תפריט עמוד

מלונות בבוואריה – חלומות מתוקים

ממלון עירוני, דרך פנסיונים כפריים ועד למלונות ספא בהרים - בוואריה מציעה מגוון מקומות לינה שיתאימו לכל כיס וטעם. בחרנו עבורכם כמה מהמוצלחים שבהם

מקומות לינה במינכן

Mandarin Oriental: אחד הטובים בעולם
המלונות של רשת Mandarin Oriental מפורסמים בכל העולם בפאר, באלגנטיות ובאווירה המלכותית משהו השורה בין כתליהם. כזהו גם המלון של הרשת במינכן, המעוצב בסגנון ניאו-רנסנס וממוקם במיקום מרכזי בסמוך לכיכר המרכזית של העיר Marienplatz ולארמון המלכותי. 73 החדרים והסוויטות נדיבים במידותיהם, מעוצבים בקפידה ומאובזרים היטב. גם בחדרים הפשוטים ביותר אפשר למצוא טלוויזיה עם מסך שטוח בחדר השינה ובחדר הרחצה, מיני בר, ואפילו מזרן יוגה. כל האורחים נהנים מאופניים ללא תשלום לסיורים ברחבי העיר. מהחדרים, במיוחד הגבוהים שבהם, אפשר ליהנות מתצפית נהדרת על העיר. אבל אולי תעדיפו להשקיף על הנוף דווקא מתוך ההבריכה המחוממת שממוקמת בגג המלון. באופן מפתיע, גם ילדים מתקבלים במלון בברכה, ומקבלים עם הגיעם למלון צעצוע במתנה וצלחת מלאה בעוגיות שממתינה להם בחדר. יש גם אופניים מיוחדים לילדים. במלון יש כמה מסעדות הפונות לטעמים שונים ומועדון בו ניתן ליהנות מרום וסיגרים. כל אלה הפכו את המלון לעטור שבחים, ומגזין התיירות הנחשב Travel and Leisure אף הכתיר אותו לאחד מעשרת המלונות הטובים בעולם.

מחיר: החל מ-380 אירו לחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר
כתובת: Neuturmstrasse 1, מינכן
אתר המלון

סוויטה במלון מנדרין אוריינטל. אווירה מלכותית

Laimer Hof: פינה רומנטית ברובע נימפנבורג
אחד ממקומות הלינה המפתיעים ביותר במינכן הוא Laimer Hof, וילה ניאו-רנסנסית יפה שהוסבה לבית מלון קטן ובו 23 חדרים. המיקום נהדר, בשכונה שקטה בסמוך לארמון נימפנבורג היפה ולגן הבירה הגדול ביותר באירופה. באזור יש הרבה מסעדות טובות ותחבורה ציבורית נוחה למרכז העיר. החדרים נעימים וחמימים והצוות מקצוע וידידותי. התמורה למחיר מצוינת.

מחיר: החל מ-85 אירו ללילה בחדר זוגי. ארוחת בוקר עשירה בתוספת 8 אירו לאדם.
כתובת: Laimerstraße 40

אתר המלון

Wombat's Munich: ההוסטל הטוב בעיר
ל-Wobmat's יש הוסטלים מוצלחים במינכן, בברלין ובווינה. ההוסטל במינכן נשב לאחד הטובים בעיר והתנאים המצוינים בו מתאימים גם למטיילים דלי תקציב שבדרך כלל לא נוהגים ללון באכסניות.  ההוסטל ממוקם ברחוב צדדי בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית של מינכן. הוא מעוצב בסגנון מודרני, ויש בו כל מה שצריך להיות בהוסטל טוב: חדרים נקיים, לכולם מקלחת ושירותים צמודים, לוקרים בכל חדר, שירותי כביסה, השכרת אופניים, עמדות לגלישה באינטרנט ובעיקר אפשרות לפגוש הרבה מטיילים נוספים מכל העולם. את אלה אפשר לפגוש בבר שמארח המון מסיבות והופעות, ליד שולחן הפול או באטריום המקסים שבו יש ערסלים ומיטות שיזוף לרביצה נעימה. יש חדרים ל-10-8 אנשים, ל-6-4 אנשים וגם חדרים זוגיים.

