תפריט עמוד

משלחת רמת דרג מטנזניה בישראל

משלחת של בכירים במשרד התיירות של טנזניה הגיעה לישראל כדי לחזק את קשרי התיירות בין שתי המדינות. בשנת 2016 יותר מ-20 אלף ישראלים ביקרו בטנזניה, גידול מרשים לעומת השנה הקודמת

משלחת רמת דרג מטנזניה, בראשות מנכ"ל משרד התיירות של טנזניה, ד"ר אלוייס נזוקי, הגיעה לישראל במטרה להגביר את שיתוף הפעולה עם ענף התיירות בישראל ולעודד את תנועת התיירות לטנזניה. במסיבת עיתונאים שנערכה במלון דן פנורמה בתל אביב השתתפו נציגי המשלחת מטנזניה וכן השגריר המיועד של טנזניה בישראל, דאודי ג'וב מסימה. זוהי הפעם הראשונה שטנזניה ממנה שגריר בישראל.

מאחורי הגעת המשלחת מטנזניה עומד קונסול הכבוד של טנזניה בישראל, קסביאן נוריאל צ'יריצ', שיזם את הגעת המשלחת במטרה להגביר את התיירות מישראל לטנזניה ואת התיירות מטנזניה לישראל, תיירות המורכבת בעיקר מצליינים. מספר המבקרים מישראל בטנזניה עולה בקצב מהיר מאוד: בשנת 2016 ביקרו בטנזניה 22,967 ישראלים, וזאת לעומת 7,403 ישראלים בשנת 2014 ו-14,754 בשנת 2015.

מימין לשמאל: קונסול הכבוד של טנזניה בישראל, קסביאן נוריאל צ'יריצ', השגריר המיועד דאודי ג'וב מסימה, מנכ"לית לשכת התיירות של טנזניה, דבוטה מדצ'י ומנכ"ל משרד התיירות של טנזניה, ד"ר אלוייס נזוקי | צילום: חגית שלו

הסיבות לגידול במספר הישראלים המטיילים בטנזניה ברורות: זהו גן עדן לאוהבי טבע, עם 12 פארקים לאומיים, 13 שמורות טבע ו-38 אזורים מוגנים. המגוון הנופי נע ממישורי סוואנה עצומים להרים נישאים, בהם הקילימנג'רו, ההר הגבוה ביותר באפריקה, יערות גשם, אזורי ביצות, אגמים ועוד.

אחת האטרקציות הגדולות של טנזניה היא עולם החי העשיר. ספארי בשמורות הטבע מפגיש את המטיילים עם בעלי חיים רבים בסביבתם הטבעית, בהם אריות, נמרים, ברדלסים, פילים, היפופוטמים, קרנפים, ג'ירפות, זברות, אנטילופות, קופים ועוד. אחת מתופעות הטבע המרגשות מתרחשת בשמורת הסרנגטי בצפון המדינה: הנדידה הגדולה, שבמהלכה כשני מיליון אוכלי עשב, בעיקר גנו וזברות, נודדים בין הסרנגטי לשמורת המסאי מרה בדרום קניה ובחזרה, בעקבות התחדשות העשב. בזמן הנדידה אפשר לראות עדרים ענקיים הולכים לאורך מישורי העשב, חוצים בדרכם נהרות רחבים.


צעירים משבט המסאי | צילום: שאטסטוק

הצד האנושי של טנזניה מרתק, עם לא פחות מ-160 שבטים שונים שלכל אחד מהם תרבות ייחודית. בין השאר, המטיילים במדינה יכולים לפגוש את בני שבט המסאי, רועי צאן ולוחמים גבוהי קומה הלבושים בגלימות אדומות.

לרוצים לנפוש במלונות איכותיים הממוקמים על חופים עם חול לבן עם דקלי קוקוס ומי טורקיז צלולים, האי זנזיבר השייך לטנזניה, מציע את כל אלה לצד חוות תבלינים, אתרי טבע יפים ורובע עתיק ומלא אווירה בעיר הבירה.

בתמונה הפותחת: משפחת פילים על רקע הקילימנג'רו | צילום: שאטרסטוק

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.