תפריט עמוד

מלונות משפחתיים בישראל

יוצאים לחופשה משפחתית? כדאי שתכירו את המלונות הכי שווים למשפחות בישראל. מהחרמון ועד הנגב - עשרה מלונות משפחתיים מומלצים

החורף עושה קולות של סוף, החום מתחיל לתת אותותיו – וזהו בדיוק הזמן לחשוב על חופשה משפחתית בישראל. בין אם במהלך חופשת הפסח, בין אם לאורך החופש הגדול ובין אם ביום חול רגיל וחמים, חופשה בארץ יכולה להיות מושלמת, אך כדי שזה יקרה עליכם לשים לב לפרט אחד חשוב: זהות המלון שבו תבחרו.

כיום, החיפוש אחר המלון המושלם אינו קשה במיוחד: נכנסים לאחד מאתרי השוואת המחירים, כדוגמת טרווליסט, מתמקדים ברשימת המלונות המתאימים למשפחות ומוצאים את זה המשתלם לכם ביותר. וכדי לקצר עבורכם את התהליך עוד יותר, הכנו עבורכם רשימה של עשרת המלונות המומלצים ביותר למשפחות בישראל.

מלון מטיילים, מטולה
זהו מלון אשר מציע קונספט ייחודי כמעט במחוזותינו: מלון בעלויות נמוכות, בקרבת שמורות טבע ושכיות חמדה, אשר כל כולו מוקדש למטיילים ולסיוע להם. במלון חדרים קטנים לארבע נפשות וחדרים גדולים יותר לשש נפשות לכל היותר. הוא נמצא במרחק הליכה משמורת התנור היפהפייה, ומציע נוף מדהים לכל אזור אצבע הגליל.

מלון מטיילים במטולה מציע מיקום נהדר ועלויות נמוכות

רימונים נווה אטיב
בצפון רמת הגולן, למרגלות החרמון, נמצא כפר נופש יפהפה, שנבנה בסגנון כפרי הנופש המוכרים מאתרי הסקי באירופה ומציע חוויה משפחתית מדהימה בימים המושלגים. אך אין זה אומר שמומלץ להגיע למקום רק בחורף: מדובר בנקודה מהנעימות והקרירות ביותר בחודשי הקיץ החמים, אשר מציעה לילדים פינות ליטוף, גן שעשועים ומשחקי כדור.

חדר בכפר הנופש נווה אטיב, בסגנון המוכר מאתרי סקי אירופים

מלון ניר עציון
על רכס הכרמל, סמוך לעין הוד, נמצא מלון יפהפה בנקודה עוצרת נשימה. המלון שייך למושב השיתופי הדתי ניר עציון, ולכן מתאים מאוד גם למשפחות מהמגזר הדתי. החדרים מתאימים לאירוח של עד חמש נפשות, ובמקום יש גם בריכת שחייה מקורה ומחוממת. בכל יום שישי נערכת כאן סעודת שבת.

מלון רמדה, נתניה
זהו מלון המסמל בצורה מושלמת את השינוי הגדול שעוברת נתניה בשנים האחרונות מבחינה תיירותית: מדובר במלון חמישה כוכבים חדיש ומשופץ, אשר מציע אירוח של עד שש נפשות בחדר. המלון נמצא על שפת הים ובו תוכלו ליהנות משלל פינוקים והטבות, כולל בריכה מטופחת ומתחם ספא מפנק.

דן אכדיה, הרצליה
הרצליה היא לכל הדעות עיר קיט מושלמת, והיא מציעה נופש מהנה למשפחות במלון דן אכדיה המושקע. זהו מלון חמישה כוכבים ובו מתקני נופש, מגרשי ספורט ובריכת שחייה. לילדים ממתין מלון הילדים דנילנד, המוכר מכל מלונות הרשת, וכן סדנאות מהנות לכל המשפחה. החדרים מתאימים לאירוח של עד ארבעה אנשים.

דן אכדיה בהרצליה. נופש יוקרתי למשפחות

ישרוטל טאואר, תל אביב
אם יש מלון מעניין במיוחד בקו הרקיע של תל אביב, הרי שזהו מלון ישרוטל טאואר. מדובר במלון גבוה ומרשים, מעוצב במקוריות והכי חשוב – מתאים למשפחות. במלון חדרים זוגיים סמוכים בעלי דלת מקשרת, סוויטות גדולות ואינספור מתקנים ואטרקציות. עם מיקום כמו שלו, מרחק דקות הליכה משפת הים, מובטחת חופשה משפחתית מהנה במיוחד.

סי הוטל, נווה אילן
המיקום אולי מעט לא צפוי – אך כשתגיעו למקום תבינו עד כמה הוא מושלם. עם הירוק של הרי ירושלים, עם חדרים המתאימים לאירוח של עד ארבע נפשות, עם אפשרות לשכור אופניים ולטייל בסביבה ועם עולם הילדים המרתק, אין ספק שזהו מלון מושלם למשפחות. בקיץ, אגב, המלון מציע גם מתקני מים חווייתיים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עוד יותר.

סי הוטל בנווה אילן מוקף בנופים ירוקים ומציע חוויה מושלמת לילדים

אירוס המדבר, ירוחם
עם התעוררותה של הסביבה כולה, מתעוררת גם ירוחם – ואִתה התיירות המקומית. מלון אירוס המדבר הוא מלון חדש ויפהפה, המציע 47 סוויטות חד-קומתיות המשוות לו מראה נעים ורגוע במיוחד, כמו אופייה של העיר עצמה. תוכלו למצוא כאן חדרים קטנים, חדרים המיועדים לארבע נפשות וסוויטות המקושרות אחת לשנייה באמצעות מבואה קטנה, ומיועדות למשפחות גדולת במיוחד או לאירוח של כמה משפחות יחד.

לאונרדו קלאב, ים המלח
זהו מלון הכל כלול, מה שהופך אותו כמעט באופן אוטומטי למלון מושלם למשפחות. הוא נמצא במתחם המלונות של אזור עין בוקק, ומציע פינוקים בלתי נגמרים לאורך כל שעות היממה. במלון חדרים המתאימים גם למשפחות בנות חמש נפשות, חבילת אירוח מיוחדת למשפחות עם תינוקות ואף שירותי בייביסיטינג.

לאונרדו קלאב בים המלח. מלון הכל כלול אידיאלי למשפחות

יו קוראל ביץ' קלאב, אילת
בעיני רבים, מדובר במלון הטוב ביותר בישראל למשפחות. זהו מלון'אולטרה הכל כלול, המציע שלל פעילויות לילדים, כולל מועדוני ילדים, מתחמי שעשועים, ספורט ימי, מופעי בידור ועוד. המלון נמצא בחוף אלמוג, חופה הדרומי והשקט של אילת, ובו חדרים המתאימים לאירוח של עד ארבע נפשות.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.