תפריט עמוד

מלונות הכל כלול מומלצים באירופה

הקונספט של "הכל כלול" לא שמור רק לקלאבים של תורכיה. ברחבי אירופה יש מלונות שהשהות בהם כוללת ארוחות, פעילויות לילדים, בריכות מושקעות ועוד. מעבר לחופשה משפחתית נטולת דאגות, המיקומים של המלונות האלה יפים במיוחד ומאפשרים לשלב טיולים בסביבה

למרות התדמית המעט בעייתית שדבקה בהן, חופשות הכל כלול מהוות אופציה מוצלחת לבילוי משפחתי בחו"ל. היתרונות של חופשות מסוג זה ברורים: אין צורך לחפש תעסוקה לילדים, האטרקציות נמצאות בהישג יד והן אינן עולות כסף, ותמיד יש משהו טעים לאכול כשהרעב מתחיל לדגדג. גם מבחינה כלכלית זוהי עסקה משתלמת למדי, וכשהכל משולם מראש, אפשר להתענג על המנעמים הכלולים במחיר מבלי לדאוג לחשבון המנופח שיגיע בסיום החופשה.

במשך השנים התרגלנו לחופשות הכל כלול בעיקר בתורכיה, עם מועדוני נופש שהלכו והשתכללו והציעו עוד ועוד שירותים הכלולים במחיר. מה שהתחיל בשלוש ארוחות וקפה עם עוגיות אחר הצהריים, התפתח לאינספור הטבות ופינוקים, מבריכות ענקיות (לעיתים פארק מים של ממש), מועדוני ילדים לשכבות גיל שונות, חמש או שש ארוחות ביום, משקאות אלכוהוליים, מופעים מושקעים, ספורט ימי, מסיבות על החוף ועוד ועוד. אפשר היה לבלות ימים שלמים מבלי לפתוח את הארנק אפילו פעם אחת.

בריכה בקלאב מד נפיטיה בדרום איטליה. חופשת הכל כלול מתאימה במיוחד למשפחות

מאז שתורכיה ירדה ממפת התיירות הישראלית, לא נמצא יעד אירופי שימלא את אותה משבצת בדיוק, ואולי טוב שכך, שכן בחופשות מסוג זה הנופשים נמצאים במעין בועה וממעטים מאוד או נמנעים לגמרי מטיולים מחוץ למלון. ליקטנו עבורכם המלצות למלונות הכל כלול מצוינים ברחבי אירופה, שאחד היתרונות הבולטים שלהם הוא המיקום. כולם נמצאים באזורים יפים במיוחד, מה שמאפשר לטייל בסביבה ולבקר באתרים מקומיים.

Mitsis Laguna, כרתים
בכרתים נפתחו בשנים האחרונות הרבה מלונות הכל כלול, כשאחד היוקרתיים שבהם הוא Mitsis Laguna המפואר, שמציע אינספור פעילויות לילדים, שירות מוקפד וגם מגוון גדול של מסעדות באיכות מעולה. הילדים יחגגו במתחם הבריכות הענק שכולל מפלים ומגלשות מים, כשבנוסף יש במלון חוף חולי עם מגוון פעילויות ספורט מים. מלבד זאת עומדים לרשות הילדים גן שעשועים, מועדון ילדים וצוות שמפעיל אותם לאורך היום. האוכל מקבל פה מקום של כבוד, כשבנוסף לחדר האוכל הראשי יש גם מסעדה איטלקית, מסעדה אסייתית, מסעדה מקסיקנית, טברנה, סושייה ובר קרפים. ההיצע כולל גם כמה ברים, כולל בר שמפניה המיועד למבוגרים בלבד.


מיטסיס לגונה, מהמפוארים שבמלונות הכל כלול בכרתים | צילום: Mitsis Laguna
©

מה כלול? כל הארוחות, משקאות, כניסה לבריכות, למועדון הילדים ולספא, מיטות שיזוף ושמשיות בחוף הצמוד, הופעות והפעלות, חלק מפעילויות ספורט המים (סירות פדלים, קאנו וגלישה).
מה בסביבה? המלון שוכן באניסרס שבחוף הצפוני של כרתים, בסמוך לעיירת הנופש הרסוניסוס, בה תמצאו אטרקציות משפחתיות רבות, בהן אקווריום ופארק מים. בטווח של חצי שעה עד שעה נסיעה תגיעו לאתרים רבים בכרתים: הארמון המינואי קנוסוס, עיירת החוף היוקרתית אלונדה, משם אפשר לשוט לאי ספינלונגה ("האי של סופיה"), וכן למרכז האי, לרמת לאסיתי היפהפייה המשובצת במטעי זיתים, טחנות רוח, מערות וכפרים מסורתיים.
איפה? Anissaras, כרתים

להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>

מפרץ אלונדה והאי ספינלונגה, אחד המקומות שכדאי לבקר בהם במהלך חופשה בכרתים | צילום: שאטרסטוק

Holiday Village Rhodes, רודוס
זהו כפר נופש מושלם למשפחות ששוכן בקצה מפרץ קולימביה, במרחק 150 מטר בלבד מחוף הים. הלינה היא במבנים דו-קומתיים שפזורים על פני שטח רחב ידיים, כשחלק מהחדרים שוכנים בלב האקשן של המלון ואחרים מציעים שלווה באזור הבריכות (עם יציאה ישירה לבריכה בחלק מהחדרים). יש פה היצע כל כך גדול של מתקנים כך שבאמת שאין סיבה לצאת מהמלון – פארק מים מקסים בהשראת פיראטים ובו מגלשות, נהר אבובים ומתקני טיפוס, מועדון ילדים ומועדון נוסף לבני נוער, מגרש משחקים לילדים, מגרשי ספורט, שלושה ברים, שלוש מסעדות (בנוסף למסעדה הראשית בה מוגשות ארוחות מזנון יש מסעדה ים תיכונית ומסעדת גריל יוונית), קולנוע קטן ואפילו מיני מרקט, למקרה ששכחתם משהו בבית. יש גם ספא שהכניסה אליו מותרת לגילאי 16 ומעלה.


חדרים עם יציאה ישירה לבריכה במלון הולידיי וילאג' ברודוס | צילום: Holiday Village ©

מה כלול? שלוש ארוחות ביום בחדר האוכל הראשי, ארוחת ערב אחת בשבוע במסעדה היוונית וארוחת ערב אחת בשבוע במסעדה הים התיכונית, משקאות, כולל אלכוהוליים, סלטים, כריכים וחטיפים במזנון בשעות 16:00-11:00, גלידות, כניסה חופשית לפארק המים ולחדר הכושר, כניסה אחת בשהייה לספא והדרכת צלילה.
מה בסביבה? כל מוקדי העניין הבולטים של רודוס נמצאים במרחק של חצי שעה-שעה נסיעה, ובהם העיר העתיקה של רודוס, העיירה הציורית לינדוס ועמק הפרפרים, מאתרי הטבע היפים באי. גם פארק המים הפופולרי של רודוס נמצא במרחק נסיעה קצרה.
איפה? Kolimbia, רודוס

להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>

בתיה המסוידים לבן של העיירה לינדוס משקיפים אל הים התיכון בחוף המזרחי של רודוס | צילום: שאטרסטוק

Bahia Principe Costa Adeje, טנריף
מלון יפהפה אשר שוכן בקצה צוק מעל הים ומציע תצפית מרהיבה לאוקיינוס האטלנטי ולאי לה גומרה. במלון בריכה יפהפייה מוקפת בגנים טרופיים. החדרים פזורים בשבעה מבנים בגבהים שונים, והם מאובזרים היטב ומעוצבים בסגנון ספרדי. האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה פה, כשבנוסף למסעדה המרכזית שבה מזנונים של אוכל בינלאומי, יש במלון מסעדה איטלקית ומסעדת גריל ברזילאי. למרות המיקום הרומנטי והאווירה הנעימה, המלון מתאים מאוד גם למשפחות, הודות לבריכות, לפעילויות ספורט ומיני גולף ולצוות מדריכים מיומן שמארגן לילדים מגוון הפעלות.


גנים טרופיים וסגנון ספרדי במלון Bahia Principe Costa Adeje בטנריף | צילום: Bahia Principe Costa Adeje ©

מה כלול? כל הארוחות, חטיפים וגלידות, שימוש בבריכות ובמגרשי הספורט, פעילויות והופעות לילדים ולמבוגרים.
מה בסביבה? המלון שוכן ברצועת החוף היפה והפופולרית קוסטה אדג'ה שבדרום טנריף, בה נמצאים כמה מהחופים היפים ביותר באי. במרחק נסיעה קצרה יש המון אטרקציות לכל המשפחה, כמו פארק המים Aqualand, פארק המים Siam, גן החיות Jungle Park, הר הגעש טיידה ובירת האי סנטה קרוז דה טנריף.
איפה? Calle Idafe s/n, 38670 Costa Adeje

להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>

חוף בקוסטה אדג'ה בטנריף. שווה לצאת מהמלון ולטייל באי היפה | צילום: שאטרסטוק

Seabank All Inclusive Resort & Spa, מלטה
מלטה, למרות החופים הנהדרים שלה והפופולריות ההולכת והגוברת שלה כיעד נופש שחביב גם על משפחות, לא מצטיינת במלונות הכל כלול. אחת האפשרויות המוצלחות ביותר בתחום היא מלון Seabank All Inclusive Resort & Spa, ששוכן במרחק 30 מטר בלבד מהחוף הגדול ביותר במלטה. זהו מלון ידידותי במיוחד למשפחות, הודות למתחם הבריכה הגדול ביותר במלטה, אוכל משובח ומגוון והמון פעילויות לכל המשפחה, שכוללות פעילויות ספורט, מופעים, מועדון ילדים מושקע ועתיר הפעלות ומתקני משחקים לילדים. במלון יש שבע מסעדות שעונות על כל טעם (מסעדה אסייתית, איטלקית, ברזילאית ועוד), כשגולת הכותרת למשפחות היא מסעדת הג'ונגל, מסעדה אמריקאית המעוצבת כג'ונגל טרופי עם צמחייה, מפלים, דמויות ענק של חיות ומתחם ג'ימבורי לילדים בתוך המסעדה. הורים שכל זה מרגיש להם קצת יותר מדי מוזמנים לברוח לספא של המלון.


בריכה ענקית במלון סיבנק במלטה | צילום: Seabank All Inclusive Resort & Spa ©

מה כלול? כל הארוחות, תה וחטיפים אחר הצהריים, משקאות (כולל אלכוהוליים) במסעדות ובברים, כניסה לבריכות, לספא ולמועדון הילדים, פעילויות בידור וספורט.
מה בסביבה? המרחקים במלטה אינם גדולים, כך שאפשר להגיע בנסיעה קצרה לאתרים הבולטים באי, ובהם ולטה בירת מלטה, מדינה, הבירה ההיסטורית הנהדרת שבין חומותיה יש רחובות צרים הגדושים במבנים היסטוריים, המערה הכחולה והאי גוזו. יש גם אטרקציות רבות למשפחות כמו האקווריום, פארק פופאי, פארק פליימוביל ועוד.
איפה? Mellieha Bay, מלטה

להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>


שיטוט בסמטאות ולטה, בירת מלטה, הוא רק חלק ממה שתוכלו לעשות במהלך חופשה באי | צילום: שאטרסטוק

Cavallino Bianco Family Spa Grand, אורטיסי, צפון איטליה
Cavallino Bianco Family Spa Grand Hotel הוא מלון ספא עטור שבחים וידידותי להפליא למשפחות שטובל בנופים ההרריים הדרמטיים של רכס הדולומיטים בחבל דרום טירול שבצפון איטליה. לא תשתעממו פה לרגע: מתחם הספא העצום הוא לב ליבו של המלון, ובו בריכת לגונה עם מגלשות מים ובריכות נוספות, חלקן מחוממות, כשלצד אלה יש במתחם הספא סאונות, חדר כושר ומגוון טיפולים לגדולים וגם לקטנים. לילדים יש פה ממלכת ילדים עצומה, עם בריכת כדורים, ג'ימבורי, בתי משחק, אינספור צעצועים ומשחקים, תיאטרון ילדים, בית ספר לרכיבה על אופני הרים, מועדון ילדים ומועדון לבני נוער עם המון פעילויות. הסוויטות אלגנטיות, מרווחות ומאובזרות, והאוכל בארבע מסעדות המלון עטור שבחים ומציע טעימות מהמטבח האיטלקי-אוסטרי של האזור.


נוף ממרפסת חדר במלון קאבלינו ביאנקו | צילום: Cavallino Bianco Family Spa Grand Hotel ©

מה כלול? ארוחות בוקר, צהריים וערב, מזנון חטיפים, עוגות, נקניקים וגבינות בשעות אחר הצהריים, משקאות קלים בזמן הארוחות, כניסה למתחם הבריכות והספא, הפעלות לכל המשפחה.
מה בסביבה? המלון שוכן בעיירה המקסימה אורטיסי, בליבו של עמק גרדנה שבדרום טירול. מכאן ניתן לסייר בעיירה ברגל או בכרכרה רתומה לסוס ולצאת לטיולים רגליים בעמק, בין כרי מרעה, יערות ומפלים. בנוסף, במלון מארגנים סיורי סגווי בסביבה, ובמרחק נסיעה קצרה מהמלון יש פארק חבלים. זהו גם בסיס מצוין לטיולים ברכס הדולומיטים על נופיו עוצרי הנשימה.
איפה? Strada Rezia, 22, Ortisei