מחיר: החל מ-12 אירו לאדם בחדר לשמונה ו-35 אירו לאדם בחדר זוגי. ארוחת בוקר בתוספת 3.7 אירו לאדם.
כתובת:  Senefelderstraße 1
אתר ההוסטל

האטריום של Wombat's Munich. רביצה נעימה

Guest Apartments Hubmann: דירה להשכיר
שכירת דירה יכולה להיות פתרון מצוין בזמן חופשה בחו"ל. הדירות מרווחות יותר ומצוידות יותר מדר מלון, ומתאימות למשפחות שזקוקות למרחב או למטיילים שנוסעים לתקופה ארוכה יותר וזקוקים לנוחיות של בית. הדירות של ג'וזף וגבריאל הובמן עונות היטב על הצרכים הללו. הן ממוקמות בשכונה שקטה וירוקה בדרום העיר, פונות לפארק, ובקרבתן יש תחבורה ציבורית נוחה למרכז העיר. במרחק הליכה יש חנויות, מסעדות וגני בירה בהם תוכלו להרגיש כמו המקומיים. ניתן ללון בדירות לילה אחד ואפשר להישאר גם לתקופה ארוכה. ארבעה אנשים יוכלו ללון בהן בנוחות – הן מרווחות, בכל דירה יש סלון, חדר רחצה נפרד ומטבח מצויד. מחיר הלינה כולל ניקיון ואופניים בחינם לתקופת השהייה בהם אפשר לתור את העיר וסביבתה.

מחיר: החל מ-95 אירו ללילה לזוג, מחרים מוזלים לשהייה של יותר משבוע. ארות בוקר בתוספת תשלום של 11 אירו.
כתובת: Fritz-Lange-Strasse 6
אתר אינטרנט

Guest Apartments Hubmann. נוחיות של בית

מחוץ למינכן

Hotel Klosterstuble: פנינה היסטורית
העיר רוטנבורג אופ דר טאובר היא עיר ימי ביניימית יפהפייה ושמורה היטב בדרך הרומנטית. כדי להעצים את חווית הביקור בעיר מומלץ ללון במלון Klosterstuble, הממוקם במבנה היסטורי מהמאה ה-16 ששימש מאות שנים כבית חווה עד שהוסב למקום אירוח. היום מדובר במלון משפחתי מקסים ומלא אווירה, במיקום מרכזי בסמוך לפארק יפה. החדרים מלאי אופי ויופי והמיטות נוחות להפליא. השירות חם ולבבי ובני המשפחה ישמחו לנדב מידע וטיפים לטיול באזור. בצמוד פועלת מסעדה שמגישה אוכל מקומי מצוין.

מחיר: החל מ-88 אירו לחדר זוגי ללילה.
כתובת: Heringsbronnengasse 5, Rothenburg ob der Tauber

אתר המלון

Hotel Dreimaderlhaus: חדר עם נוף
קשה לחשוב על מיקום חלומי יותר: בדרך הרומנטית, בסמוך לפוסן, דקות נסיעה אחדות מטירת נוישוויינשטיין המרשימה, עם נוף מרהיב לאגם ולהרים, נמצא המלון המשפחתי המקסים הזה. סביב המלון יש הרבה שבילי הליכה ומסלולי טיול ברכב וברגל, וממש בסמוך יש כמה מסעדות טובות. במלון יש כמה סוגי חדרים, כולם נעימים, אך מומלץ במיוחד לבחור בחדר שלו מרפסת שמשקיפה לאגם. אחרי יום של טיולים באזור אפשר לנוח בסאונה או בטרסה שפונה לנוף. השירות אדיב ואישי ומחיר הלינה כולל ארוחת בוקר עשירה וכן סיורים ופעילויות ללא תשלום.

מחיר: החל מ-88 אירו ללילה לחדר זוגי. המחיר זול יותר בהזמנה של שלושה לילות ומעלה.
כתובת: Pfrontenerstraße 43, Fussen
אתר המלון

Schloss Elmau : תוכנית ההתנתקות
באלמאו שבאלפים הבוואריים, כמאה קילומטר דרומית למינכן, נמצא המלון עם השם הארוך אך המבטיח Schloss Elmau Luxury Spa & Cultural Hideaway. מבטיח וגם מקיים. זהו מקום מפלט אמיתי בהרים, שהדאגה העיקרית בו היא האם לבחור בעיסוי באבנים חמות או טיפול איורוודי לאחר יום של פעילות בהרים, או לאיזה קונצרט להאזין לאחר ארוחת הערב. המלון שוכן בטירה יפה ומוקף בנוף מרהיב של הרים מושלגים, עמקים ויערות. 130 החדרים והסוויטות מרווחים, מרוהטים באלגנטיות, מאובזרים בכל החידושים הטכנולוגיים ומשקיפים על נוף נפלא. אבל העיקר נמצא מחוץ לחדרים: במלון יש ארבעה מרכזי ספא,  אולם קונצרטים בו מתקיימים מדי ערב מופעים ואירועי תרבות, שש מסעדות, אחת מהן מעוטרת בכוכב מישלן ובעיקר שפע של מרחבים ירוקים מסביב, בהם ניתן לטייל ברגל או באופניים (או לעשות סקי בחורף, כשהכל מכוסה לבן). ארבעת מרכזי הספא של המלון הם מהיפים בעולם וכוללים מגוון בריכות מסוגים שונים, כולן חלקן משקיפות על הנוף או נטועות ממש בתוכו, סאונות (אחת מהן צמודה לפלג מים כך שניתן לקפוץ מן הסאונה היישר למים הקרים), חמאם תורכי ומבחר עצום של טיפולים. לאורחים האקטיביים מוצעות המון פעילויות ספורט, מיוגה, פילאטיס וטאי צ'י ועד לטניס ורכיבה על אופניים. באופן מפתיע, המלון מאוד ידידותי לילדים, ואלה ייהנו ממגרשי משחקים ומתקני שעשועים, לבלות בספא המיועד למשפחות, להשתתף בסדנאות קדרות וציור, לבלות במועדון הילדים או לעסוק במגוון פעילויות ספורט.

