תפריט עמוד

מונרך איירליינס פותחת קו חדש למנצ'סטר

זמן קצר אחרי שהחלה את פעילותה בישראל, עם טיסות ישירות ללונדון מתל אביב ומאילת, הודיעה חברת התעופה הבריטית כי באביב הקרוב תפעיל קו ישיר גם למנצ'סטר

שימו לב: חברת מונרך איירליינס פשטה את הרגל באוקטובר 2017 ואינה פועלת יותר

חברת התעופה מונרך איירליינס, אשר החלה בתחילת חודש דצמבר בפעילות סדירה בישראל, עם השקת שני קווים ישירים ללונדון (מתל אביב ומעובדה), תפתח קו שלישי ישיר למנצ'סטר שבצפון בריטניה. חברת מונרך איירליינס שייכת לקבוצת מונרך, קבוצת תעופה ותיירות עצמאית מובילה וגדולה בבריטניה.

מונרך תחל את טיסותיה למנצ'סטר באפריל 2016 – הטיסות מתל אביב למנצ'סטר יופעלו שלוש פעמים בשבוע, בימים שלישי, חמישי ושבת. מחירי הטיסות יהיו החל מ-108 פאונד לכיוון מת"א והחל מ-110 פאונד לכיוון ממנצ'סטר. ניתן כבר עתה להזמין כרטיסים באתר החברה.

אנדרו סוויפלד, מנכ"ל מונרך, אמר: "אנחנו מאמינים בשוק הישראלי ובהתפתחותו המשמעותית, אנחנו כבר רואים את הדרישה הרבה לטיסות של מונרך ללונדון ואנחנו מרוצים מאד מהצלחתו של הקו ת"א-לונדון לוטון, אשר הושק בתחילת חודש זה. בהתבסס על ההצלחה של הקו ללונדון, הנוסעים הישראלים יוכלו עכשיו גם לנסוע בטיסות מונרך הישירות מת"א למנצ'סטר וליהנות מאיכות שירות טובה ביותר במחירים תחרותיים".

שר התיירות, יריב לוין, בירך על החלטת מונרך איירליינס להשיק קו תעופה נוסף ממנצ'סטר, אשר מצטרף לקווים רבים נוספים שנפתחו לישראל בחודשים האחרונים. "זוהי הוכחה נוספת להיותה של ישראל יעד תיירותי אטרקטיבי ולהתעניינות ההולכת וגוברת במדינה", אמר לוין. "אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לסייע לחברות תעופה לפעול ולשווק את ישראל בעולם ואני מצפה גם להמשיך את השותפות המצוינת עם חברת התעופה מונרך".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.