תפריט עמוד

מבעד לעיניו: תומר בכר, אוסף תצלומים

תומר בכר יצא לטיול הראשון שלו אחרי הצבא ומאז לא הפסיק לטייל ולצלם. הוא טייל ב-64 מדינות, תמיד כתרמילאי, קרוב לאנשים ולאורח החיים המקומי. ב-2014 נפטר מסרטן אלים והותיר אחריו אינספור סיפורים וצילומים. ספר הצילומים והתערוכה של תומר בכר, "מבעד לעיניו - מפליגים אל האינסוף"

יצא לאור הספר האלבומי "מבעד לעיניו – מפליגים אל האינסוף", עם תצלומיו של תומר בכר. הספר מזמין את הקורא-הצופה להצטרף למסע חזותי ברחבי הגלובוס, תוך התבוננות מבעד לעיניו של תרמילאי וצלם חובב שיצא לחבוק עולם. הספר יוצא לאור לזכרו של תומר בכר, שטייל בשישים וארבע מדינות וחווה חוויות רבות, שאותן תיעד במצלמתו. הנה כמה מצילומיו של בכר מרחבי העולם: 

להזמנת הספר ו/או הגדלות לתמונות >>


אופניים, קוריאה הדרומית, 2014 | צילום: תומר בכר


כף ורדה, 2013 | צילום: תומר בכר

לכתבה "הנוסע המתמיד – סיפורו של מטייל בלתי נלאה"


זהו שיר הלל לעולם הרב-תרבותי, המביא רשמים מתרבויות רחוקות וקרובות ומראה לנו עד כמה כולנו דומים ושונים. מבעד לעיניו אנו נחשפים לנופי בראשית ולמרחבים אורבניים, לתופעות טבע נשגבות מול בנאליות של חיי יומיום. אנו מתוודעים לאנשים עמלים, רוקדים, רוכבים, מסתכלים לצלם בעיניים. עוד מספרת המצלמה על ילדים שמחים ובודדים ברחבי העולם, על טיבן של סירות בלב ים ועל שקיעות חד-פעמיות.

כביסה. קובה 2011 | צילום: תומר בכר

צילום: תומר בכר

ספר זה הוא מבחר מתוך האוסף שיצר אדם מיוחד, “מגלה עולם” בדרכו, שהקדיש כמעט כל רגע מחייו הבוגרים לתכנון היעד הבא. (כתיבה ועריכה: ד"ר דליה בכר, עיצוב: הדס בכר)

סרי לנקה, 2004 | צילום: תומר בכר

להזמנת הספר ו/או הגדלות לתמונות >>

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.