תפריט עמוד

מבצע לאיסוף ישיר של מטיילים ישראלים בהודו

לאור הסגר המוחלט בהודו, קבוצת אמסלם טורס, מנהלת מבצע מורכב ביותר בסיוע שגרירות ישראל ובתיאום הצבא, המשטרה גורמים ממשלתיים הודיים, לאיסוף ישיר ופרטני של כלל נוסעי הטיסה המיוחדת אשר תצא מניו-דלהי היום, יום חמישי בשעה 15:30 לישראל.

קבוצת אמסלם טורס, מדווחת כי מבצע החילוץ של 317 הנוסעים הישראלים ששהו באזור דלהי בהודו, התקדם בהצלחה רבה  הנוסעים הישראליים יעשו את דרכם ארצה בדקות הקרובות.

כאמור, אמסלם טורס חכרה מטוס לצורך המשימה- טיסת Air India מספר 139 מניו דלהי לתל אביב אשר תמריא בשעה 15:30 שעון הודו (12:30 שעון ישראל) וצפויה לנחות בשעה – 20:25 בישראל.

וזאת בנוסף לטיסות המיוחדות שהוציאה קבוצת אמסלם מקוסקו בפרו וברזיל.

לאור הסגר המוחלט שהוטל בהודו, קבוצת אמסלם טורס מנהלת מבצע מורכב במיוחד בתיאום שגרירות ישראל, הצבא, המשטרה וגורמים ממשלתיים בהודו, לאיסוף ישיר ופרטני של כלל נוסעי הטיסה המיוחדת שהיא מפעילה, אשר אמורה לצאת מניו-דלהי מחר, יום חמישי בשעה 15:30 באמצעות חברת התעופה ההודית Air India, טיסה מספר 139.

החברה תישא בעלויות הכרוכות בהפעלת צי ההסעות אשר ידאגו לאסוף ישירות את כל 317 הנוסעים של הטיסה המיוחדת השוהים בכתובות ובאזורים שונים ברחבי ניו דלהי.

הנוסעים נדרשים לגלות אחריות מוגברת לעמידה בלוחות הזמנים הקריטיים שמנחה החברה, בתיאום מלא עם שגרירות ישראל, הצבא, המשטרה והרשויות ההודיות המקומיות. כל הנוסעים מחויבים להגיע לשדה התעופה הבינלאומי שבניו דלהי באמצעות ההסעות המיוחדות שאמסלם תעמיד לרשותם, וזאת על מנת להבטיח את הגעתם ולשמור על ביטחונם.

נוסע שיבחר לא להישמע להוראות ולא להגיע באמצעות הסעה מיוחדת זו – יהיה האחראי הבלעדי על מעשיו.
למען הבהר, נוסע שלא יגיע להסעה המיוחדת מכל סיבה שהיא – חברת אמסלם לא תישא באחריות כלפיו.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מסר: "אנו מפעילים מבצע אדיר ומערך לוגיסטי מסועף להשגת כלל הכתובות בהם מצויים 317 נוסעי הטיסה המיוחדת שלנו המתוכננת להמריא מחר.

מדובר באופרציה שלמה למיפוי המידע, בניית מסלולים מיוחדים הכול בקשר אישי עם הנוסעים שלנו לצד הנפקת אישורים מנהלתיים במטרה לעמוד בלוחות הזמנים בצורה המיטבית.

ישנו איסור נוקשה ומוחלט להסתובב ברחובות בדלהי, על כן, החלטנו בראש ובראשונה להבטיח את הסעת הנוסעים הישראלים שלנו ישירות לשדה התעופה עם דגש על בטחונם ואנו נישא באחריות בכל הקשור לאופרציה המורכבת הזאת ובעלויות הכרוכות בכך".

כפי שפורסם מוקדם יותר, טיסה מיוחדת זו שאמסלם טורס חכרה תבוצע על ידי חברת התעופה ההודית Air India,  בנוסף, עם חזרתו של המטוס חזרה להודו, תשנע הקבוצה משלוח ענק של מוצרים הנדרשים לקיום חג הפסח, לטובת משפחות דיפלומטים, בית חב"ד ואותם ישראלים נוספים אשר בוחרים להישאר בהודו.

בד בבד, ממשיכים בקבוצת אמסלם להפעיל מוקד חרום 24/7 הזמין ונגיש לכלל הציבור. המוקד פועל מסביב לשעון, במטרה לספק מענה ופתרונות לכל המדינות ברחבי העולם לרבות דרום וצפון אמריקה, הודו, אירופה ועוד. המוקד מספק מענה מידי לאורך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע, באמצעות מענה טלפוני, הודעות ווטאס-אפ, אס.אם.אס, או במייל. המוקד מורכב מסוכנים מקצועיים בעלי ניסיון רב בטיפול במקרי חירום ובמתן מענה מהיר ופרו-אקטיבי בשפות רבות.

דרכי ההתקשרות עם צוות 24/7 בקבוצת אמסלם תיירות ונופש:

טלפון: 972-46700900

וואטס אפ של הצוות: 0504040983

מייל 24hrteam@amsalem.com

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.