תפריט עמוד

מלונות בנמלי תעופה

המטוס נוחת באמצע הלילה בעיר זרה? טיסת ההמשך יוצאת מוקדם בבוקר? המלונות השוכנים בשדות התעופה או בסמוך להם מהווים פתרון מצוין כשלא רוצים לבזבז זמן יקר וכסף בנסיעות למרכז העיר

המלונות השוכנים בשדות התעופה או בסמוך להם שייכים בדרך כלל לרשתות גדולות ולא מצטיינים באווירה מיוחדת. אם אתם מחפשים מלון בוטיק עדיף ללכת למקום אחר. אבל המלונות הללו מהווים פתרון מצויין לנחיתות לילה, לטיסות שיוצאות מוקדם בבוקר או לטיסות המשך שזמן ההמתנה להן ארוך מהרגיל. פעמים רבות הם מותאמים לאנשי עסקים שמחפשים נוחות ולא רוצים לבזבז את זמנם בנסיעות.

אספנו עבורכם כמה הצעות למלונות כאלו, הנחשבים לטובים בתחומם, בכמה ערים גדולות בעולם.

לונדון

Sheraton Skyline Hotel & Conference Centre
המלון, שממוקם במרחק 2.3 ק"מ משדה התעופה הית'רו, מציע חדרים מרווחים ונוחים במיוחד. יש כאן כמה בונוסים שמעניקים למלון ייחוד לעומת בתי מלון מסוגו: מסעדה איטלקית משובחת, טרקלין עסקי עם עמדות גלישה באינטרנט, משקאות וחטיפים וחדר כושר שפתוח 24 שעות. אבל מה שהופך את המלון לאטרקטיבי במיוחד בנוף המלונות של שדות התעופה הוא הגן הטרופי שעל גג המלון.  כשטובלים בבריכת השחייה שבגן או שותים קוקטייל טרופי מהבר הסמוך אפשר לשכוח שנמצאים כל כך קרוב לאחד משדות תעופה העמוסים בעולם.
אתר המלון

Oakwood Guest House
מטיילים עם תקציב מוגבל יותר ישמחו לגלות את בית ההארחה הידידותי הזה, השוכן במרחק 2.4 ק"מ משדה התעופה הית'רו. החדרים קטנים, אבל מהווים תמורה הולמת למחיר הזול. המחיר כולל ארוחת בוקר אנגלית עשירה. בונוס מיוחד: בחלק מהחדרים יש מיטות ארוכות יותר לאורחים גבוהים. ארוחת בוקר ארוזה בחדר לאורחים שטסים מוקדם בבוקר.

אתר המלון

פריז

Hotel Ibis Charles de Gaulle Aéroport
מיקום נוח מזה לא יכול להיות, ממש בתוך שדה התעופה Charles de Gaulle במרחק 150 מטר מטרמינל 3 וקרוב לטרמינלים 2ו-3 ולתחנת הרכבת. להתניידות בתוך נמל התעופה אפשר להיעזר בשאטל שעוצר בפתח המלון. במלון יש 556 חדרים נוחים, שתי מסעדות, בר וחניה. בונוס מיוחד: ארוחת הבוקר מוגשת מ-4:00 לפנות בוקר ועד הצהריים, מה שעשוי להתאים למטיילים שהטיסה שלהם יוצאת מוקדם בבוקר או לכאלה שהגיעו באמצע הלילה ורוצים לישון עד מאוחר.
אתר המלון

Holiday Inn De Gaulle
המלון, המרוחק שלושה קילומטרים משדה התעופה, מתאים במיוחד לאנשי עסקים שבאו לעיר וזמנם מוגבל. במלון מרכז עסקים, חדרי ישיבות ושירותי צילום, פקס, אינטרנט ועוד. בנוסף, יש במלון חדר כושר, ג'קוזי, סאונה, מסעדה ובר. ניתן להגיע לשדה התעוופה בשאטל שעוצר בפתח המלון.
אתר המלון

ניו יורק

Hampton Inn New York JFK Airport Hotel
המלון מרוחק רבע מייל משדה התעופה קנדי ושמונה מייל משדה התעופה לה גווארדיה. החדרים מרווחים במיוחד ומצויידים בשולחן כתיבה גדול, חיבור לאינטרנט, טלוויזיה בכבלים, מגהץ וקרש גיהוץ ועוד אביזרים שיספקו את צרכיהם של אנשי העסקים הרבים המתארחים במלון. המלון מספק שרות הסעות לשדה התעופה ובחזרה, שיחות טלפון מקומיות בחינם ועוד. עוד במלון: חדר כושר, מסעדה, קפה ולאונג'.
אתר המלון

Wingate by Wyndham LaGuardia Airport Hotel
המלון הסמוך לשדה התעופה לה גווארדיה הוא אחת האפשרויות הטובות ללינה באזור. בחדרים הנוחים יש מקרר ומיקרוגל. לאורחים ניתן שירות הסעות לשדה התעופה לה גווארדיה, מרכז עסקי הכולל שירותי פקס, צילום והדפסה וחדר כושר הפעיל 24 שעות ביממה.
אתר המלון

