תפריט עמוד

מפסיקים לחלום: המלדיביים עכשיו גם בהישג ידכם

אם תמיד חלמתם על חופשה באיים המלדיביים, בריזורט מפנק מול ים בצבע טורקיז, אבל חשבתם שזה בלתי אפשרי, יש לנו הפתעה בשבילכם. טיסות ישירות מיוחדות יביאו אתכם היישר לגן עדן, וכל שנשאר לכם לעשות הוא לשכוח מהכל ולהתחבר לטבע ולגלים ולשקט

זה נשמע כמו חלום – המלדיביים. הריזורט החלומי ששמור לעשירים בלבד. המקום שנראה בדיוק כמו שהייתם מדמיינים את "גן עדן". כולנו ראינו את התמונות באינטרנט של בקתות הקש החלומיות היוצאות מתוך המים בגווני הטורקיז המהפנטים בצלילותם, את החולות הלבנים של החופים הארוכים, את עצי הדקל הגבוהים והטבע הפראי ואת הכיסאות על החוף בהם כל שנותר לכם הוא לשבת עם משקה קריר ומטרייה קטנה לעיטור. מה אם נגיד לכם שבחגים הקרובים גם אתם יכולים להיות שם – ובקלות!

1. אמרנו בקלות, התכוונו לקלי קלות

אין דבר מתיש יותר מהעברות מטען, הגעתם ליעד ועכשיו יש סחבת, עיכובים, מזוודות, חפצים, ציוד ומה לא. אף אדם לא צריך להתחיל כך חופשה מפנקת ובוודאי שלא אתם. לכן, הפעם הזו הכול עלינו כדי שלכם תהיה החופשה הכי קלילה, כיפית ונעימה.

מה הבשורה? הטיסה החדשה של "פלייאיסט" לאיים החלומיים מתרחשת בשעות הלילה. גם בכדי שתוכלו לנוח בטיסה במטוס מסוג דרימליינר 787 של חברת רויאל ג'ורדניאן, וגם בכדי שלא תפסידו ולו שעה אחת מהיעד הנכסף אליו אתם טסים. חברת "פלייאיסט" מארגנת מראש את כל ההעברות לריזורט עוד לפני שכף רגלכם דרכה במקום ובנוסף לא תהיה לכם שום תוספת, כל ההעברות כבר כלולות במחיר. לכם נשאר רק לעבור לבגדי קיץ קלילים ולהתחיל את חופשתכם החלומית.

2. מתי הייתה הפעם האחרונה שהתפנקתם באמת?

אתם עובדים קשה, מותשים מחיי היומיום, השגרה השוחקת והלחצים הבלתי נגמרים. תמיד יש עיסוק כלשהו, תמיד ממהרים או מאחרים ויש כל הרבה מטלות- בבית, בעבודה, עם הילדים ומה עם בני הזוג? קחו נשימה עמוקה, זוהי ההזדמנות שלכם לעצור לרגע ולאתחל מחדש את כל המערכות.

מה הבשורה? בריזורט בו בחרתם מחכה לכם כל פינוק אפשרי העולה על דעתכם, החל מטיפולי מסאג' מרגיעים בספא השמימי, חוויה קולינרית מקומית מעוררת חושים, ים צלול המתמזג עם שמים תכולים, שקט ושלווה ובעיקר הרבה רגיעה לגוף ולנפש שלכם.

3. הזמן שלכם הוא יקר

כידוע, זמן הוא הדבר היחיד שאי אפשר לקבל בחזרה. משך הטיסה הנדרש בכדי להגיע אל האיים המלדיביים עשוי להיות ארוך מאד, כמעט כמו טיסה ישירה מהארץ ללוס אנג'לס כ– 15 שעות בקירוב. אך אם היה אפשר לחתוך את זמן הטיסה בחצי? שבע שעות זה זמן רב, במיוחד כשהן מנוצלות בשהייה בריזורט מפנק ולא בטיסה במטוס.

מה הבשורה? באופן חד פעמי ורק לתקופת החגים הקרובה, חתכנו את זמן הטיסה בחצי, בחגי תשרי הקרובים  חברת "פלייאיסט" משיקה קו טיסות ייחודי המקצר את אורך הטיסות ל- 7 שעות בלבד!

4. אז מה עושים במלדיביים?

אז נכון, חופשה במלדיביים יכולה להיות רק חופשת בטן-גב, קצת ים, קצת חוף, איזו ארוחה טובה והרבה נוף, טבע, שקט ומרגוע. אבל אם אתם צריכים קצת יותר אקשן, תמצאו את עצמכם כאן די בקלות.

