תפריט עמוד

לראשונה: טיסות ישירות מישראל לאוסטרליה

באפריל ומאי 2020 אל על תפעיל שלוש טיסות ישירות, ללא חניית ביניים, למלבורן, אוסטרליה. אלו יהיו הטיסות הארוכות ביותר בתולדות ענף התעופה בישראל

במסגרת בחינה מסחרית שאל על מבצעת בנוגע לפעילות קבועה לאוסטרליה, במהלך החודשים אפריל ומאי 2020 יופעלו שלוש טיסות ישירות מנתב"ג למלבורן שבאוסטרליה. אלו יהיו הטיסות הארוכות ביותר בתולדות ענף התעופה בישראל. מלבורן, בירת מדינת ויקטוריה בדרום-מזרח היבשת, היא העיר השנייה בגודלה באוסטרליה (אחרי סידני).

כאמור, הטיסות הישירות יבוצעו בחודשים אפריל ומאי 2020, המראות מתל אביב למלבורן יהיו בימי חמישי, 2 ו-23 באפריל וב-14 במאי. הטיסות ממלבורן לתל אביב יצאו במוצאי שבת ב-4 וב-25 באפריל וב-16 במאי. הטיסות יבוצעו במטוסי ה-787 דרימליינר של אל על ויציעו 3 מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים. מחיר כרטיסי הטיסה (הלוך ושוב) החל מ-1,199 דולר, כולל מסי נמל, כבודה והושבה.

ניתן לשלב את הטיסות הישירות בכיוון הלוך או חזור עם טיסות קונקשיין של אל על לבנגקוק ו/או הונג קונג (בכפוף לשינויים במחיר). מכירת הכרטיסים החלה, מלאי המושבים מוגבל.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר כי אל על צברה לאורך השנים ניסיון ומוניטין בהפעלת טיסות אולטרה ארוכות. "בשנות ה-60 קבעה אל על שיא של אותם הזמנים כאשר הפעילה את קו הטיסות הארוך בעולם, מניו יורק לישראל, ללא חניית ביניים, במטוסי הבואינג 707. בשנת 2006 החלה אל על להפעיל באופן קבוע קו טיסות ישיר ללוס אנג'לס במטוסי הבואינג 777 שאורכו כ-15:30 שעות טיסה והיה בזמנו בין חמשת קווי הטיסה הארוכים ביותר בעולם.

"כיום, עם המשך הצטיידות החברה במטוסי הדרימליינר, החברה בוחנת אפשרויות חסרות תקדים להרחבת רשת הנתיבים וחיבור ישראל ביתר שאת עם התפוצות. במסגרת זו, אנו בוחנים הפעלת קו טיסות ישיר והיסטורי למלבורן באוסטרליה, ללא חניית ביניים. נתיב שכזה יקצר באופן משמעותי את דרכי ההגעה לאוסטרליה ויעמיק הקשרים התיירותיים, העסקיים והמדיניים בין המדינות לבלי היכר".

לדברי שטרסבורגר, הפעלת הנתיב תהיה כפופה, בין השאר, לאישור גורמים ממשלתיים לרבות רשויות התעופה האזרחיות והחברה תחליט האם להפעילו באופן קבוע במהלך החודשים הקרובים.

בתמונה: קו הרקיע של מלבורן, העיר השנייה בגודלה באוסטרליה | צילום: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.