תפריט עמוד

מלונות בלוס אנג'לס: המלצות

לוס אנג'לס מושכת מטיילים רבים, חלקם ממשיכים מכאן לטיול בחוף המערבי, אחרים מעדיפים להישאר בעיר ולבלות באתריה המגוונים. כך או כך, יש כאן אפשרויות לינה רבות ומגוונות - ממלונות משפחתיים ועד מלונות אגדיים שמארחים את כוכבי הוליווד

לוס אנג'לס היא מטרופולין ענק עם אינספור אפשרויות לינה במקומות שונים, מהגבעות המפורסמות ועד לחופי הים הזהובים. בחרנו כמה מלונות מומלצים במיוחד בלוס אנג'לס- ממלונות סוויטות למשפחות, דרך מלונות בוטיק אינטימיים ועד למלונות יוקרה אגדיים, באזורים הכי פופולריים בעיר.

הוליווד

Loews Hollywood Hotel
המלון הזה שוכן במיקום מושלם בלב הוליווד, במרחק דקות הליכה ספורות מהתיאטרון הסיני ומשדרות התהילה. במלון המעוצב יש 20 קומות ו-628 חדרים, כולם מודרניים, מאובזרים ומרווחים מאוד, וממרביתם נשקף נוף נפלא של גבעות הוליווד עם שלט הוליווד המפורסם או של קו הרקיע של הוליווד. נוף מרהיב לא פחות נשקף מהבריכה החיצונית המחוממת שבגג המלון.
כתובת: 1755N Highland Ave, Hollywood
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן


סוויטה עם נוף לגבעות הוליווד ב-Loews Hollywood Hotel

ווסט הוליווד

Le Parc Suites Hotel
מלון סוויטות אידיאלי למשפחות ששוכן בווסט הוליווד, במרחק הליכה ממסעדות, חנויות ומרכזי בילוי. במלון 154 סוויטות אלגנטיות, מרווחות ומעוצבות בגדלים שונים, בכולן חדר שינה, סלון קטן עם ספות נפתחות, מטבחון מצויד עם מיקרוגל ומקרר ומרפסת, ולמעשה, כל מה שצריך כדי להרגיש בבית. מי שלא מעוניין לבשל בחדר יוכל ליהנות מארוחות לאורך כל היום במסעדת המלון. בגג המלון יש דק שיזוף עם ספא, בריכה מחוממת ומגרש טניס. המלון ידידותי גם לבעלי חיים שמקבלים בו פינוקים מיוחדים.
כתובת: 733North West Knoll Drive, West Hollywood
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן


הבריכה המחוממת במלון Le Parc Suites Hotel. אידיאלי למשפחות

Sunset Tower Hotel
המלון האייקוני הזה, המעוצב בסגנון האר-דקו, אירח בשנות ה-30 וה-40 שחקנים הוליוודיים מפורסמים כמו מרלין מונרו, ארול פלין וג'ון ויין. המלון גם כיכב בסרטים רבים ובהם הג'וב האיטלק וימים מוזרים. מאז 2005, אז עבר המלון לבעלות חדשה, הוא מנסה לשחזר את ימי הזוהר שלו, עם שירות שנדיר לראות כמותו בלוס אנג'לס, מלצרים בחליפות לבנות ומופעים של נגינה בפסנתר. החדרים מרווחים, עם חלונות מהרצפה ועד התקרה שמכניסים את הנוף לחדר, ופינוקים כמו מצעי כותנה מצרית, תמרוקים יוקרתיים ומכונת אספרסו. האורחים נהנים מבריכה, חדר כושר, בר ומסעדה. המיקום נהדר, בסנסט סטריפ בווסט הוליווד, במרחק הליכה מחנויות ספרים ועתיקות, גלריות לאמנות, בתי קפה ומסעדות.
כתובת: 8358Sunset Boulevard, West Hollywood
להשוואת מחירים למלון לחצו כאן

