להיות צמודים לשטח, חשוב מאוד להשקיע בציוד שינה איכותי. ציוד זה יכלול אוהלים מבודדים מגשם, רוח ושמש, שק שינה מותאם לרמת הטמפרטורות הצפויה, ומזרן שטח קל שיחצוץ בינכם לבין הקרקע הקשה. אוהלים לטיול קמפינג צריכים להיות עמידים, מאחר ובמידה ויתפרקו מהרוח באמצע הלילה תתקשו מאוד לחזור לישון.

 

  • ציוד לבישול: ציוד לבישול במהלך טיול קמפינג תלוי בסגנון הטיול, ובמשתתפים. לרוב, כדאי שכל משתתף יגיע עם צלחת וכוס פלסטיק, בנוסף לסכום. מבחינת הבישול, אם לא מדובר בטיול הליכה תוכלו בהחלט להתפנק ולהביא סיר פויקה כבד לבישול בערב, או אפילו מנגל אלומיניום ופחמים.

 

  • ציוד להליכה: מבחינת הציוד הדרוש לכם עבור ההליכה, הצורך משתנה בין משתתף למשתתף. מבחינת שתייה, חלק מהאנשים יעדיפו שלוקר המאוכסן בכיס ייעודי בתיק, בעוד אחרים יעדיפו להשתמש בבקבוקים כדי שיוכלו לעקוב בקלות אחרי הכמות ששתו. נעלי הליכה ינועו בין נעלים כבדות אך עמידות, לקלות אך נוטות להיקרע, כאשר שוב כל מטייל יבחר את הדגם הטוב יותר עבורו.

הרשו לעצמכם להתפנק

מטיילים רבים נוטים לנסות לדחוף את גבולות הסיבולת שלהם, ולחיות בתנאים הבסיסיים ביותר במהלך הטיול. הרצון לצאת מהשגרה ולאתגר אותה הוא מובן, אך כדאי מאוד לנסות להתפנק איפה שאפשר במהלך הטיול. פינוקים כמו שינה ערבה במהלך טיול יהפכו אותו למהנה יותר, ופינוקים בסיסיים כמו מזרן עבה ונעים יהיו עם משמעות רבה בהרבה לילדים ולמשתתפים האחרים בטיול. אל תתביישו לשדרג את הנוחות שלכם במהלך הטיול, בין אם זה בעזרת אוהלים ברמה גבוהה, אוכל טעים, או ציוד שיאפשר לכם לצאת למסעות מאתגרים יותר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.