תפריט עמוד

מגלים אופקים בספרד – שנת ספרד ב"אופקים"

מגלים אופקים בספרד – שנת ספרד ב"אופקים"

פעילות ממוקדת של חברת אופקים נסיעות ותיירות מיועדת לקדם את ספרד כיעד נסיעות מועדף לשנה הנוכחית

חברת אופקים נסיעות ותיירות השיקה את המיזם "מגלים אופקים בספרד". זוהי פעילות ממוקדת ומסועפת שנועדה לקדם את ספרד כיעד התיירותי המועדף של אופקים לשנת 2011. המיזם הושק במכון סרוונטס בנוכחות שגריר ספרד בישראל, מנכ"ל חברת התעופה איבריה בישראל, מנהל מכון סרוונטס ואחרים. כבר לפני שנה חברת אופקים החליטה לשלב בין שאר פעילויותיה השנתיות התמקדות ביעד תיירות מרכזי, שבו יושקעו מאמצי שיווק ומכירה מוגברים במיוחד. שנת 2010 היתה שנת איטליה, מיזם שזכה להצלחה והביא לעלייה של 30 אחוז במכירות אופקים ליעד זה.

מנכ"ל אופקים, עידית פדן, מנתה מספר סיבות להעמדת ספרד כיעד התיירות המרכזי של החברה לשנת 2011: "בינואר השנה מלאו25 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לספרד וזו כבר סיבה טובה לבחירתנו בספרד, אך אין זו הסיבה היחידה; ספרד, שהיא בחלקה ארץ ים תיכונית, כוללת גם חבלים, שנופיהם ואקלימם דומה לאלה של ארצות צפוניות יותר (מחוז גליסייה, למשל, מזכיר מאוד את נופיה של אירלנד). העובדה, שספרד נמצאת בטווח של כארבע שעות טיסה מישראל, מאפשרת לתייר הישראלי צורות נופש מגוונות, קצרות וארוכות. בנוסף, חשוב לציין כי ספרד זולה יחסית בהשוואה למדינות אחרות במערב אירופה".

סגוביה. התיירות מישראל דלילה באופן יחסי | צילום: carthesian, flickr

אולם, למרות כל אלה, עיון בנתוני התיירות היוצאת מישראל בשנים האחרונות מגלה כי התיירות מישראל לספרד דלילה יחסית בהשוואה לתיירות היוצאת מישראל למדינות אחרות במערב אירופה. התמיהה נוכח האחוז הקטן יחסית של ישראלים היוצאים לספרד מתגברת נוכח מיצובה הגבוה של ספרד על מפת התיירות העולמית: בשנות ה-90 היתה ספרד במקום השני בעולם במדד התיירות הנכנסת, בשנת 2009 היא תפסה את המקום השלישי בסולם זה, ואילו בשנה שעברה היא ירדה למקום הרביעי לטובת סין, שזכתה במקום השלישי בהפרש זעום של כמה אלפי תיירים נכנסים – את הפופולאריות של סין ניתן לייחס, בין השאר, למשחקים האולימפיים ולתערוכת אקספו העולמית.
"מבחינת התייר הישראלי יש כאן החמצה גדולה", אומרת פדן. "ספרד היא ארץ ענקית, שטחה גדול פי 25 מזה של ישראל, זו ארץ מאוד מגוונת מבחינת נופיה ותרבותה, ויש לה מה להציע לתייר הישראלי. בנוסף, אנו בהחלט ערים למאמצים המושקעים על ידי ממשלת ספרד בחשיפה, שיפוץ ושימור הרובעים היהודים העתיקים של ספרד. היום, החיפוש אחר השורשים היהודיים המשפחתיים הפך לטרנד בין אזרחי ספרד, ורובם רואים את התרבות היהודית, שהתפתחה בספרד במשך 1500 שנה, כחלק בלתי נפרד מתרבותם שלהם".

במהלך "שנת ספרד" אופקים נסיעות ותיירות תציע מגוון עצום של מוצרי תיירות ונסיעות לספרד, בהם טיולים מאורגנים, חבילות נופש, טיולי קונספט דוגמת טיולי שורשים, טיולי נשים, טיולים בסימן אוכל ויין, טיולי ג'יפים, טיולים בסימן אמנות, אופנה וקניות, וחבילות למשחקי כדורגל של הליגה הספרדית. בנוסף, תשווק החברה מחנות קיץ לכדורגל לגילאי 17-8 במועדון הנחשב של ריאל מדריד – מוצר ייחודי ובלעדי של סניף קולומבוס-אופקים. את הקמפיין מלווה הסיסמה "לגלות אופקים חדשים בספרד".

פרטים נוספים באתר האינטרנט


האם היית ביעד הזה?

  • 0

    כן הייתי

  • 0

    לא, אבל מתכנן

  • 0

    לא מעוניין

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר





    מרכז ההזמנות של מסע אחר

    השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל
    המחיר המשתלם ביותר - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות

    מרכז ההזמנות של מסע אחר

    טיסות במחירים שפויים - גאוני כמה שזה פשוט

    השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל
    המחיר המשתלם ביותר - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *