תפריט עמוד

מונרך איירליינס: קו חדש מישראל למנצ'סטר

החברה הבריטית, שהחלה בפעילות סדירה בישראל בדצמבר האחרון עם שתי טיסות מלונדון - לתל אביב ולאילת, מצרפת קו נוסף, ישיר וסדיר, בין ישראל למנצ'סטר, במחירי השקה נוחים במיוחד

שימו לב: חברת מונרך איירליינס פשטה את הרגל באוקטובר 2017 ואינה פועלת יותר

מונרך איירליינס חנכה קו ישיר וסדיר מתל אביב למנצ'סטר. הקו הזה מצטרף לשני קווים נוספים של החברה הבריטית, אשר החלו לפעול בדצמבר האחרון – מלונדון (לוטון) לתל אביב ומלונדון לאילת (עובדה). הטיסות למנצ'סטר יפעלו שלוש פעמים בשבוע – בימים שלישי, חמישי ושבת. לדברי אדריאן טי, הסמנכ"ל המסחרי של מונרך, שהגיע לישראל בטיסה הראשונה של החברה ממנצ'סטר, ההחלטה לפתוח את הקו החדש באה בעקבות ההצלחה הגדולה של הטיסות מלונדון. הוא הוסיף כי מנצ'סטר מציעה למבקרים בה אפשרויות בילוי ושופינג מצוינות וכן הזדמנות ליהנות ממשחקים של קבוצת הכדורגל המפורסמת, מנצ'סטר יונייטד. מחוץ לעיר יש אזורי טיול ירוקים ויפים להפליא, כשעה וחצי נסיעה ממנצ'סטר נמצא אזור האגמים האנגלי, על נופיו הקסומים, וסקוטלנד, עם שפע של מסלולי טיול וערים מלאות חן, נמצאת כשעתיים וחצי נסיעה ממנצ'סטר.


אזור האגמים האנגלי, רק כשעה וחצי נסיעה ממנצ'סטר

עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן, הנציגה המקומית של מונרך איירליינס בישראל, אמר: "הקו החדש מת"א למנצ'סטר הינו בעל פוטנציאל רב ומונרך מציעה מוצר מצוין מכל בחינה. אני מאמין שהנוסעים הישראלים יגלו בזכות הקו החדש את העיר המרשימה בצפון אנגליה, שמציעה בנוסף לכדורגל איכותי גם אטרקציות תיירותיות רבות וחיי תרבות ולילה תוססים ומגוונים".


מנצ'סטר מציעה אפשרויות שופינג מצוינות במחירים זולים יותר מאשר בלונדון

כמו בטיסות האחרות שלה לישראל, גם בטיסה למנצ'סטר אפשר לבחור בין שלושה סוגי כרטיסים: כרטיס הכולל טיסה בלבד, כרטיס טיסה הכולל בחירת כיסא ומזוודה במשקל של עד 23 ק"ג וכרטיס טיסה הכולל בחירת כיסא מועדף עם מרווח רגליים גדול יותר ומזוודה עד 26 ק"ג. בשתי האפשרויות האחרונות כלול גם צ'ק אין אונליין. מונרך מציעה מבחר של ארוחות וחטיפים במהלך הטיסה וניתן להזמין מראש ארוחה חמה, ארוחת צמחונית או ארוחת ילדים תמורת כ-12 ליש"ט. בטיסות מישראל יש אפשרות לבחור ארוחה כשרה.


מטוס של חברת מונרך, המפעילה נכון לעכשיו שלושה קווי טיסה בין אנגליה לישראל

לכבוד פתיחת הקו, מחירי הטיסות יחלו מ-36 דולר לכיוון מת"א והחל מ-131 ליש"ט (כ-186 דולר) לכיוון ממנצ'סטר, כלומר החל מ-222 דולר הלוך חזור כולל מיסים. ניתן להזמין טיסות באתר האינטרנט של החברה.

בתמונה הפותחת: ישן מול חדש במרכז מנצ'סטר | צילומים: שאטרסטוק

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.