עם נופים כאלה, אין סיכוי שתוותרו על טיולים באזור הדולומיטים שם נמצא מלון קאבלינו ביאנקו | צילום: שאטרסטוק

Club Med Napitia, קלבריה, דרום איטליה
מועדוני קלאב מד מהווים יעד מצוין למשפחות המחפשות חופשת הכל כלול שבה יש מגוון גדול מאוד של פעילויות לכל בני המשפחה. אחד המועדונים הללו הוא Club Med Napitia 3Ψ הממוקם על החוף המערבי של קלבריה בדרום איטליה, ב"אצבע" של המגף האיטלקי, והמשקיף על הים הטירני. המועדון מציע מגוון מסחרר של פעילויות ספורט בהדרכת מדריכים מוסמכים – טניס, שיט מפרשיות, כדורסל, כדורעף חופים, שיט קאייקים ועוד. יש כאן בריכה גדולה המתאימה לכל המשפחה ובריכה המיועדת לילדים, ספא מעוצב עם תפריט רחב של טיפולים ומסגרות מאורגנות לילדים – מגיל ארבעה חודשים ועד גיל 17, כשכל קבוצת גיל מתנסה בחוויות המותאמות לה.

Club Med Napitia, מגוון מסחרר של פעילויות ספורטיביות לכל המשפחה

מה כלול? פנסיון מלא עם מאכלי גורמה מקומיים ובינלאומיים, בר וחטיפים חופשי, פעילויות ספורט ימי ויבשתי לכל הרמות ולכל הגילאים, מסגרות לילדים, בידור ומסיבות מסביב לשעון. בקיץ הקרוב, המזמינים חבילת נופש בת שבעה לילות, כולל טיסות והעברות, בתאריכים ספציפיים (29 ליולי ו-5 באוגוסט) ייהנו מהנחה בלעדית של עד 290 אירו.
מה בסביבה? האזור הזה של דרום איטליה כמעט שאינו מוכר לישראלים, שמתמקדים על פי רוב בחוף אמלפי, הנמצא כ-350 ק"מ מצפון לכאן. יש כאן חופים נהדרים ולא צפופים ועיירות קטנות ומקסימות. אחת מהן היא פיזו (Pizzo), שבתיה גולשים מהמצוק אל קו המים. מלבד הטירה המקומית וכמה כנסיות, בהן אחת בתוך מערה, הביקור כאן מחייב עצירה לטעום את המעדן המקומי, טרטופו. ולא, לא מדובר בפטריית כמהין למרות השם הזהה באיטליקית, זהו קינוח שבסיסו כדור גלידה מצופה בשוקולד ובמרכזו מחית פירות.
אם תרצו להרחיק קצת יותר, תוכלו לנסוע דרומה ולקחת מעבורת לסיציליה או לאיים האאוליים.
איפה? Località Difesa, Pizzo, קלבריה, אתר אינטרנט (בעברית)

חוף בקלבריה, בקצה "האצבע" של המגף האיטלקי, אזור רב קסם שכמעט אינו מוכר לישראלים | צילום: שאטרסטוק

Country Kids, לנגדוק-רוסיון, דרום צרפת
אתר הנופש Country Kids מציע את השילוב הכמעט בלתי אפשרי של חופשת הכל כלול משפחתית עם מנעמי החיים הטובים של דרום-צרפת. מדובר באחוזה כפרית עם בתי אבן המעוצבת בטוב טעם ומוקפת בכרמים ומטעי זיתים, שבה ההורים יכולים ליהנות מארוחות גורמה ולהתפנק בספא בזמן שהילדים מבלים בבריכה או עוזרים להאכיל את החיות בפינת החי. זהו גן עדן לילדים, עם פינת חי, בית עץ, מיני גולף, ארגז חול ענק, טרמפולינות והפתעות נוספות, כשמתחם החצר מוצל על ידי עצי ערמון עתיקים. במקום פועל פעוטון לתינוקות ולפעוטות, עם השגחה צמודה ופעילויות לאורך כל היום, וגם מועדון ילדים עם ג'ימבורי, מתקני שעשועים ופעילויות כמו ספורט, מוזיקה, יצירה ויוגה. הצוות אוסף את הילדים שהוריהם מעוניינים בכך מהחדר כך שאפשר להמשיך להתפנק במיטה. המקום ידידותי במיוחד לתינוקות ונראה שחשבו על כל פרט כך שלא צריך להביא כלום מהבית.