יוהנסבורג

Intercontinental Airport Sun Hotel
במרחק הליכה משדה התעופה  Oliver Tambo נמצא המלון המפואר והמפנק. גם בחדרי הסטנדרט המקלחות מרווחות, המיטות גדולות ונוחות והחדרים מצויידים בנגן די.וי.די, פקס, מדפסת וחלונות עם זגוגית כפולה ללילה שקט. מחדר הכושר שבקומה העליונה, שפתוח 24 שעות, ניתן להשקיף על מסלולי ההמראה. בריכה פנימית מחוממת, ספא וסאונה מנעימים את זמנם של האורחים הפחות ממהרים.
אתר המלון

Waylynt Guest House
מי שמחפש משהו קצת שונה ימצא את בית ההארחה המקסים הזה כבחירה מאוד מוצלחת. בית ההארחה ממוקם בשכונת מגורים במרחק 10 דקות נסיעה משדה התעופה של יוהנסבורג. מה שתורם לייחודו של המקום הוא האירוח  האישי של בעלי הבית ותשומת הלב לפרטים הקטנים. האורחים נהנים מבריכת שחייה, ג'קוזי חיצוני, אינטרנט ופקס, הסעות לשדה התעופה, עיסויים וטיפולי יופי וארוחת בוקר עשירה.
אתר אינטרנט

בנגקוק

Novotel Suvarnabhumi Airport Hotel
מלון מצוין לאנשי עסקים. המלון ממוקם במרחק 10 דקות הליכה משדה התעופה Suvarnabhumi. החדרים מודרניים ומרווחים, עם טלוויזיה בכבלים ואפשרות גלישה באינטרנט. בסוויטות יש גם לאונג' שמאפשר לקיים פגישות עסקיות. במלון 4 מסעדות, חלקן פתוחות 24 שעות, מה שיכול להיות נהדר עבור מי שטיסתו נחתה באמצע הלילה והארוחה שבמטוס לא הספיקה. עוד יש במלון חדר כושר ובריכה מחוממת. המלון מתאים לא רק לאנשי עסקים אלא גם למשפחות, שרבות מהן בוחרות לדלג על בנגקוק ולהמשיך לטוס ישירות לאיים או לצפון תאילנד. חדרי המשפחה מרווחים במיוחד והילדים לנים בחינם. בנוסף, הילדים מקבלים מתנה וזוכים לתפריט ילדים מיוחד במסעדות המלון ולאזורי משחקים.
אתר המלון

Queen's Garden Resort at River View
אפשרות הרבה יותר זולה אך בהחלט נעימה היא המלון הזה, המרוחק 5 דקות נסיעה משדה התעופה. הקבלה פתוחה 24 שעות, הצוות ידידותי והשירות אישי. למרות המחיר הזול, עדיין מוצעים כאן פינוקים רבים – מסאז' תאילנדי להרפיית השרירים מהטיסה הארוכה, מסעדה שצופה לנהר וגן בירה. החדרים ממוזגים ומצוידים בטלוויזיה, בקבוקי מים ומיני בר. ניתן להזמין איסוף משדה התעופה.
אתר המלון

לישון בחינם בשדה התעופה

לינה במלונות הממוקמים בשדות תעופה או בסמוך להם היא בדרך כלל לא עניין זול במיוחד. ובכלל, מי רוצה לשלם על לילה שלם כשהוא צריך לעזוב את המלון באמצע הלילה? מסיבות אלו בוחרים מטיילים רבים לבלות את הלילה בשדה התעופה. פעמים רבות התנאים שם נוחים בהרבה מהאכסניה המעופשת עליה בזבזתם את מיטב כספכם. אתר Sleepinginairports הפך את השינה בנמלי תעופה לאמנות ומציע טיפים למי שבוחר לבלות את הלילה בשדה. הנה כמה מהטיפים שמוצעים שם:

1. בשדות תעופה רבים לא מחבבים את הרעיון של שינה בשדה התעופה ועשויים לשאול אתכם מה אתם עושים שם ולבדוק את כרטיסי הטיסה שלכם. לכן, תמיד כדאי להיות מוכנים עם תירוץ טוב.

2. הצטיידו בכל מה שעשוי להפוך את הלינה בשדה התעופה לנוחה יותר: אטמי אזניים, מים מינרלים, חטיפים, מגזינים, שעון מעורר, שמיכה וכרית ועוד.

3. מצאו את המקום הנוח ביותר ללינה – נצלו את השאטל שנוסע בין הטרמינלים השונים ובחנו את נוחות מקומות הישיבה, הטמפרטורה, התנועה ועוד.

4. באופן מפתיע, במרבית שדות התעופה אולם מקבלי הפנים הרבה יותר נוח מזה של הטיסות היוצאות. קחו זאת בחשבון כשאתם מחפשים מקום נוח לישון בו.

5. גם אם אתם נוהגים לישון באופן קבוע בשדות תעופה, אל תעשו רושם של מקצועיים בתחום! העמידו פנים שאתם נמצאים שם בלית ברירה ואילו רק היתה לכם ברירה אחרת לא הייתם ישנים שם.

בנוסף לטיפים, האתר מדרג את שדות התעופה הטובים ביותר ללינה ואת שדות התעופה שהכי פחות נוח לישון בהם. שלושת השדות המובילים בקטגוריית הטובים הם: סינגפור, סיאול והונג קונג. שדות התעופה הכי פחות נוחים הם: שארל דה גול בפריז, הית'רו בלונדון ו-JFK בניו יורק.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.