תפריט עמוד

למפונקים – להפליג על הטוב ביותר

אל הים הכחול, השמש הנעימה והאוויר הצלול והנקי מצטרפים פינוקים שיספקו גם את הבררנים ביותר: שף פרטי צמוד, חדרי שינה מהודרים ומרווחים, אנשי צוות שממלאים כל בקשה. הכירו את היאכטה שתעניק לכם את החופשה המפנקת שתמיד חלמתם עליה

עולם היאכטות נגיש כיום יותר מאי פעם. יש אפשרויות רבות שמתאימות לכל אחד – מסקיפרים מנוסים ועד מי שמעולם לא בילה על הים. אפשר לשכור יאכטה עם סקיפר או להשיט את היאכטה בעצמכם, אפשר להצטרף לפלוטילה של כמה סירות או לשוט בבדידות מזהרת. גם מסלולי השייט מגוונים להפליא: תוכלו לבחור להישאר באגן הים התיכון ולשוט בין איים, חלקם מוכרים ואחרים נסתרים ולא מתוירים, ולאורך חופים יפהפיים. ואפשר גם לטוס למרחקים ולצאת לשייט ביעדים אקזוטיים כמו האיים הקריביים או בדרום תאילנד. אבל זאת רק ההתחלה. גם רמת הפינוקים משתנה בהתאם ליאכטה שאותה שוכרים ובהתאם למה שאתם מחפשים ואוהבים. יש מי שמעדיף פשטות – לבשל לבד את הדגים שדגתם ולשבת על הסיפון עם כוס יין מקומי אל מול השקיעה ויש מי שרוצה להתפנק עם ארוחות גורמה שבישל שף פרטי ובקבוק שמפנייה צרפתית משובחת.

להשכרת יאכטות יוקרתיות במקומות היפים בעולם לחצו כאן >>

בנישת יאכטות הפאר מככבת בין השאר ה-Moorings 4800, קטמרן עם כל הפינוקים 

בנישת היאכטות היוקרתיות השמיים הם הגבול. בין אם אתם שוכרים מגה יאכטה, יאכטת גולט מפוארת או יאכטת קטמרן יוקרתית, מצפה לכם חווית שייט מפנקת במיוחד. אפשר ליהנות מקבינות מרווחות ומפוארות ומצוות שלם הדואג לספק את כל הצרכים וממלא כל משאלה. זה מתחיל בשף פרטי, שמפתיע בכל ארוחה עם מנות נהדרות ומוקפדות, וממשיך באנשי סיפון, דיילות ואפילו מדריך צלילה צמוד אם תרצו לשלב צלילות בהפלגה. כל הבילויים והשירותים הם ברמה הגבוה ביותר, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להתענג על כל הטוב הזה וליהנות מהים, מהרוח הקלילה ומהמקומות היפים שבהם עוצרים לאורך המסלול.

אחת מיאכטות הקטמרן המפנקות שתוכלו לשוט עליה היא ה-Lagoon 450 המעוצבת בקווים נקיים ויפים להפליא (צוות של אדריכלים ומעצבים עמל על עיצוב הדגם הזה). יש כאן ארבע קבינות שינה, כולל קבינות זוגיות עם אזור ישיבה נפרד ושירותים צמודים. חדרי השינה מוארים היטב באור טבעי הנכנס דרך החלונות ומעניק תחושת אווריריות ונעימות. במהלך השייט אפשר לשבת בכמה אזורי ישיבה – חיצוניים ופנימיים, כשגם באזורים הפנימיים הים נשקף מכל עבר דרך החלונות הרחבים. וכמובן, אין כמו לרבוץ על הסיפון החיצוני, להתרווח אל מול הים ולנשום את האוויר הנפלא.  


Lagoon 450, יכאטת קטמרן מהודרת בעיצוב חדשני ואוורירי

דוגמה נוספת ליאכטה שתעניק לכם את כל הפינוקים שקיוויתם להם ויותר היא הקטמרן Moorings 4800, שזכתה בתואר "סירת השנה" של מגזין קרוזינג. קל להתמכר ליתרונות של הפלגה ביאכטה איכותית שכזו: חוויית השייט והמרחב, השלווה הנפלאה, החופים הנסתרים והמפרצים הקסומים שעוצרים בהם לטבילה מרעננת, לפעילות של ספורט ימי או לסיורים באתרים מרתקים. ההפלגה כוללת סקיפר מנוסה ואנשי שירות ברמת חמישה כוכבים ויותר.

ומה בדבר האוכל? עצמו עיניים ודמיינו: בלב הים התכול מוגשות לכם מנות גורמה מרהיבות, שהוכנו בידי שף מיומן, על פי ההעדפות המדויקות שלכם. אכן נעים וטעים. ההיבט הגסטרונומי בהפלגה כולל מבחר מנות גורמה המבוססות על מטבח צרפתי קלאסי לצד מנות בינלאומיות אהובות, והכל בלווית משקאות משובחים.


גם החללים הפנימיים של יאכטת הקטמרן מוארים באור טבעי והים נשקף מהחלונות הגדולים

גם תחום הלינה ביאכטת הקטמרן הזאת מפנק ונעים עד מאוד עם קבינות גדולות ומרווחות המאפשרות פרטיות מירבית. כל קבינה כוללת חדר שינה מרווח, שירותים פרטיים צמודים ואזור ישיבה – כל מה שצריך כדי להירגע ולנוח בשלווה ובנוחות. אבל סביר להניח שתרצו לבלות את רוב הזמן על הסיפון הפתוח, עם נופי הים הנפלאים, השמש הנעימה והשקט שכל כך חסר לנו בחיים היום-יומיים הלחוצים. ברמה הזאת של פינוקים ואיכות, אתם חיים את החלום למשך כמה ימים, בחופשת שייט שלא תישכח במהרה.

חדר שינה זוגי ב-Moorings 4800. לנוח בפרטיות ובנוחות מירבית

להשכרת יאכטות יוקרתיות במקומות היפים בעולם לחצו כאן >>

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.