תפריט עמוד

מנוע חיפוש חכם להשוואה בין טיסות

שינויים בהרגלי הצריכה: בעקבות המעבר של עולם התיירות לתחום הדיגיטלי, אשת טורס משיקה מנוע חיפוש טיסות חדשני, שיאפשר להשוות בין טיסות של כל חברות התעופה ברמות מחיר שונות

עולם התיירות עובר שינוי דרמטי בשנים האחרונות, מענף מסורתי, שבו לסוכן הנסיעות היה תפקיד מפתח, לעולם דיגיטלי, שבו הלקוח בוחר לעצמו את מרכיבי החופשה באינטרנט. סקר שערך מכון הגל החדש עבור אשת טורס מגלה כי 67% מהישראלים מזמינים טיסה באינטרנט (61% באמצעות המחשב, 6% באמצעות הנייד), 23% באמצעות שיחה טלפונית ורק 10% הזמינו טיסה פנים אל פנים מול סוכן.

על רקע השינויים המהירים בעולם התיירות והתעופה, אשת טורס משיקה מנוע חיפוש טיסות ראשון מסוגו בישראל, שיאפשר למשתמשים למצוא טיסות של כל חברות התעופה ובכל רמות המחירים באתר אחד. מנוע החיפוש החדש, פרי פיתוח של מחלקת IT באשת טורס, ישולב באתר החברה, גם בגרסת המובייל.

במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב לרגל השקת מנוע החיפוש החדש, אמר אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "זהו מנוע חיפוש מהיר מאוד ומבוסס טכנולוגיות מתקדמות שיתרמו לשיפור משמעותי בחוויית המשתמש. הפיתוח יאפשר לראשונה ללקוח לבחור על מה הוא רוצה לשלם, באמצעות מגוון טיסות ורמות מחירים באתר אחד ללא צורך לדלג בין אתרי חברות התעופה השונות".

הפיתוח החדש יאפשר תצוגה של מגוון "קבוצות מחיר" (Family Fare) לטיסה זהה, כך שהלקוח יוכל להשוות ולבחור את חבילת המחיר המתאימה לו ביותר: המחיר הנמוך ביותר ללא כבודה, מחיר הכולל שירותים נלווים ומחיר הכולל רמת נסיעה וגמישות גבוהה. בנוסף לתצוגת הטיסות לפי רמות מחירים, הלקוחות יוכלו לבחור בין אפשרות חיפוש וסינון מתקדמות: בחירת חברות תעופה שיוצגו בתוצאות; שילוב תוצאות מחברות סדירות, חברות לואו קוסט , טיסות צ'רטר וטיסות אשת טורס; אפשרות חיפוש תוצאות במחלקת שירות מסוימת (למשל תיירים פלוס, עסקים וכדומה); התמקדות מהירה בתוצאות – הזולה ביותר, המהירה ביותר או המשתלמת ביותר; אפשרות לקבוע הגבלה על משך הטיסה, שעות הטיסה, מספר העצירות, שילוב בין חברות תעופה שונות – טיסה הלוך עם חברה אחת וחזור עם אחרת ועוד.

ומה בדבר לינה בחופשה? הסקר מראה כי רוב הישראלים מזמינים את הטיסות והמלון לחופשה בנפרד. 53% מהנשאלים בסקר דיווחו שהם מזמינים טיסה ומלון בנפרד, לעומת 47% שהזמינו חבילה הכוללת טיסה ומלון מחברת תיירות. ועוד נתון מעניין: למרות ההתעניינות הרבה סביב Airbnb, נראה כי הישראלים עדיין מעדיפים לינה בחו"ל בבתי מלון: רק 7% מהנשאלים בסקר הזמינו דירה ב-Airbnb לעומת 87% שהזמינו לינה בבית מלון. 5% מהנשאלים הזמינו לינה בכפר נופש.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.