תפריט עמוד

מנכ"ל חדש לקבוצת לופטהנזה בישראל

מרכוס הגנברוך מונה למנכ"ל של קבוצת לופטהנזה בישראל, הוא יחליף את עופר קיש, שכיהן בתפקיד בחמש השנים האחרונות. במסיבת עיתונאים בה הוצג המנכ"ל החדש נמסר כי מספר ההזמנות לטיסות באביב ובקיץ מתקרב לזה שהיה לפני פרוץ המגפה

החל מה-15 במרץ 2022 מרכוס הגנברוך יכהן כמנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל. בתפקידו זה הוא ינהל את המכירות והסחר של חברות התעופה של הקבוצה – אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס, לופטהנזה ו-SWISS – בישראל.

הגנברוך מביא לתפקיד החדש ידע המבוסס על ניסיון רב שנים בתחום התעופה. הוא עבד במגוון תפקידים בלופטהנזה, בהם ניהול הכנסות ומכירות, שם צבר ניסיון כמנהל אזורי וכראש מחלקת פיתוח עסקי ומכירות עבור רוסיה, חבר העמים וישראל. בשמונה החודשים האחרונים, לפני תפקידו החדש בתל אביב, הוא היה חלק מהצוות הניהולי במינכן, אשר עקב אחר הביצועים הגלובליים של לופטהנזה.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה במלון Ink בתל אביב הוכרז כי הגנברוך יחליף את עופר קיש, שכיהן בתפקיד במשך חמש שנים ואשר ימשיך בתפקיד חדש בישראל מחוץ לקבוצת לופטהנזה. עופר קיש מסיים קריירה ארוכת שנים ומצליחה בלופטהנזה, במהלכה שימש בתפקידי ניהול ומפתח שונים במכירות באירופה ובישראל במשך 32 שנים.

מימין לשמאל: מרקוס הגנבורך המנכ"ל החדש, עופר קיש, פיטר פולם המנהל האזורי ובוריס אוגורסקי דובר אירופה, אפריקה והמזרח התיכון

מסיבת העיתונאים בתל אביב (מימין לשמאל): מרקוס הגנבורך, המנכ"ל החדש, עופר קיש, המנכ"ל היוצא, פיטר פולם, המנהל האזורי של קבוצת לופטהנזה ובוריס אוגורסקי, דובר אירופה, אפריקה והמזרח התיכון

במסיבת העיתונאים, שאליה הגיעו גם פיטר פולם, המנהל האזורי, ובוריס אוגורסקי, דובר אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, נאמר כי התאוששות ענף התעופה בתקופה האחרונה ניכר במספר ההזמנות לאביב ולקיץ, שמתקרב לזה שלפני תקופת הקורונה. החל מלוח טיסות הקיץ הקרוב, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה בישראל יגדילו משמעותית את ההיצע ותדירות הטיסות שלהן מ-44 טיסות שבועיות ל-73 טיסות שבועיות. כל חברות הקבוצה יגדילו את מספר הטיסות, במיוחד אוסטריאן איירליינס לווינה ובריסל איירליינס לבריסל. בהשוואה לאביב וקיץ 2021, קבוצת לופטהנזה צופה גידול של כ-30% בכמות ההזמנות.

פרנקפורט, אחד מנמלי הבית של לופטהנזה

פרנקפורט, אחד מנמלי הבית של לופטהנזה | צילום: שאטרסטוק

עוד נאמר כי שישה מכל עשרה נוסעים מישראל ממשיכים בטיסות מנמלי הבית של הקבוצה בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל ועושים שימוש ברשת הטיסות הרחבה שמציעה הקבוצה. היצע זה נותן מענה מצוין הן למגזר התיירות והפנאי והן למגזר העסקי. אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים הקיץ הקרוב הוא רייקיאוויק, בירת איסלנד, וכן  יעדים ברחבי אמריקה, עם מקסיקו, קוסטה ריקה וארגנטינה בראש הרשימה. עוד נתון מעניין נחשף: כ-40% מהישראלים מזמינים טיסות אונליין והביקוש למחלקות הפרימיום עולה, בין השאר בשל הרצון להימנע מצפיפות והאפשרות ליהנות מנוחות ושירות באיכות גבוהה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

  1. הגעתי בטיסה מישראל בלו פטה זה ללוס אנגלס ביום13.6.22 ועד היום 18.6.22 לא קיבלתי את המזוודה שלי. במזוודה תרופות שלי שלא לקחתי 5 ימים, מתנערים מהבקשות שלי, אני בת 65 ולא מסוגלת לצאת למלחמות מול החברה בשדה התעופה לקס.
    אני מבקשת שתעדכנו אותי היכן אוכל לאסוף את המזוודה שלי.
    תודה על עזרתכם .

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.