תפריט עמוד

מפסיקים לחלום: המלדיביים קרובים מתמיד

המלדיביים. חולות לבנים, ים צלול ומהפנט בגווני טורקיז עמוק, צמחיה טרופית – וריזורט שהייתם מוכנים לעבור לגור בו מחר בבוקר. זה אולי נשמע כמו חלום, אבל בחגים הקרובים זה החלום שאתם יכולים להגשים.

חופשת אי היא הבילוי המושלם בעונה הזו, בין אם אתם זוג שמחפש חופשה רומנטית, או משפחה שמעוניינת לשלב בין נופש רגוע למגוון של פעילויות ואטרקציות – כנראה שהמלדיביים הם היעד בשבילכם. עדין לא משוכנעים? הנה כמה סיבות טובות להאמין:

1. המהירות: הזדמנות נדירה לטיסה קצרה

לרוב, אם תבקשו להגיע למלדיביים, תאלצו לעבור דרך חתחתים לא קצרה (וגם לא זולה)  הגוזלת זמן יקר מהחופשה. רוב חברות התעופה המגיעות למלדיביים מציעות טיסות הכרוכות בקונקשן עם עצירות ארוכות בנמל הבית של החברה ובסופו של דבר תמצאו את עצמכם אחרי 15 שעות ארוכות בדרכים.

מה הבשורה? בחגים הקרובים משיקה חברת "פלייאיסט" קו תעופה בלעדי של ארבע טיסות לתקופה מוגבלת. בכל אחת מארבע הטיסות שמוצעות בחגים, תוכלו ליהנות מטיסה האורכת שבע שעות בלבד, עם זמני עצירות מיוחדים ומקוצרים בסופן תגיעו מחויכים ומלאי אנרגיה ליעד החלומות.

2. המחיר: כן, זה יותר אטרקטיבי מחופשה בארץ

במחיר של מלון איכותי ומפנק בסגנון "הכל כלול" באחת מערי הנופש של ישראל, תאלצו להיפרד מסכום זהה לזוג  וזה עוד לפני שחישבנו את מחיר הנסיעה או הטיסה ליעד (במקרה שמדובר באילת). ואנחנו אומרים: אם כבר משקיעים בחופשה יוקרתית, האם יש לוקיישן טוב יותר לבחור בו מהאיים המלדיביים? נוף מהמם של פעם בחיים, יעד אקזוטי מוביל, מקום מושלם לחופשה זוגית או משפחתית וחוויה שאין שנייה לה. כל זאת, בהוצאה דומה להפליא לזו שתשקיעו בחופשה בארץ!

מה הבשורה? אם חשבתם שהתענוג יגזול מתקציב החופשות שלכם סכום נכבד, זה כבר ממש לא המצב. חבילות נופש משתלמות מאפשרות טיסה (קצרה, כבר אמרנו?), שבעה לילות בריזורט מפנק וגם את  ההעברות למלון וממנו במחירים המתחילים מ- $2248 לאדם בחדר זוגי! ואם אתם נוסעים כמשפחה, חשוב לזכור שבחלק מהריזורטים ישנה הנחה של לפחות  50% עבור שני ילדים מתחת לגיל 12.

3. הנוחות: מגיעים רעננים וההעברות – עלינו!

ברוב היעדים בהם כלולים איים וריזורטים, מיד לאחר הטיסה ישנו מסע נוסף, המסע אל הריזורט וההעברות של כל הציוד והמזוודות איתו הגעתם אל היעד הנכסף. כך לעיתים נהרסת תחילתה של חופשה מפנקת, עם סחבת מיותרת שכן ההעברות מתבצעות בסירת מנוע או במטוס ימי, בהתאם למיקום האי שבחרתם לשהות בו.

