תפריט עמוד

מועדון ששווה מיליון

CLUB MEDRAFT מציע לנו הצעה שאי אפשר לסרב לה. חופשה משפחתית בחיק הטבע שמאפשרת לנו ליהנות מכל העולמות האפשריים. בשום דרך אחרת לא נוכל גם ליהנות ממנוחה, מנוף ירוק ורחב, משהות ממושכת במקום אחד אבל גם מן החוויות המסעירות שמספק טיול. חישבו על צימר בצפון, הרבה יותר בצפון, הרבה יותר מצימר ובנוף נהדר.

שני יעדים מוצעים בימים אלה במסגרת CLUB MEDRAFT:
בהרי הטאורוס אנחנו מציעים לכם היכרות עם טורקיה הים תיכונית. יש באזור זה יערות אורנים, מעיינות, לודג' יפה למגורים נוחים, אפשרויות לרפטינג, טיולים רגליים, אופניים והרפתקאות נוספות.
בבולגריה ומקדוניה אנחנו מציעים לכם ביקור והיכרות עם רכס הבלקן הגבוה והמרשים ומפגש בכפרים קטנים עם תושבים מקומיים שעבורם גבינה בולגרית היא אורח חיים יומיומי. כאשר חוזרים מן הבלקן קשה מאוד לשכוח את הנוף וקשה עוד יותר למחות מן הזיכרון את המעדנים.

מה פירוש Club Medraft?
הקלאב מיועד לטיולי משפחות בטבע שערוכים ומתוכננים כטיולי "כוכב". במהלך הטיול לנים במקום אחד ממנו יוצאים בכל בוקר ואליו חוזרים בכל ערב. רק כך הופך מקום הלינה לבית ששמחים לראות אותו בכל יום. זו דרך נפלאה לבלות בטבע, לטייל באופן פעיל בנופים ירוקים, למלא את הטיול בתכנים ובכל זאת לחוש עצמאות ונינוחות של חופשה.
טיול כזה עונה בקלות על השאלה "איפה נישן הלילה?" כל הורה שטייל עם ילדים מכיר את השאלה הזו היטב. הילדים שואלים אותה בכל פעם שהם נאלצים "לנדוד" בין בתי מלון
ומקומות לינה שונים. הרעיון של לינה בכל לילה במקום אחר ובמלון אחר מכבידה מאוד על טיול עם ילדים. הם אוהבים לדעת שיש מקום שהוא "הבית" גם אם זה למשך כמה לילות במהלך הטיול. הם אוהבים לחזור בסופו של יום טיול לסביבה מוכרת, לחדר שכבר ראו, למקום אליו התרגלו. על ההורים הרעיון של טיול "כוכב", כלומר טיול במהלכו לנים בכל הלילות, או כמעט בכולם, במקום אחד, מקל מאוד. לא צריך לסחוב חפצים ומזוודות, אפשר להכיר מקום אחד יותר לעומק, אפשר להיות נינוחים יותר גם בהשגחה על הילדים.

יתרון גדול של קלאב MEDRAFT טמון בעובדה שמשפחות שחוששות מעט מפני טיול מאורגן, בחברת מטיילים שאינם מוכרים לפני כן, יכולות ליהנות כאן מכל העולמות. הן זוכות לתוכן ולפעילות כמו בטיול מאורגן, כולל הדרכה, הפעלה, הסברים מקצועיים ואירוח איכותי, אך יחד עם זאת נשמרת להם גם התחושה העצאית שאינם חלק מקבוצה שנוסעת יחד ימים ארוכים באוטובוס או בג'יפים.
תוכנית הפעילות של טיולי הקלאב היא אמנם תוכנית מובנית וידועה מראש, אלא שהאופי של הטיול, והחזרה בכל יום לאותו מקום, מאפשרת למטיילים לבלות ולשהות עם האנשים שהם אוהבים ועם מטיילים שהם מחבבים. הכורח בפעילות משותפת כקבוצה מצטמצם באופן משמעותי.

היתרון האחרון ואלי החשוב ביותר של יולי קלאב MEDRAFT, בייחוד השנה, טמון במחיר. האופן בו מתוכנן הטיול, העובדה שלנים בכל הלילות במקום אחד, העובדה שלא נעשה בטיולים אלה שימוש בג'יפים מאפשרת לנו להציע אותם במחירים זולים הרבה יותר מטיולים מקבילים ליעדים דומים. הדגש מושם על הבילוי המשפחתי, על התוכן שמוצע למטיילים במהלך הטיול, על השהות האיכותית בחיק הטבע וההיכרות איתו ועם האזור ופחות על הפאר של חדרי המלון.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.