תפריט עמוד

מלונות לאונרדו: ניחוחות אירופים בישראל

מלונות לאונרדו, הפזורים ברחבי הארץ, מציעים יוקרה אירופית בשילוב עם פינוקים ישראלים. יש בהם כאלה המתאימים לחופשה משפחתית, אחרים מציעים חופשה רומנטית ויש המשלבים נופש עם עסקים

בשם "לאונרדו" יתכן שנתקלתם במהלך טיול בגרמניה, שוויץ או בלגיה. רשת המלונות האירופית לאונרדו, בבעלותו של דוד פתאל, מונה כיום כ-36 בתי מלון ב-16 ערים ברחבי אירופה.


סוויטה בלאונרדו בוטיק תל אביב

ב-2009 עלה המותג לישראל, עם פתיחתו של מלון הבוטיק לאונרדו בוטיק תל אביב. מאז גדלה הרשת והתפתחה, וכיום היא מונה לא פחות מ-20 בתי מלון מאילת ועד טבריה. המשותף לכל בתי המלון של הרשת הוא שילוב של איכות ויוקרה אירופיות עם אוכל ופינוקים ישראלים.


הבריכה בלאונרדו פלזה אילת

בתי המלון של לאונרדו שונים זה מזה בדירוג, באופי וברמת התקציב. כל אחד יכול למצוא מלון המתאים בדיוק לצרכים האישיים ולסוג החופשה המועדף: חופשה משפחתית פעילה, חופשה זוגית רומנטית, שילוב של נופש ועסקים וכן הלאה.


מרפסת משקיפה אל הים בלונרדו חיפה

גם הפיזור של המלונות בכל רחבי הארץ יעזור לכם למצוא בנקל את המלון האידיאלי בשבילכם. באילת תמצאו את לאונרדו פלאזה אילת, לאונרדו קלאב אילת, לאונרדו פריוילג' אילת ולאונרדו רויאל ריזורט אילת; בים המלח יש את לאונרדו קלאב ים המלח, לאונרדו פלאזה ים המלח, לאונרדו פריוילג' ים המלח ולאונרדו אין ים המלח; בירושלים יש שני מלונות – לאונרדו פלאזה ירושלים ולאונרדו ירושלים; בבאר שבע תמצאו את לאונרדו נגב; ברחבות יש את לאונרדו בוטיק רחובות; בתל אביב וגוש דן יש את לאונרדו בוטיק תל אביב, לאונרדו סיטי טאואר, לאונרדו בזל תל אביב, לאונרדו סוויט בת ים; בחיפה תמצאו את לאונרדו חיפה, ואילו בטבריה יש שלושה ממלונות הרשת – לאונרדו קלאב טבריה; לאונרדו טבריה ולאונרדו פלאזה טבריה.

– כתבה פרסומית –


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.