מה הבשורה? תשמחו לגלות שעם "פלייאיסט", לאחר טיסת לילה נוחה במיוחד במטוס הדרימליינר 787 של חברת רויאל ג'ורדניאן תגיעו אל היעד בשעת בוקר מוקדמת, רעננים ונינוחים, לא תצטרכו להתמודד כלל עם נושא ההעברות. במסגרת העסקה, ההעברות כלולות במחיר החבילה ולא תאלצו להוציא סכומים נוספים המייקרים את החופשה. כל שנותר לכם, הוא להתחיל לנפוש.

4. הטיימינג: זה קורה רק השנה!

עונת החגים הממשמשת ובאה, נמשכת השנה על פני רובו של חודש אוקטובר ומותירה לאלו מכם העובדים כשכירים כחמישה ימי עבודה בלבד.

מה הבשורה? הזדמנות חד פעמית לבלות שבעה לילות מעונת החגים הארוכה מעבר לים בתנאים הכי מפנקים שיש ובריזורטים שנבחרו בקפידה. בקיצור, זאת ההזדמנות להגשים את החופשה החלומית שלכם מבלי לבזבז ימי עבודה.

5. הפינוקים: גן עדן עלי אדמות

מי בינינו לא חולם על חוף לבן עם ים תכול, טיפולי ספא מפנקים ומרגיעים, ארוחות גורמה  ונוף איים משכר שלא נרצה לעזוב אותו לעולם? דמיינו מקום בו תוכלו לצאת עם בני הזוג שלכם  לארוחה פרטית שתוגש על אי פרטי שכולו שלכם או טיסות במטוסי מים מגניבים הטסים בשמים ופורשים לפניכם את המחזה עוצר הנשימה של האיים ממעוף הציפור.

מה הבשורה? באיים המלדיביים תוכלו להגשים כל פנטזיה ולמשך שבעה ימים לחיות בתוך החלום הפרטי שלכם. המלדיביים הינם אחד המקומות הבודדים בהם חווית החופשה מתנהלת בין גבולותיו המפנקים והנעימים של הריזורט שבחרתם ואין צורך לצאת ממנו, שכן המתחם הנעים מספק עבורכם כל שחשקה נפשכם אי פעם.

6. האטרקציות: ספורט ימי ואתרי צלילה מהטובים בעולם

בחופשות רבות של יעדי קיץ שונים ניתן למצוא פעילויות ימיות רבות, אך מוגבלות לאותו האזור בו אנו נמצאים, מה אם היה מקום בו ניתן היה ליהנות גם מצלילה וגם משייט רומנטי הצופה בדולפינים מקפצים סביבכם במימי האוקיינוס הזכים? ואם אתם חובבי אקסטרים ימי? האם יש מקום המשלב גם צלילות, גלישות, ספורט ימי אתגרי ושייט רגוע ורומנטי?

מה הבשורה? ובכן הבשורה היא שכן, כן ושוב פעם כן! הריזורטים במלדיביים מציעים מגוון רחב של  פעילות ימית, אשר משתנה מריזורט לריזורט: צלילות באחד מאתרי הצלילה היפים בעולם, שייט קיאקים עם תחתית שקופה, גלישה, שיט צפייה בדולפינים, חוויה ייחודית של דיג בלילה, ג'ט מים הקשור לגופכם, מצנח ים המחובר לסירה אשר תמשוך אתכם מרחפים באוויר מעל המים ועוד מגוון רחב של פעילות בים ובמים.

7. בשורה התחתונה – מגיעה לכם חוויה של פעם בחיים

אין ספק שהעובדה שמדובר בטיסות קצרות במיוחד, בילוי של שבעה לילות בריזורטים מפנקים ויעד מדהים ומיוחד במינו הופכים את ההצעה הנוכחית לכדאית במיוחד – אל תפספסו את ההזדמנות להגיע לשערי גן העדן המדהים הזה. האיים המלדיביים מחכים לכם – אקסקלוסיביים מתמיד, מבודדים להפליא ומפנקים כמו שרק איים בלב האוקיינוס ההודי יכולים להיות.

מה הבשורה? ההצעה תקפה אך ורק לתקופת החגים ולארבע הטיסות שהוצעו בלבד – מהרו להזמין.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.