תפריט עמוד

מישלן בשחקים: ארוחות גורמה בסוויס

נוסעי מחלקות היוקרה של SWISS נהנים מארוחות גורמה בשחקים, המייצגות את המחוזות השונים של שווייץ. ברבעון הנוכחי השף פראנק ריינאוד, שמסעדתו מעוטרת בכוכב מישלן, מציג קולינריה ממחוז ואלה

חברת התעופה SWISS מציעה לנוסעים במחלקות היוקרה שלה תפריט המורכב ממנות בהשראת מחוזות שונים בשווייץ, כשעל האוכל אחראים שפים מעוטרים בכוכבי מישלן. ברבעון הנוכחי יוגשו מטעמים קולינריים של  מחוז ואלה  (Valais), הממוקם בדרום-מערב שווייץ. על התפריט מופקד השף פראנק ריינאוד, מהמלון היוקרתי Hostellerie du Pas de l’Ours  הממוקם בקראנס. מסעדתו של ריינאוד מעוטרת בכוכב מישלן וב-18 נקודות גו-מיו. התפריט שלו יוגש במחלקת עסקים ובמחלקה ראשונה בטיסות ארוכות טווח הממריאות משווייץ.

ומה בתפריט? לנוסעי המחלקה הראשונה של SWISS, רקח פראנק ריינאוד מנה ראשונה של מרק קרם דלורית עם גריסי פנינה ובשר ממחוז ואלה, המנה העיקרית תכלול פילה עגל ברוטב ערער או בשר ממולא ברוטב בויאבז ולקינוח – גלידת חלב עם ליקר ג'נפי, מרנג היביסקוס ופירות הדר. נוסעי מחלקת העסקים ייהנו ממנה ראשונה של גרבלקס עם חזרת יוגורט איולי, המוגשת לצד מלפפון מושרה באבסינט, מנה עיקרית של בשר ברוטב ענבים אדומים או דג סול בלימון ורוטב בויאבז ולקינוח – עוגת גבינה עם פירות הדר. הארוחה תלווה ביינות מקומיים לבנים ואדומים.

SWISS מציעה מחלקת עסקים חדשה ומשופרת במטוסים מדגם איירבוס A330/A340 בקו מתל אביב לציריך. במחלקת העסקים יוכלו הנוסעים ליהנות ממרחב אישי, שירות שוויצרי מוקפד, מנות שף ייחודיות וקונספט קולינרי עטור פרסים, חיבור USB ושקע להטענת מכשירים ניידים, מסך גדול עם מבחר סרטים, נוחות מירבית לעבודה ומושבים המתכווננים למיטות באורך מלא.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.