תפריט עמוד

מלונות בוטיק מומלצים

מלונות בוטיק ייחודיים, עם עיצוב יוצא דופן ומיקום מעולה, הם חלק לא מבוטל מההנאה בטיול בחו"ל. אבל איך תדעו איזה מלון ראוי באמת לתואר בוטיק? לשם כך ליקטנו עבורכם המלצות לכמה מלונות בוטיק מצוינים ברחבי העולם

בשנים האחרונות הטרנד של מלונות בוטיק תופס תאוצה בכל רחבי העולם, ואין פלא. אלו מלונות אינטימיים המציעים עיצוב ייחודי ומושקע, מספר מצומצם של חדרים ויחס אישי לכל אורח. אבל לא די בתואר "מלון בוטיק" כדי להבטיח שאכן תזכו בכל היתרונות הללו במציאות. כדי להיות בטוחים שהמלון שהזמנתם בחו"ל הוא מלון בוטיק מוצלח, חשוב לדעת איפה להזמין את החדר. הנה כמה המלצות למלונות בוטיק מצוינים, שכל אחד מהם מציע, בנוסף לעיצוב מיוחד ומיקום טוב, גם מחיר נוח.

The Exchange, אמסטרדם
מלון בוטיק בעיצוב ייחודי ומשוגע ובמיקום מרכזי, בין כיכר דאם לתחנה המרכזית. 61 חדרי המלון עוצבו, כל אחד בסגנון שונה, על ידי סטודנטים מהמכון לאופנה של אמסטרדם, שהונחו להלבישאת החדרים כאילו היו דוגמניות. התוצאה יוצאת הדופן כוללת חדרים ייחודיים כמו חדר בסגנון מארי אנטואנט, חדר בסגנון האייטיז, חדר שמעוצב בהשראת הסיפור "בגדי המלך החדשים" ועוד. החדרים מדורגים בכוכבים בהתאם לגודלם, לאבזורם, לנוף הנשקף מהם ולמיקום שלהם בתוך המלון, כך שכך אורח יכול לבחור חדר שיתאים לתקציבו ולצרכיו. מי שרוצה להמשיך ליהנות מהעיצוב של המלון גם בבית יכול להצטייד בהתאם בחנות העיצוב הצמודה. בית הקפה של המלון מציע ארוחות בוקר וארוחות קלות ובריאות.

להשוואת מחירים במלון The Exchange לחצו כאן >>

Casa do Conto Arts & Residence, פורטו, פורטוגל
המלון, שמשמעות שמו היא "בית המעשיות", שוכן בבניין היסטורי מהמאה ה-19 שעבר תהליך שחזור מקיף. על התקרה של כל חדר חרוטות כמה שורות שמתארות את ההיסטוריה של הבנה. כל חדר מעוצב בסגנון שונה, אבל בכולם יש ריהוט וינטאג' ובכולם ניכרת ההקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים – טלוויזיה עם מסך שטוח, חלוקי רחצה ונעלי בית, מכונת אספרסו ועוד פינוקים. החללים המשותפים כוללים לאונג' עם אח, ספרייה, חדא אוכל עם פטיו וגן עם עצי פרי. המלון מארח לעיתים קרובות אירועי תרבות כמו הופעות מוזיקליות, תערוכות, השקות של ספרים ודיסקים ועוד. המלון נמצא במרחק רבע שעת הליכה ממרכז העיר.

להשוואת מחירים במלון Casa do Conto Arts & Residence לחצו כאן >>


חדר ב-Casa do Conto. ההיסטוריה של המבנה על תקרת החדר

Seven Hotel, פריז
מלון קטן ומעוצב ברובע הלטיני, במרחק הליכה מרחוב מופטאר, מקתדרלת נוטרדם, מהסורבון ועוד. אי אפשר להישאר אדישים למראה החדרים, שבהם מיטות מרחפות, מקלחות שקופות, אמבטיות תלויות, אפקטים מיוחדים של תאורה ושאר הפתעות. גולת הכותרת היא שבע הסוויטות הנושאיות, ובהן סוויטת אליס הפסיכדלית שנראית כאילו היא נלקחה מארץ הפלאות, וסוויטת 007 שעוצבה בהשראת סרטי ג'יימס בונד. להשלמת החוויה מצפים לאורחים בחדרים פינוקים קטנים כמו מכונת אספרסו ותמרוקים של ל'אוקיסטן.

להשוואת מחירים במלון Seven Hotel לחצו כאן >>


סוויטת ג'יימס בונד ב-Seven Hotel

The Library Hotel, ניו יורק
המלון הזה, ששוכן במיד טאון של ניו יורק, במרחק הליכה קצרה מהספרייה הציבורית של ניו יורק, בניין קרייזלר ותחנת גרנד סנטרל; הוא גן עדן לכל חובבי הקריאה. כל אחת מעשר הקומות של המלון מוקדשת לאחת מעשר הקטגוריות של שיטת דיואי, ובכל אחד משישים חדרי המלון יש ספרייה עשירה. בסך הכל יש במלון כ-6,000 ספרים, מהם אפשר ליהנות גם בחדר הקריאה של המלון. האורחים נהנים מפינוקים קטנים כמו משקאות וכיבוד קל חופשי לאורך כל היום בחדר הקריאה, מים מינרלים ושוקולד בחדרים ומבחר גדול של סרטי ד.וי.די בהם ניתן לצפות בחדר. בגג המלון, בקומה ה-14, יש גינה יפה ממנה נשקפים נופים נהדרים של העיר. 

להשוואת מחירים במלון The Library Hotel לחצו כאן >>

La Balade des Gnomes, דורבוי, בלגיה
שמו של המלון מעיד על כך שזה מלון מיוחד שנראה כאילו הוא נלקח מסיפור אגדה. כל אחד מהחדרים שונה ממשנהו, אבל העיצוב של כולם מסעיר את הדמיון: חדר שמעוצב כבקתה בלב יער עם גזעי עצים וגילופי עץ מיוחדים בחלל החדר; חדרים שתקרתם נראית כשמיים זרועי כוכבים, חדרים שעיצובם שואב השראה מעולם הגמדים והטרולים עם ענפים שמטפסים על הקירות ועוד. המלון שוכן בלב הארדנים בבלגיה ודורבוי, העיר הקטנה בעולם, נמצאת במרחק שמונה קילומטרים. מי שלא רוצה להרחיק יכול לסעוד במסעדת המלון.

להשוואת מחירים במלון La Balade des Gnomes לחצו כאן
>>


La Balade des Gnomes. חדרים מעולם האגדות

Treehotel, האראדס, שוודיה
מלון שחדריו בנויים על צמרות עצים בלב יער בצפון שוודיה. במקום יש בסך הכל חמישה חדרים, חלקם מתאימים לזוגות וחלקם למשפחות, וכל אחד מהחדרים מעוצב בסגנון אחר – חדר קוביית הזכוכית בנוי כקופסה, מצופה במראה ומעניק תצפית של 360 מעלות על הנוף. חדר קן הציפור נראה כמו קן ענק וסבוך שחלונותיו מוסתרים על ידי ענפים, ואילו חדר העב"ם נראה כמו ספינת חלל שנחתה על צמרות העצים. למרות המיקום בלב הטבע, עיצוב הפנים של החדרים מודרני ומתוחכם. הגישה לחדרים מצריכה מעט רוח הרפתקנית – חלקם מצריכים הליכה על גשרים שמחברים בין העצים ויש חדרים שניתן לטפס אליהם רק בסולם חבלים. אורחי המלון נהנים גם מסאונה והוט טאב. בקרבת מקום ניתן לעסוק בשלל פעילויות בחיק הטבע, כמו הליכה, רכיבה על אופניים, שייט קיאקים, סקי, דייג ועוד.