חדר בדירה במלון קאנטרי קידס בדרום צרפת. גן עדן לילדים ולהורים שלהם | צילום: Country Kids
©

מה כלול? שלוש ארוחות שף ביום, תה ומאפים אחר הצהריים, משקאות, כולל משקאות אלכוהוליים, טעימות יין, כל הפעילויות לילדים, השגחה על הילדים במועדוני הילדים ושירותי שמרטפות לילדים בערבים, שיעורי שחייה, טניס ויוגה ואפילו ניקוי החדר, שטיפת כלים ושירותי כביסה וגיהוץ.
מה בסביבה? האזור משופע באגמים, נהרות, מערות, כרמים וכפרים ציוריים. במרחק קצרצר מהאחוזה נמצא אגם סלאגו (Lac de Salagou), שבו ניתן לשחות ולשוט בסירות פדלים. נסיעה בת 30-20 דקות תיקח אתכם לכמה מהכפרים המקסימים של האזור, כמו Pezenas או Lodeve, שבכל אחד מהם מתקיים יום שוק שבועי שהביקור בו הוא חוויה לכל המשפחה. בקרבת מקום יש גם מערות מרהיבות כמו Grotte De Labeil שניתן לסייר בהן. מלבד זאת, האזור מזמין לפעילויות נוספות כמו הליכה במסלולים הרבים שבאזור, רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים, שייט קיאקים ועוד.
איפה? Le Mas Pandit, 34800 Octon, אתר אינטרנט


אגם סלאגו נמצא במרחק קצרצר מקאנטרי קידס | צילום: Christian Ferrer, cc-by-sa 4.0

Hotel Karwendelhof, אוסטריה

מלון משפחתי כפרי ותיק ששוכן בעיירה המקסימה זיפלד, מצפון-מערב לאינסברוק, אשר עבר בשנים האחרונות שיפוץ מקיף. זהו מלון פשוט יותר מהמלונות האחרים ברשימה (ומחיריו בהתאם), אשר שם דגש על הפעילויות שבטבע הסובב את המלון, ובהן הליכה, רכיבה על אופניים, שייט באגמים ועוד. אין במלון בריכה, אבל יש בו ספא עם ג'קוזי, סאונות ועוד, והאורחים נהנים מכניסה חופשית לספא הצמוד למלון שבו בריכה מקורה ומחוממת. בנוסף, בימים חמים אפשר לרחוץ באגמי הסביבה.


סוויטה במלון המשפחתי קרוונדלהוף | צילום: Karwendelhof Hotel ©

מה כלול? ארוחות במזנון בבוקר ובערב, ארוחות קלות בצהריים, משקאות בזמן הארוחות ובשעות אחר הצהריים בבר, כניסה לספא והשתתפות בפעילויות כמו הליכות מודרכות, טיפוס ורכיבה על אופניים.
מה בסביבה? הטבע הטירולי היפהפה נמצא ממש בפתח המלון: יש כאן כמה אגמים, יערות, פסגות הרים ולא פחות מ-650 ק"מ של מסלולי הליכה וטיפוס. אל תחמיצו את הטיול סביב אגם זיפלד הקרוי גם וילדזי (Wildsee) וביער הסנאים הסמוך לו. במרחק נסיעה קצרה נמצאות רבות מהאטרקציות של חבל טירול כמו עמק הרוחות היפהפה שבו מסלול הליכה בתוך קניון מעל נהר שוצף. קצת יותר רחוק ניתן להגיע לעיירה הציורית אינסברוק.
איפה? Bahnhofstraße 124, 6100 Seefeld

להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>


סביבת העיירה זילפלד, בה ממוקם מלון קרוונדלהוף, מושכת לצאת טיולים רגליים בטבע הטירולי | צילום: שאטרסטוק

בתמונה הפותחת: מיטסיס לגונה, מלון הכל כלול יוקרתי בכרתים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

  1. לגונה מיציס כרתים – היינו שם הקיץ (אוג23) ואין זכר לשלל מגלשות מים, מפלים, מתחם בריאות או חוף חולי. החוף סלעי, עם חול גרוס לקישוט, יש מגלשת מים אחת ובריכת ילדים אחת, המועדון לילדים הוא בקתה עצובה עם צעצועים שבורים ומעטים. ממש לא מה שמתואר בכתבה.

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.