תפריט עמוד

נוסעים לאיטליה? אל תוותרו על המאכלים האלה

איטליה היא אחד היעדים האהובים בעולם, ואין פלא. לצד הנופים, התרבות והאווירה הידידותית, האוכל האיטלקי מהווה אף הוא מקור אינסופי להנאה. הנה כמה דברים טעימים שלא תרצו לפספס

איטליה היא אחת מהמדינות המתוירות ביותר בעולם. התיירים מגיעים ממגוון עצום של סיבות. חלק מגיעים בגלל הנופים עוצרי הנשימה של צפון איטליה עם היערות האגמים ורכסי ההרים המרשימים, חלק מגיעים בגלל העתיקות של האימפריה הרומית והמבנים המפוארים, חלק מגיעים בגלל הקניות, וחלק פשוט נהנים לבלות במדינה בגלל האופי מכניס האורחים והשמח של התושבים. הדבר המשותף לכל המבקרים במדינה, ולרוב האנשים בעולם, הוא האהבה העזה לאוכל האיטלקי. נסיעה לאיטליה היא חוויה לכל החושים, ובטיול כללי ברחובות הערים בשעות הארוחה תהנו מריחות מדהימים, קולות של סועדים משוחחים בהנאה, וכמובן מאוכל פשוט וטעים.

המאכלים שאתם חייבים לטעום באיטליה

האוכל האיטלקי פופולרי כמעט בכל רחבי העולם. הקסם של האוכל האיטלקי הוא השילוב המדויק של מספר מצומצם של מרכיבים בסיסיים. למרות ההיכרות הבסיסית שלנו עם האוכל האיטלקי, ובעיקר לפיצה ולפסטה, אין מה להשוות את הרמה שלו בארץ והרמה שלו באיטליה. המאכלים האיטלקיים עליהם אסור לוותר במהלך ביקור כוללים בין השאר:

  • פיצה: הפיצה האיטלקית היא דת של ממש, ולכל אזור במדינה פיצה ייחודית לו. הפיצה האיטלקית היא לרוב פיצה דקה, עם שכבה של רוטב עגבניות ומספר מצומצם של תוספות. תוכלו לעיתים למצוא גם פיצה ביאנקה ללא רוטב עגבניות, כאשר עיקר הטעם שלה נובע מהבצק המשובח, רוזמרין מלח ושמן זית איכותי. שימו לב שתוספות כמו אננס הן לא מקובלות באיטליה.
  • פסטה: כולם מכירים ומכינים פסטה בבית. בין אם אתם מכינים פסטה עם רטבים פשוטים או מורכבים, הטעם של הפסטה שתכינו בבית לרוב יהיה חיוור בהשוואה לפסטה המוגשת באיטליה. אחת מהסיבות לכך היא השימוש של האיטלקים בפסטה טרייה, המוכנת זמן קצר לפני ההגשה. ההבדל בטעמים בין פסטה טרייה לפסטה סטנדרטית נובע מכך שהפסטה הטרייה מכילה בתוכה ביצים, המעניקות לה מרקם עשיר וטעם בולט יותר. שימו לב שבאיטליה לעיתים כן יגישו לכם פסטה סטנדרטית, בדרך כלל כמנה ראשונה.
  • קרפצ'יו: נתחי פילה של הבקר האיטלקי המשובח, משוכים בשמן זית מהאיכות הגבוהה ביותר, יחד עם גבינת פרמז'ן מיושנת וחומץ בלסמי, חוויה שאסור להחמיץ בביקור באיטליה או בחיים בכלל.

גם בקטגוריית השתייה יש לאיטליה המון מה להציע

לצד המנות המגוונות והטעימות של המטבח האיטלקי, עבור אוהב הקולינריה המבקר במדינה מגוון עצום של משקות איכותיים. הקפה האיטלקי הוא הטוב ביותר בעולם, ואין זה משנה אם אתם מבקרים במסעדה מפוארת או בתחנת דלק צדדית בעלת מראה מוזנח, סביר שתקבלו כוס קפה מדהימה. מבחינת יינות, באיטליה קיימים כמה מהיקבים הוותיקים ביותר בעולם, ולצד יינות במחירים יקרים ביותר, תוכלו למצוא יינות במחירים שווים לכל כיס שתהנו לשתות על מרפסת בסוף יום של טיול ולצפות בשמש שוקעת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.