תפריט עמוד

מאות ספורטאים ישתתפו בתחרות איש הברזל באילת

מספר שיא של 500 ספורטאים ישתתפו השנה ב"ישראמן נגב", תחרות איש הברזל שתתקיים באילת ב-21 בינואר. תחרות איש הברזל, המתקיימת בעשרות מדינות ברחבי העולם, נחשבת לתחרות הטריאתלון והספורט האתגרי הקשה ביותר. במהלכה המתחרים עוברים מרחק של 3.8 ק"מ בשחייה, 180 ק"מ ברכיבה על אופניים וריצת מרתון מלאה של 42.2 ק"מ, וכל זאת ברצף. במסגרת התחרות באילת ישולבו שני מקצים – איש ברזל וחצי איש ברזל (חצי ממסלולי איש הברזל), וישתתפו בה ספורטאים מישראל, ארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה, אוסטריה, שבדיה ודרום אפריקה. בסרטון, שצולם בתחרות בשנה שעברה, אפשר לראות מעט מהקשיים הכמעט לא אנושיים שמצפים למתמודדים.


כבשנים קודמות, גם השנה התחרות תיפתח עם אור ראשון במסלול שחייה בחוף מלון ספורט קלאב, ומיד עם סיומו המתחרים ייצאו לרכיבת אופניים במסלול שרובו עובר בכביש 12 וכולל קטעי עליות וירידות. בתום 180 ק"מ של רכיבה יתחיל מסלול ריצה, שיחזיר את המתמודדים לכיוון אילת. באותו יום תיערך גם "ישראקידס", תחרות ספורטיבית לילדים בקבוצות גיל שונות, שההרשמה אליה כבר נסגרה.

טקס סיום והענקת גביעים לזוכים יתקיים בשבת, 22 בינואר, במלון ישרוטל ספורט קלאב בנוכחות ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, ומנכ"ל חברת ישרוטל, ליאור רביבי, שלקחה חסות על התחרות.

פרטים נוספים על התחרות והרשמה באתר האינטרנט.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.