תפריט עמוד

מצפה הימים: פינוק ירוק

מלון ספא מצפה הימים, במרחק קצרצר מראש פינה, הוא גן עדן של שלווה ורוגע, עם נופים קסומים, טיפולי ספא מפנקים, אוכל נהדר וגן אורגני רחב ידיים שאפשר לטייל בין שביליו ולהתמוגג מהשקט

קשה לחשוב על מקום מוצלח יותר לנוח, להתפנק ולמלא מצברים מאשר מלון ספא מצפה הימים הנמצא בין צפת לראש פינה. קודם כל, המיקום: בלב חורשה ירוקה במורדותיו המזרחיים של הר כנען, עם נוף מרהיב אל הכנרת והגולן. מבט נוסף מסביב מגלה את המשק האורגני השייך למקום, ובו בוסתנים של עצי פרי, ערוגות של צמחי תבלין, גינת ירק, דיר ומחלבה. בגן פזורים שבילי הליכה שמאפשרים ליהנות מכל הטוב הזה, להריח את ריחות היסמין והלוונדר ולהיכנס לאווירה המתאימה.


השף חיים טיבי ממסעדת מוסקט בגן האורגני
צילום: יוסי סליס ונטשה חיימוביץ

אחרי שנושמים את אוויר ההרים היבש והטוב ומקשיבים לרחש הרוח בענפי העצים הגיע הזמן להיכנס פנימה. הדבר הראשון שמבהיר לכם כי הגעתם למקום שונה מאוד המלונות הסטנדרטיים הוא השקט שמסביב. אורחים בחלוקים לבנים לוגמים תה צמחים שצמחי התבלין שנקטפו בגן, טובלים בבריכה שמשקיפה אל הנוף, מעלעלים בספרים בספרייה הנאה, משוטטים בין התמונות בגלריה או נחים אל מול הנוף הנהדר שבמרפסת.

כל הרוגע הזה מדבק, ועד מהרה המולת החיים נשכחת ולחצי היום-יום מפנים מקום לשלווה מבורכת. זקוקים לעוד קצת מרגוע לגוף ולנפש? בספא המושקע תוכלו להתנסות בטיפולי בריאות ויופי המשלבים שמנים אתריים וצמחי תבלין ומרפא; הטיפולים הזוגיים נעשים בבית אבן מקסים בלב הגן המבושם.


חדר במלון מצפה הימים: חלומות מתוקים | צילום: יוסי סליס ונטשה חיימוביץ

התוצרת החקלאית של המשק האורגני מככבת במנות הגורמה שמוגשות במסעדות המלון. האירוח במצפה הימים הוא על בסיס של חצי פנסיון, ואת ארוחת הבוקר והערב מגישים במסעדה צמחונית בסגנון בופה. אפשר (בתוספת מחיר) להמיר את הארוחה בצמחונית בארוחה במסעדה הבשרית, מוסקט, שבה השף חיים טיבי מוציא מתחת ידיו מנות נפלאות ומפתיעות, שעושות שימוש בכל הטוב שגדל במקום.

החדרים והסוויטות מעוצבים להפליא. מאחורי כל דלת מסתתר חדר בעיצוב שונה וייחודי, אבל כל החדרים משופעים ברהיטים עתיקים, פריטי אמנות וחפצי חן מקסימים. התוצאה הרמונית ורגועה לא פחות משהיא מושכת את העין.


טיפול בספא. שימוש בשמנים אתריים וצמחי תבלין ומרפא
צילום: יוסי סליס ונטשה חיימוביץ


התחושה שהגעתם למקום ירוק, אקולוגי וידידותי לסביבה מקבלת חיזוק רשמי: מצפה הימים הוכר כמלון ירוק על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

מצפה הימים נמצא על כביש 8900 בין צפת לראש פינה; אירוח ילדים רק מעל גיל 10. טלפון: 04-6994555, אתר אינטנרט.


לחצו להגדלה


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.