תפריט עמוד

מסע הגאוצ'וס הראשון בישראל יוצא לדרך

מי יהיה מלך הגאוצ'וס הישראלי? מסע ייחודי בגליל בעקבות הבוקרים הדרום אמריקאיים - רכיבה על סוסים, שליטה בעדרי בקר, חוויות שטח וטיפול בנתחי בקר כמו שרק הארגנטינאים יודעים

בשדות המרעה הירוקים של דרום אמריקה מגדלים הגאוצ'וס, הבוקרים הדרום אמריקאים, את עגלי הבקר, אשר ניזונים ממרעה טבעי המבטיח את טעמו ואיכותו של הבשר. עכשיו גם אתם יכולים להפוך לגאוצ'וס בגרסה ישראלית: רשת המסעדות אל גאוצ'ו מארגנת מסע ראשון מסוגו בארץ – מלך הגאוצ'וס 2012.

מטרת המסע היא טיפול בעדרי בקר והעברתם ממרגלות הר תבור אל קרני חיטין, במערב הכנרת, כאשר המשתתפים רכובים על סוסים ומכינים את ארוחותיהם בשטח. במשך שלושת ימי המסע ייכנסו המשתתפים לנעליו של הבוקר הארגנטינאי: הם ירכבו על סוסים, יטפלו בעדרי בקר וילמדו את סוד טעמו של הבשר הארגנטינאי – מבחירת נתחי הבקר ועד שיטות התיבול והצלייה הייחודית. הצוותים יצטרכו להתמודד מול הבקר – להוביל אותו, לסמן אותו, להפריד פרטים מהעדר ועוד – יעברו סדנאות בתחום הבשר, ייהנו מארוחות בוקרים בשטח, ילונו במאהל בוקרים ועוד ועוד.


כחלק ממסע מלך הגאוצ'וס לומדים לטפל בבשר ולצלות אותו כמו בוקרים אמיתיים

למסע הייחודי הזה ייצאו רק 15 משתתפים, אשר ייבחרו מבין כל המתמודדים בתהליך של בדיקות ומיונים בו יידרשו להפגין ידע ברכיבה על סוסים, מציאת פתרונות לבעיות בשטח, טיפול בבשר ומגוון משימות נוספות. לפני היציאה אל הדרך, המשתתפים יעברו תהליך הכשרה, שיכין אותם לרכיבה על הסוסים ולעבודה עם הבקר. את סדנאות הבשר במהלך המסע יעביר ניקי גרנר, השף של אל גאוצ'ו. הנה כמה מהסדנאות, שישמחו כל אוהב בשר:

הבקר – טיפול והכנות – כללים לטיפול והכנה בבואנו לצלות בקר מובחר.
• בשר ויין – מה עושה את השילוב של בשר ויין לשילוב מנצח.
• איך מכינים צ'וריסו? סוד קסמה של הנקניקייה הכי חיננית שתמצאו בצלחת שלכם.
• התאמת יין ואוכל – התאמת יין ואוכל היא אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת הארוחה.
• יישון בשר – נרחיב אופקים בנושא בסיסי ביישון בשר.
• ההבדל בין גריל בשר לגריל אסאדו

מסע מלך הגאוצ'וס יתקיים ב-7-5 בספטמבר 2012, ויהיה הראשון במסורת של מסעות דומים שייערכו בכל שנה בתקופה זו, בחסות רשת המסעדות אל גאוצ'ו. רוצים להשתתף? לפרטים והרשמה לחצו כאן >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.