מחיר: החל מ-120 אירו לחדר זוגי ללילה
אתר המלון

בריכה במלון Schloss Elmau. נוף להרים

Gastehaus Maria: בית הארחה בהרים
גרמיש פרטנקירכן היא עיירת סקי יפהפייה ששוכנת למרגלות ההר הגבוה בגרמניה, הצוגשפיצה. למרות היותה אתר מוביל לספורט חורף, הנופים וההרים מושכים אליהם מטיילים לאורך כל השנה, ובעיירה יש לא מעט מלונות, פנסיונים וצימרים. אחד המוצלחים ביותר הוא בית ההארחה של מריה ( Gastehaus Maria) שממוקם ברחוב שקט במרחק הליכה קצרה ממרכז העיירה. זהו בית הארחה משפחתי עם חדרים פשוטים ונעימים, בכולם שירותים ומקלחת צמודים ובחלקם מרפסת שמשקיפה לנוף המרהיב של ההרים. על הנוף אפשר להשקיף גם מהגן, ממרפסת השמש הגדולה, ומהחממה עם קירות הזכוכית שהוסבה לחדר ארוחת הבוקר. בית ההארחה הוא בסיס מצוין ולא יקר לטיולים בסביבה. הוא ידידותי לאופנוענים שנהנים מחנייה גדולה וגם לילדים, שנהנים מצעצועים, משחקי שולחן וספרים.

מחיר: 95-80 אירו לחדר זוגי ללילה, כולל ארוחת בוקר. ילדים עד גיל 5 בחינם.
כתובת: Zoeppritzstrasse 20, Garmisch-Partenkirchen
אתר אינטרנט

Hotel Bayerischer Hof: מיקום, מיקום, מיקום
מלון Bayerischer Hof שוכן במיקום נהדר, ממש על שפת אגם בודן (קונסטנץ) בטיילת של העיר הימי ביניימית היפה לינדאו, הבנויה על אי. תחנת הרכבת נמצאת ממש בסמוך. ממרפסות החדרים נשקף נוף נהדר של האגם. החדרים מעט מיושנים אבל מרווחים ומבריקים מניקיון. העיר היפה מזמינה לשוטטות, אבל מי שיבחר להישאר במלון ייהנה מבריכת שחייה, ספא וחדר כושר. יש גם מסעדה, בר, בית קפה וגן שמשקיף לנופי האגם והעיר.

כתובת: Bahnhofplatz 2, Lindau am Bodensee
אתר המלון

המסעדה של Pension Seeklause. על שפת האגם

Pension Seeklause: הבית על האגם
אזור הפארק הלאומי ברכטסגדנרלנד הוא אחד מהיפים בגרמניה, עם נופים פסטורליים של הרים, יערות ואגמים. פנסיון Seeklause שוכן בעיירה רמסאו ומאפשר ליהנות מכל הטוב שיש לאזור להציע. הוא סמוך לאגם ומציע תצפית נהדרת על האגם ועל ההרים. הפנסיון מהווה בסיס מצוין לטיולים בסביבה ואורחיו נהנים משיט בסירות פדלים באגם (בחינם, עד השעה 10:00 בבוקר) ומאוטובוס שמאפשר לתור את האזור במרחק מאה מטר מפתח הפנסיון. החדרים פשוטים ונעימים עם מקלחת, טלוויזיה ומרפסת לנוף. אין צורך להרחיק בשביל לאכול טוב: במקום פועלת מסעדה שמגישה דגים טריים מהאגם, בשרים וגבינות מהחוות המקומיות וגלידה ביתית.

מחיר: החל מ-29 אירו לאדם בחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר
כתובת: Am See 65, Hintersee – Ramsau
אתר הפנסיון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.