תפריט עמוד

מאילת לשאר ישוב: מסע חוויתי לאורך ישראל

"נפגשים בשביל ישראל", מסע רגלי מאילת לשאר ישוב בחסות ארגון צו פיוס, מאפשר מפגשים עם אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית והחברתית על רקע פריחות אביביות

נפתח מסע לאורכו של שביל ישראל, "נפגשים בשביל ישראל", שיימשך עד אמצע חודש אפריל. במהלך השבועות הללו כל אחד יכול להצטרף לקטע של המסע, למשך יום אחד או יותר, ולפגוש אנשים מכל רחבי הארץ – צעירים ומבוגרים, דתיים וחילוניים, מכל גווני הקשת הפוליטית והחברתית. אפשר להגיע כיחידים, משפחות או קבוצות, וההצטרפות אינה כרוכה בתשלום.

זוהי השנה החמישית לקיומו של מסע "נפגשים בשביל ישראל", שעורך ארגון צו פיוס בשיתוף עם החברה להגנת הטבע, המדרשה באורנים ועמותת אב"י בשביל ישראל. הוא מוגדר כמסע חווייתי של התחדשות, מפגש וזיכרון בנופי הארץ ובשאלות העומק של החברה הישראלית. לדברי עליזה גרשון, מנהלת ארגון צו פיוס, "המסע בשביל ישראל מהווה הזדמנות מצוינת להכיר ולחבר בין אנשים שלא היו נפגשים במקום ובזמן אחר, וכל זאת, על רקע הפריחה המדהימה בנופיה היפים של ישראל. צו פיוס פועל במשך כל השנה לחיזוק המכנה המשותף בין יחידים וקבוצות בחברה הישראלית והמסע הוא אחת הדרכים לעשות כן".

המסע בשביל ישראל מתקיים לזכרם של הנופלים באסון המסוקים ולזכר כל הנופלים במערכות ישראל ובפיגועי טרור, וכל אחד מהצועדים מוזמן להנציח את יקיריו ולהקדיש לזכרם את יום ההליכה בו הוא משתתף. הוא נפתח באילת ויסתיים ב-15 באפריל בשאר ישוב. השנה המסע יעמוד בסימן "שוב יוצא הזמר אל הדרך – מסע בעקבות שירי ארץ ישראל". ההשתתפות ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה מראש באתר האינטרנט של צו פיוס.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.