Chateau Marmont
המלון האגדי, המעוצב כטירה מלכותית בראש גבעה בווסט הוליווד, נפתח ב-1929 ונכנס במהרה לדפי ההיסטוריה, אחרי שאירח את גרטה גרבו, רוברט דה נירו, סקוט פיצ'גרלד ואפילו את חברי לד זפלין שדהרו על אופנועים בלובי. במלון 63 חדרים, קוטג'ים ובונגלוס, במרביתם יש מטבחון מצויד וסלון, ובחלקם יש גם חדר אוכל רשמי ומרפסת. מלבד זאת, לרשות האורחים עומדת בריכה מחוממת המוקפת בגנים, חדר כושר, מסעדה עם מרפסת גן ובר אינטימי.
כתובת: 8221W. Sunset Boulevard, West Hollywoods
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן


שאטו מרמונט, המלון האגדי בווסט הוליווד

בוורלי הילס

Four Seasons Hotel Los Angeles at Beverly Hills
המלון, מרשת Four Seasons היוקרתית, שוכן ברחוב מגורים שקט בבוורלי הילס, לא רחוק מרודיאו דרייב, ונחשב לאחד המלונות האלגנטיים בעיר. בכל החדרים המרווחים והמאובזרים היטב יש דלתות צרפתיות שנפתחות למרפסת ממנה נשקף נוף של גני המלון, גבעות הוליווד או בוורלי הילס. אורחי המלון נהנים מכמה בונוסים מיוחדים, כמו שירות הסעות בלימוזינה ברחבי העיר, בחינם, ואירוח של ילדים מתחת לגיל 18 בחדר ההורים בחינם. הבריכה שוכנת בקומה הרביעית של המלון ומציעה נופים יפים של העיר. מי שרוצה להתפנק עד הסוף יכול לשכור את אחת מן הסוכות הפרטיות שליד הבריכה, ולהתפנק עם טיפולי ספא, פירות טרופיים וקוקטיילים.
כתובת: 300South Doheny drive
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן


חדר במלון Four Seasons, אחד המלונות האלגנטיים בעיר

L'Ermitage Beverly Hills
מלון בוטיק רומנטי ויוקרתי ששוכן ברחוב מגורים שקט בבוורלי הילס. חדרי המלון מרווחים במיוחד ומעוצבים בהשראה אסייתית, ויש בהם ריהוט מעץ מייפל, עבודות אמנות, אמבטיות משיש ומרפסת פרטית שמשקיפה להוליווד או לבוורלי הילס. בגג המלון יש בריכה מחוממת שמשקיפה לנופי העיר, חדר כושר מצויד וספא אינטימי. לאלה יש להוסיף את השירות המלכותי ואת העובדה שכל אורח שמגיע מתקבל בגביע שמפניה.
כתובת: 9291Burton Way, Beverly Hills
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן


הבריכה במלון הבוטיק L'Ermitage Beverly Hills

חוף וניס

Venice Beach Suites & Hotel
במיקום אידיאלי, ממש על הטיילת המפורסמת של חוף וניס, נמצא מלון הבוטיק המשפחתי הזה, שמחדריו תוכלו להשקיף לא רק על האוקיינוס השקט אלא גם על האקשן של הטיילת השוקקת. 25 החדרים נוחים ונעימים, עם רצפות עץ וקירות לבנים אדומות, ובכולן יש מטבחון מצויד ו-Wi-Fi. בונוס נוסף הוא הצוות הידידותי שתמיד בא לקראת האורחים ושמח לעזור.
כתובת: 1305Ocean Front Walk, Venice Beach
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן

סנטה מוניקה

Oceana Beach Club Hotel
מלון בוטיק אינטימי בסנטה מוניקה. שעם יתרונותיו הרבים נמנים החדרים המרווחים, מהגדולים בסנטה מוניקה, מהם נשקף נוף נפלא של הים, השקט, השירות הנהדר והאוכל המצוין. בנוסף ל-wi-fi ועיתון יומי, האורחים נהנים גם מתרגול יוגה יומי, טיול רגלי מודרך בהרי סנטה מוניקה, שיעורי גלישה ואופניים שבהם ניתן לדווש בחוף. השף של מסעדת המלון עטורת השבחים זכה בשני כוכבי מישלן וזו עוד סיבה להגיע לפה. את האוכל תוכלו להוריד בבריכה היפה או בחדר הכושר.
כתובת: 849Ocean Avenue, Santa Monica
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן

עוד המלצות למלונות בלוס אנג'לס והשוואת מחירים >>

בתמונה הפותחת: סוויטה במלון Venice Beach Suites & Hotel

הצילום של שאטו מרמונט: פליקר – keturah stickann

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.