תפריט עמוד

מיליונר בריטי ישמש כדיילת ליום אחד

ריצ'רד ברנסון, בעליה של חברת וירג'ין, הפסיד בהתערבות לאיל תעופה אחר, ובחודש פברואר הקרוב הוא ילבש מדי דיילת וישרת את הנוסעים בטיסה מלונדון לקואלה לאמפור

לנוסעים ב-21 בפברואר בטיסת אייר אסיה מלונדון לקואלה לאמפור, בירת מלזיה, צפוי מחזה משעשע: אחת הדיילות שתשרת אותם במהלך הטיסה תלבש מדים אדומים, תינעל נעלי עקב ותהיה מאופרת למשעי, אולם לצד ההופעה הנשית המטופחת היא תתהדר בשיער מתבדר, שפם שופע וזקן מדובלל. הדיילת המזוקנת היא לא אחרת מהתעשיין המיליונר ואיל התעופה האנגלי, סר ריצ'רד ברנסון, בעליה של חברת וירג'ין.

ריצ'רד ברנסון בלבוש יום-יומי. בקרוב יעטה חצאית אדומה וג'קט תואם

ברנסון, שהפסיד בהתערבות לאיל תעופה אחר, טוני פרננדז, הבעלים של חברת אייר אסיה המלזית, ייאלץ להתמודד במהלך הטיסה הארוכה עם דרישות הנוסעים, להגיש מזון ושתייה ואפילו לנקות את השירותים. ברנסון ופרננדז התערבו על הישגי קבוצותיהם בעונת המרוצים של פורמולה 1, כשהמפסיד מתחייב לעבוד במשך יום שלם כדיילת, כולל לבוש נשי ואיפור מלא, בחברת התעופה של המנצח. אמנם שתי הקבוצות, וירג'ין ולוטוס, סיימו את עונת המרוצים ללא נקודות, אולם קבוצתו של פרננדז צברה יתרון בשל עמדות טובות יותר, וברנסון המפסיד הבטיח לעמוד בכבוד בהתחייבותו. הוא הוסיף כי יגלח את רגליו לקראת הטיסה כדי לעמוד בדרישות הטיפוח של חברת התעופה האסייתית. אם הרעיון נשמע לכם משעשע דיו כדי להשקיע בכרטיס טיסה לקואלה לאמפור, כדאי שתדעו כי כל הכרטיסים לטיסה של 21 בפברואר יימכרו במכירה פומבית וההכנסות ייתרמו לצדקה.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.