תפריט עמוד

למכירה בהזדמנות: מלונות יוקרה בהוואי ובמנהטן

בנק ההשקעות ליהמן ברדרס, שפשיטת הרגל שלו היתה הגדולה בתולדות ארצות הברית, מוכר את שארית נכסיו, בהם מלונות בהוואי, הרי הרוקי ומנהטן

אם תמיד חלמתם להיות בעלים של מלון יוקרתי בהוואי או של מלון בוטיק במנהטן הנה ההזדמנות שלכם: בנק ההשקעות ליהמן ברדרס מוכר את אחרוני נכסיו לאחר פשיטת הרגל הגדולה בתולדות ארצות הברית. מלון בהוואי מרשת ריץ קרלטון היוקרתית, מלון סקי מפואר בהרי הרוקי ומלון בוטיק במנהטן הם בין הנכסים האחרונים שמוצעים למכירה כחלק מהסדר החובות של ליהמן ברדרס.

החברה הוותיקה הוקמה בשנת 1850 בידי שלושת האחים לבית ליהמן, משפחה יהודית אמריקאית, ושרדה משברים קשים דוגמת מלחמת האזרחים והשפל הגדול של שנת 1929. כל זה השתנה בשנת 2008, בעקבות משבר הסאב-פריים שהביא לקריסת מוסדות פיננסיים רבים, בהם ליהמן ברדרס. ב-15 בספטמבר של אותה שנה הגישה החברה בקשה לפשיטת רגל בעקבות חובות אדירים של יותר מ-600 מיליארד דולר, מה שהביא לקריסה טוטלית של מניית החברה – משווי של 46 דולר למניה לחמישה סנט למניה, ירידה של יותר מ-99 אחוזים! ההסדרים הכספיים מול הנושים כללו מכירת נכסי החברה, בהם מלונות ידועי שם ברחבי ארצות הברית. כעת מוצעים למכירה שלושת המלונות האחרונים, שאחד מהם (ריץ קרלטון בהוואי) אפשר לראות בתמונה למעלה ולפנטז שיום אחד כל זה יהיה שלכם.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.