תפריט עמוד

מחזור בטבע – טיפים נשיים לטיול בטבע

אל תתני למחזור החודשי לעצור אותך מלצאת לטיול בטבע. הנה כמה טיפים שיעזרו לך ליהנות ללא חשש גם בימי המחזר

המחזור אמור להגיע בדיוק בימים שאת אמורה לצאת לטיול השנתי? אל תתני לזה להפריע לך! מה כדאי לארוז, איך שמים טמפון בטבע, ומה עושים עם תחבושות משומשות – הכנו לך כמה טיפים שיעזרו לך לשכוח שאת במחזור ופשוט ליהנות מהטיול

אל תתני לו להפתיע אותך

טמפונים ותחבושות זה משהו שתמיד כדאי שיהיה בתיק, בכל תיק. בין אם מדובר בתיק ליציאה או לבית הספר, ובטח אם מדובר בתיק לטיול. גם אם המחזור שלך קבוע ובעיקרון את לא אמורה לקבל בימים של הטיול, זה לא סיכון ששווה לקחת.

ארזי בגדים נוחים

גם בגדים שנוחים לנו בדרך כלל יכולים להפוך לפחות נוחים בזמן המחזור – טייצים צמודים שהתחבושת עלולה לבלוט דרכם או ג'ינס שנוח בכל מצב אחר אבל בזמן המחזור הוא טיפה לוחץ על הבטן. אם המחזור נופל בדיוק על הטיול שלך, תוודאי שאת אורזת מספיק מכנסיים נוחים ומאווררים היטב.

שמרי על היגיינה גם בשטח

מחזור זה הזמן שהכי לא בא לנו לוותר על מקלחת, אבל לפעמים אין ברירה – בטיולי שטח לא תמיד תהיה לך את האופציה למקלחת חמה. לכן כדאי לארוז מראש מגבונים שמתאימים לאזור האינטימי, מגבונים מיוחדים בעלי רמת חומציות שמתאימה לאזור הזה ספציפית.

טיול מים? אל תתני למחזור לעצור אותך

אם את רוצה להיכנס למים בטיול, הפתרון הכי טוב זה טמפון. איך שמים טמפון בטבע? בקלות! תדאגי לשטוף ידיים עם סבון לפני, ותמצאי לך פינה נוחה ודיסקרטית. תחדירי את הטמפון בעדינות, כמו שאת עושה בבית  – וקחי את הזמן. עדיף שיחכו לך קצת מאשר שהטמפון יישב בצורה לא נוחה ויציק לך.

אם את לא יודעת איך שמים טמפון ולא בא לך להתעסק עם זה בטיול, גם תחבושת יכולה לעשות את העבודה – כל עוד היא צמודה לגוף. תשתדלי לא להישאר במים יותר מדי זמן, ותחליפי אותה מיד אחרי שאת יוצאת.

אין מה להתבייש

מחזור יכול להיות מבאס. הרבה בנות סובלות מכאבים בזמן המחזור, או מרגישות נפוחות, עייפות או עצבניות. לכל הבאסה הזאת לא צריך להוסיף גם סודיות – מותר לצחוק על המחזור, מותר להתלונן, ובטח שמותר לבקש עזרה והתחשבות אם את צריכה. אם את מרגישה לא טוב בגלל המחזור, אין סיבה לנסות להיות גיבורה – את בסדר גמור ומותר לך. דברי עם מדריכה או מדריך ותסבירי את המצב, כדי שתוכלי לקבל קצת אקסטרה זמן למנוחה, כדור נגד כאבים או כל דבר אחר שתצטרכי.

לא לשכוח לשמור על הסביבה

תחבושות וטמפונים הם מוצרים שלא מתכלים, ולכן אסור להשאיר אותם בטבע. תביאי איתך למסלול שקית ניילון אטומה שתוכלי לזרוק אליה את הטמפונים והתחבושות המשומשים, ותיפטרי ממנה בפח אחרי הטיול.

והכי חשוב – תני לעצמך ליהנות!

כן, פחות כיף לטייל במחזור, אבל תמיד כיף לטייל. אל תתני למחזור לעצור אותך מלצאת לטיול, רוב הסיכויים שתשכחי ממנו רגע אחרי שתצאי מהבית!

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.