תפריט עמוד

משרת החלומות בדובאי: בוחן מלונות יוקרה

הצעה שקשה לסרב לה: המרכז למטייל תאילנד משיק את המרכז למטייל דובאי ופותח תחרות למשרת החלומות - בוחן בתי מלון ואטרקציות בדובאי (תוכן שיווקי)

המרכז למטייל דובאי, סוכנות נסיעות חדשה מבית המרכז למטייל תאילנד, מזמין את אוהבי הטיולים להגיש מועמדות למשרת החלומות בדובאי. ברי המזל שיזכו בתפקיד ישמשו כבוחני בתי מלון ואטרקציות, תפקיד הכולל בילוי במלונות יוקרתיים ובאטרקציות שוות ודיווח משם. המתמודדים על המשרה הנכספת צריכים להיות בולגרים או יוצרי תוכן בתחומי התיירות והלייף סטייל, עם קהילת עוקבים פעילה, ואהבה לעולמות הסיקור של  חוויות ומקומות חדשים ברחבי העולם. על מנת להשתתף בתחרות יצטרכו המתמודדים לצלם את עצמם עם החפץ הכי ישראלי שכדאי לקחת לדובאי, להוסיף את ההאש-טאגס ולשתף: #הבלוגרהישראלישלדובאי #המרכזלמטיילדובאי IsraeloveDubai#

המרכז למטייל תאילנד היא סוכנות ישראלית ותיקה הפועלת בתאילנד מעל 20 שנה, והמרכז בדובאי יפעל בקונספט דומה. הסניף הראשון ייפתח בעיר דובאי ויופעל על ידי מומחי תיירות ישראלים ואזרחי האמירויות דוברי ערבית ועברית, המכירים את האטרקציות המקומיות ובקיאים בתרבות, בשירותי הבריאות ובחוקים המקומיים. החברה תציע חבילות תיירות בתפירה אישית ובמחיר משתלם, לדובאי בלבד או לדובאי ותאילנד. בעתיד, תיפתח לצד הסניף בדובאי מסעדה שתגיש אוכל ישראלי ומקומי.

דובאי מציעה מגוון אטרקציות מלהיבות, הנה כמה מהבולטות שבהן:

תצפית בורג׳ חליפה – תצפית מגורד השחקים המפורסם בעולם, על 160 קומותיו. סיור בבניין הבנוי כעיר וורטיקלית שבה משרדים, מלונות ואין ספור מסעדות ואטרקציות כשמעליהן התצפית, מרכז המבקרים הייחודי וטרקלין SKY.

טיול שייט עצמאי בסירה מהירה אל מול חופי דובאי. סיור בן שעה וחצי בין כל האתרים המוכרים של העיר – מהבורג׳ חליפה, דרך מלון אטלנטיס האייקוני ועד איי הפאלם.

מבט מהשמיים – טיסה בכדור פורח מעל המדבר העצום סביב דובאי, או טיסה במסוק בשמי העיר בין האטרקציות המובילות.

ספורט ימי – מגוון גדול של אטרקציות ימיות, משייט ביאכטות ובסירות, דרך וויק בורד, אופנועי ים, מצנחי רחיפה ועוד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.