תפריט עמוד

מנכ"לית חדשה לקבוצת הדקה ה-90

דנה לביא, ששימשה כשלוש שנים בתפקיד המשנה למנכ"ל הדקה ה-90, קודמה לביא לתפקיד המנכ"לית. לביא תחליף את שחר תורג'מן, שפרש לאחר ששימש כמנכ"ל החברה בשבע השנים האחרונות

דנה לביא, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה העברית ו-MBA בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון. בתפקידיה הקודמים שימשה לביא כסמנכ"לית השיווק והסחר של קבוצת הדקה ה-90 ולפני כן כסמנכ"לית השיווק של מועדון חבר .

לביא כיהנה בשלוש השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל הקבוצה ובמסגרת תפקידה הייתה אמונה על כלל הפעילות העסקית של החברה, לרבות שיווק, סחר, מכירות תפעול ושירות לקוחות. בשנים הללו הובילה לביא מהלכים רבים, ביניהם גידול המכירות באון-ליין והשקת אפליקציית LOCO במובייל, שהגדילו את קצב הצמיחה של הקבוצה. בתפקידה החדש כמנכ"לית תוביל את חברת הדקה ה- 90 ואת חברות הבת שלה, הכוללות את אפליקציית LOCO,  מדרפט, חברה המתמחה בטיולי טבע ושטח, וחברת ספא פלוס, שפיתחה את אפליקציית SALE ודקה 90 ספא, אתר המשמש כמוקד הזמנות לאתרי ספא בארץ. שחר תורג'מן, מנכ"ל הקבוצה בשבע השנים האחרונות, החליט לסיים תפקידו בכדי לפנות לאתגרים הבאים, בין היתר ימשיך תורג'מן לשמש כיו"ר החברה הציבורית בריל.

אילן כהן וצביקה מושקוביץ, מייסדי ובעלי קבוצת הדקה ה-90 בירכו את לביא על המינוי והודו למנכ"ל היוצא על תרומתו הייחודית לקבוצה. " מינוייה של דנה למנכ"לית הקבוצה היה טבעי וראוי וזאת  בשל ראייתה הרוחבית, יכולותיה המקצועיות,  ניהולה המסור וההכרות המעמיקה שלה עם עולם התיירות הישראלי והבינלאומי. דנה יודעת לקבוע יעדים מאתגרים ולעמוד בהם ואנו מבטיחים כי הקבוצה תמשיך לגדול, להתחזק ולהתפתח הלאה", אמרו.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.