תפריט עמוד

מלונות ספא ייחודיים נפתחו בפולין

פולין ממשיכה להתחדש עם שני מלונות ספא ייחודיים, האחד בצפון פולין, ליד הים הבלטי, והשני בדרום, סמוך להרי הטטרה

פולין, אחד היעדים הפולריים בקרב הנוסעים הישראלים, ממשיכה להתחדש: שני מלונות ספא ייחודים נפתחו לאחרונה בשני אזורים שונים במדינה.

לאחרונה נחנך מלון Quadrille Relais & Châteaux בגדיניה (Gdynia) שבצפון פולין, על שפת מפרץ דנציג בדרום הים הבלטי. המלון ממוקם סמוך לאזור שלוש הערים – סופוט, גדיניה וגדנסק, כך שהוא מספק את הפסטורליות של חופשה מחוץ לעיר, יחד עם גישה נוחה למוקדי הבילוי והאטרקציות שיש לערים הנהדרות הללו להציע.

חדר במלון Quadrille

חדר במלון Quadrille

המלון החדש, ברמת 5 כוכבים, מעוצב ברוח "אליס בארץ הפלאות". כבר עם הכניסה לפארק הגדול והמטופח המקיף אותו, המבקרים מרגישים שנכנסו לעולם אחר. הבניין עצמו נבנה עוד במאה ה-18 והעיצוב המדויק והעדכני נעשה ברוח ספרו המפורסם של לואיס קרול. הארנב הלבן, מסעדת המלון שבראשה עומדים שני שפים עטורי פרסים, מציעה קולינריה יצירתית, מתחם הספא היוקרתי דוגל בטיפול הוליסטי לגוף ולנפש עם ציוד חדשני ומגוון רחב של טיפולים ברמה הגבוהה ביותר. אתר  המלון

מלון חדש נוסף שנפתח לאחרונה הוא Aries Hotel & Spa בזקופנה (Zakopane), למרגלות הרי הטטרה היפהפיים, שגם כך מהווים סיבה מצוינת לבקר באזור בכל עונות השנה.

מלון Aries בזקופנה

מלון Aries בזקופנה

סגנון האדריכלות והעיצוב של המלון עושה שימוש ברקע ההיסטורי העשיר של הבניין עצמו, בשילוב הסגנון האופייני לאזור. בלובי המלון יש אח יפהפייה, שטיח ארוג בעבודת יד ומגוון קישוטי עץ קטנים, עבודתם של אומנים מקומיים; הספא המפנק של המלון כולל ארבע סאונות, ברכת שחייה עם מים תרמיים, תשעה חדרי טיפולים ושתי בריכות ג'קוזי. המלון ממוקם בלב זקפונה, סמוך לרחוב פרופווסקי (Krupówki), המדרחוב הראשי והשוקק, ובו מגוון מקומות בילוי, ברים, בתי קפה ומסעדות. אך עם זאת, העיצוב והגישה הנוחה להרי הטטרה, לאתרי הסקי ולעמקים הציוריים הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד גם לחובבי טבע. אתר המלון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.