להשוואת מחירים במלון Treehotel
 לחצו כאן >>


חדר ב-The Zetter Hotel & Townhouse. הקפדה על הפרטים הקטנים

The Zetter Hotel & Townhouse, לונדון
מלון בוטיק אלגנטי ועטור פרסים שמשלב בהצלחה בין עיצוב מודרני לפריטי וינטאג'. במלון 59 חדרים שנחלקים לכמה רמות בהתאם לגודל, לאבזור ולמיקום, אבל כולם נעימים, מאובזרים בכל מה שצריך וניכרת בהם הקפדה על הפרטים הקטנים – אינטרנט בחינם, מצעים איכותיים, חלוקים ומגבות רכים ואפילו בקבוקי מים חמים לחימום בלילות הקרים. המלון שוכן בשכונת קלרקנוול האופנתית, שבה הרבה מסעדות, ברים ומרכזי תרבות. במרחק של קילומטר – קילומטר וחצי מהמלון נמצאים קתדרלת סט. פול, המוזיאון הבריטי והטייט מודרן. מסעדת המלון, Bistrot Bruno Loubet, היא מסעדה צרפתית עטורת שבחים.

להשוואת מחירים במלון The Zetter Hotel & Townhouse לחצו כאן >>


חביות יין שהוסבו לחדרים ב-Hotel de Vrouwe van Stavoren

Hotel de Vrouwe van Stavoren, סטאבורן, הולנד
מלון מקסים ולא שגרתי שארבעה מחדריו שוכנים בתוך חביות יין ענקיות. החדרים נוחים להפליא ויש בהם כל מה שצריך, כולל חדר רחצה, פינת ישיבה, טלוויזיה ורדיו. לצד אלה יש גם חדרים שגרתיים יותר. המלון שוכן בנמל הישן של סטאבורן שבפריזלנד ומוקף בגן יפה ובנופים פסטורליים. ממרבית חדרי המלון ומהמסעדה הצמודה ניתן להשקיף על הסירות שנכנסות אל הנמל ויוצאות ממנו. המלון שוכן בסמוך לתחנת הרכבת ובמרחק הליכה קצרה מן המגדלור של סטאבורן.

להשוואת מחירים במלון 
Hotel de Vrouwe van Stavoren לחצו כאן >>

בריכה על הגג עם נוף לפלאזה ריאל ב-Hotel DO בברצלונה

Hotel DO Placa Reial, ברצלונה
המלון שוכן בבניין מ-1856 שעבר שיפוץ מקיף, במיקום מושלם בפלאזה ריאל, אחת מהכיכרות היפות של ברצלונה, במרחק חמש דקות הליכה מלה רמבלה.  18 החדרים והסוויטות מעוצבים בקפידה, ויש בהם רצפת פרקט, מיטת אפריון, מכונת קפה ופינוקים נוספים, בהתאם לסוג החדר. בגג המלון יש מרפסת נהדרת עם בריכת שחייה, סולריום ונופים נפלאים של הרובע הגותי. בנוסף, יש במלון ספא עם סאונה וחדרי טיפולים. במלון יש שלוש מסעדות שמגישות תפריט ים תיכוני שמבוסס על רכיבים מקומיים ועונתיים. 

להשוואת מחירים במלון Hotel DO Placa Reial לחצו כאן >>



החלונות האובליים במלון Topazz

Hotel Topazz, וינה
מלון מעוצב ואקולוגי בלב וינה, במרחק הליכה מקתדרלת סן. סטפן, האל ברטינה, ארמון הופבורג ואתרים מרכזיים נוספים. כל החדרים מעוצבים בגוונים כהים, עם הרבה שחור, וחלונות כל החדרים אובליים, כשבחלון משולבת מיטת-דרגש שמאפשרת לשכב ולהקיף על העיר שמתחת. בכל החדרים יש טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט בחינם, טלפון, מייבש שיער ומיני בר. המלון בנוי מחומרים אקולוגיים וניכרים בו שמירה על עקרונות ירוקים וחיסכון באנרגיה.

להשוואת מחירים במלון Hotel Topazz לחצו כאן>>

למנוע השוואת מחירי מלונות בכל העולם >>

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.