תפריט עמוד

לינה בקמפינג יוקרתי בחו"ל

ללינה בקמפינג יש הילה רומנטית שמקסימה אותנו – לישון תחת שמיים זרועי כוכבים, להתאחד עם הטבע ולשבת סביב המדורה. אבל היישום מרתיע רבים – הקמת האוהל, האבק, הלכלוך והמחשבה המצמררת על הליכה לשירותים בטבע. למזלנו אפשר ליהנות מלינה בקמפינג מבלי לוותר על הנוחות. זה אמנם לא זול, אבל ללא ספק כדאי • אתרי קמפינג יוקרתיים מסביב לעולם

טנזניה

כשאנחנו חושבים על אוהל יוקרתי, עולה לנגד עינינו תמונה של אפריקה הקולוניאליסטית. אנשים בחליפות ספארי ואוהלים גדולים עם מיטות עטויות כילות ועששיות שמתפקדות בתור מנורות לילה.
Greystoke Mahale שנמצא לחופיו של אגם טנגנאיקה, במקום בו הנרי מורטון סטנלי אמר את המשפט המפורסם: "Dr. Livingston I presume?", מטשטש את הגבולות בין טבע פראי וציוויליזציה יוקרתית. אמנם לא מדובר כאן בלינה באוהלים, אבל לשש הבקתות של האתר, הממוקמות בקו הגבול של היער ומשקיפות אל האגם יש רק שלושה קירות. לכן בכל בוקר תתעוררו כאן לקול קריאות השימפנזים ישר לתוך יופיו של הטבע. ניתן לצאת לסיור בג'ונגל לצפייה בתשעה מינים של פרימאטים, כולל שימפנזים, שחיים באזור או ליהנות מדיג או שיט באגם.

האיים המלדיביים

אל אתר הקמפינג היוקרתי Banyan Tree Madivaru, שממוקם בצפון קבוצת איי האלמוגים ארי, אפשר להגיע רק בטיסה. אתר Madivaru מורכב מששה אוהלי-וילה, כשכל אחד מהם מורכב משלושה אוהלים – אוהל לשינה, אוהל למקלחת ואוהל שמשמש כסלון. לצד הווילה בריכת שחייה פרטית. האתר מוקף בג'ונגל ירוק הנושק ללגונות כחולות ונותן תחושה נהדרת של בידוד. אפשר לצאת מכאן לשיט צפייה בדולפינים, דיג לילי, שנורקל וצלילה.

קנדה

בטבע הפראי של מדינת בריטיש קולומביה, במרחק של שעה טיסה מוונקובר נמצא Clayoquot Wilderness Resort שמציע שילוב בין יוקרתיות והרפתקנות. אתר הקמפינג האקולוגי הזה ממוקם בשמורת הטבע קלייאוקוט סאונד על גדותיו של נהר בדוול (Bedwell). יש בו 20 אוהלי קנבס מרוצפים עץ ומרוהטים במיטות עם מסגרת עץ, תנור ואפילו כלי חרסינה. האתר כולו – האוהלים, הספא והמבנה המרכזי – מקושר בשבילי הליכה מעץ המתפתלים מתחת לעצי היער. כשהלינה כל כך מפנקת אפשר להקדיש את היום לפעילות הרפתקנית בטבע שכוללת סיורים לצפייה בדובים ולווייתנים, דיג ורכיבה על סוסים.

אקו קאמפ לרגלי טורס דל פיינה בצ'ילה

צ'ילה

אזור פטגוניה בצ'ילה הוא אחד מאזורי הטבע היפים בעולם. הוא מרוחק, הטבע פראי והוא היעד החלומי לאוהבי הטבע באשר הם. אתר Eco Camp בשמורת טורס דל פיינה מוכיח כי בשביל לישון בחיק הטבע לא צריך לוותר על הנוחות. ההשראה לאוהלים הבנויים בצורת איגלו וממוקמים לרגלי הרי האנדים הגיעה ממבני המגורים של הילידים שחיו באזור. לכאן לא צריך להביא שק שינה, האוהלים הידידותיים לסביבה מציעים מנוחה מפנקת אחרי יום טיול מפרך בשמורה.

ארצות הברית

אתר הקמפינג El Capitan Canyon בקליפורניה, ממוקם במרחק של כ-35 ק"מ בלבד מסנטה ברברה באזור טבע שליו לחופו של האוקיינוס השקט. יש כאן 26 אוהלים הניצבים על משטחי עץ. מיטות העץ עשויות עבודת יד ומחוץ לכל אוהל יש בור המיועד למדורה (אפשר לקנות במקום ערכות להכנת מנגל). המיקום של אל קפיטן מצוין. אפשר לצאת מכאן לשיט קיאקים באוקיאנוס, לטיול על החופים או לטייל ביערות הסמוכים, לרכב על סוסים ועל אופניים. אוהבי היין יוכלו לצאת מכאן לסיורי טעימות ביקבים באזור.

ישראל

גלמפינג בישראל

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.