תפריט עמוד

מרוקו – פסיפס מרתק של תרבויות

מהשווקים האקזוטיים בערים עתיקות ועד הדיונות האדומות של הסהרה, מרוקו מושכת את המטיילים בה בחבלי קסם. בכל יום מטיילים בנופים אחרים, עם מראות בלתי נשכחים ותרבויות מרתקות

"אי אפשר להישאר אדישים למרוקו, זהו יעד שנוגע בך בהמון רבדים. כשאני שומע מרוקו, אני לא שואל שאלות ומיד נוסע", כך מתאר גלעד תלם, מדריך ראשי ב-MEDRAFT, את הטיול במרוקו. ואכן, יופייה של מרוקו כובש את העין ואת הלב; ערים אקזוטיות עם שווקים צבעוניים, קסבות עתיקות, כפרים ברברים בהרים, רכסי הרים מרשימים ודיונות אינסופיות במדבר סהרה.

תבלינים ססגוניים בשוק של מרקש

ישנן הרבה סיבות לטייל במרוקו, אבל אם צריך לבחור רק שני דברים שבשבילם שווה לחזור לכאן שוב ושוב, אומר גלעד תלם, זה כדי לראות את הכוכבים בשמי הלילה של מדבר סהרה ולהסתובב במרקש ובשווקיה. "אני תמיד מעדיף לטייל בטבע, ומודה שאני לא מת על ערים", אומר תלם, "אבל מרקש היא עיר מדהימה ביופייה וביקור בשוק שלה הוא חוויה שקשה לתאר במילים. הכי כיף פשוט להסתובב, ללכת לאיבוד בין הדוכנים, להתמכר לצבעוניות, לקולות ולמראות". עם רדת הערב ההתרחשות העיקרית עוברת לכיכר המרכזית של מרקש, על דוכני האוכל שלה, מספרי סיפורים, נגנים, מרקידי נחשים ומה לא. אתם מסתובבים בין כל אלה ומרגישים כמו באחד מסיפורי אלף לילה ולילה.


הטיול במרוקו עובר דרך נופים מגוונים להפליא

הטיול במרוקו מורכב מאינספור מראות, חוויות ומפגשים עם תרבויות עתיקות ומרתקות. גם הנופים מגוונים להפליא, ובכל יום מטיילים בנוף שונה לגמרי. העין לא שבעה והלב מתרחב למראה הערים והכפרים, הדיונות בשעת זריחה או שקיעה והגלימות הססגוניות של תושבי המדבר. במהלך הטיול ניתן להתרשם גם מהמורשת היהודית עתיקת היומין, שקיימת במקום, וגם מי שאין לו שורשים משפחתיים כאן יתרגש עד דמעות בעת ביקור בבית כנסת או בית קברות יהודי.


הטיול במרוקו מורכב מאינספור חוויות ומפגשים עם תרבויות עתיקות

אוכל הוא חלק חשוב מההנאה בכל טיול, ומרוקו אינה יוצאת דופן בתחום הזה. במהלך הטיול אוכלים הרבה מאכלי קדירה (טאג'ין), שמורכבים מירקות, בשר או דגים המוגשים על מצע מפנק של קוסקוס. ולא פוסחים, כמובן, על התה הנהדר שמוגש עם הרבה נענע עם קינוח מתוק בצד.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.