מה הבשורה? ראשית, אם אתם חובבי פעילות ימית תשמחו לגלות שהריזורטים השונים מציעים מגוון פעילויות, בחלקם תוכלו לצלול במימי האוקיינוס הצלולים, למתחילים או חסרי הניסיון שבניכם תוכלו בחלקם לרכוש שיעורים פרטיים. כמו כן, בהתאם לפעילות בריזורט בו תשהו תוכלו לצאת לדייג לילי, לשוט במרחבי הים ולצפות בלהקות דולפינים, לצאת לשייט קייאקים עם טוויסט – בקייאק התחתית שקופה ולחובבי האקסטרים שבניכם יש גם אפשרויות לצאת לגלישה, להתחבר למצנח אשר מחובר לסירת מנוע ולעוף במהירות ברחבי השמיים ואף להתחבר לג'ט מים ולהשתובב כאוות נפשכם.

לרומנטיים שביניכם – בתיאום מראש עם הריזורט, אי פרטי משלכם יחכה לכם ובו תוגש עבורכם ארוחה רומנטית ומיוחדת. להרפתקניים זמינה עבורכם טיסה בשמי המלדיביים בה תוכלו לצפות ברצועת האיים המרהיבה.

לחובבי התרבות נמליץ לצאת לסיור בעיר הבירה – "מאלה", בה תוכלו להתרשם מההיסטוריה של האיים, מהתרבות, האנשים והאוכל המקומי.

5. למה לנפוש בארץ כשאפשר לנפוש בתוך חלום

כולם יודעים שמחירי החופשות בארץ לא זולות, בלשון המעטה. אם יצא לכם להזמין חופשה בארץ ויתרה מזאת חופשה משפחתית בארץ, אתם יודעים שתאלצו להיפרד מכמה אלפים טובים ולעיתים אף לחצות את סכום העשרת אלפים שקלים – סכום לא מבוטל לחופשה. לעיתים הסכומים הללו אינם כוללים את הוצאות הנסיעה הלוך ושוב, דלק, עצירות מנוחה בדרך ואף טיסות הלוך ושוב לאילת או את מגוון האטרקציות והפינוקים השונים שמרכיבים את החופשה. אז אם אתם כבר נפרדים מסכומים כאלו בארץ – לא עדיף להשקיע אותם בחופשה מפנקת במקום הכי יפה בעולם?

מה הבשורה? אם פעם חופשה במלדיביים היתה חלום רחוק, שאליו הייתם צריכים לחסוך שנים מראש, השנה החלום יכול להתגשם תוכלו גם אתם לנסוע במחיר האטרקטיבי במיוחד המתחיל מ- $2248 עבור אדם בחדר זוגי. שבעה לילות בריזורט הכי מדהים ויפיפה שמחכה רק לכם. ואם כל זה לא מספיק אז רק נזכיר לכם שגם ההעברות כבר כלולות במחיר הזה ואנחנו מחכים רק לכם!

6. אם לא עכשיו אז מתי?

אין זמן נפלא יותר לצאת לחופשה בעונת החגים, במקום להיגרר מבית לבית, מארוחה לארוחה ולהתעייף עוד יותר. השנה הזו תוכלו לטעון מצברים, לאגור כוחות חדשים וליהנות מחוויה של פעם בחיים.

מה הבשורה? רק השנה הזו ובאופן חד פעמי תוכלו לבלות את החגים בריזורטים הכי חלומיים למשך שבעה לילות של שכרון חושים. והחלק הכי טוב – הכל בתקופת החגים.

7. הרווחתם את החופשה הזו ביושר

החיים בארץ לא פשוטים, שעות העבודה ארוכות והלחץ גבוה. אבל אתם, שעובדים כל כך קשה, קמים מדי יום ומושכים יום אחר יום – לכם מגיע לצאת לחופשה מפנקת, מרגיעה ומהנה. לשכוח לרגע מהכל, להתנתק מהרעש, להתחבר אל הטבע ואל השקט, להאזין לרחשי הגלים, לחוש את החול החמים בכפות רגליכם ופשוט לנפוש.

מה הבשורה? ישנן ארבע טיסות בלבד שיטוסו ליעד האקזוטי הזה ואך ורק בתקופת החגים הקרובה – כל שנותר לכם הוא לבחור באיזה ריזורט תשהו גם אתם השנה?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.