תפריט עמוד

לינה בפראג: להתפנק בלי חשבון

כמה ממלונות היוקרה של פראג נמצאים ברשימה כאן:

Ambassador Zlatá Husa: ימי הזוהר

למלון אמבסדור כדאי להגיע משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא המיקום המצוין שלו במרכזה של פראג, על כיכר ואצלב. הסיבה השנייה טמונה באווירה. המלון נפתח לראשונה בשנות ה-20. בהתחלה היו אלה שני מלונות נפרדים. השם, Zlata Husa, שפירושו "אווז מוזהב" היה למעשה כינוי שניתן לבתו של בעל אחד המלונות, שמעולם לא נישאה. בשנת 1964 חוברו יחדיו שני המלונות, וכל השאר – היסטוריה. היום, תמורת 360 אירו ללילה, בשיא העונה, אפשר עדיין ליהנות מהאווירה של תחילת המאה ה-20 שמתבטאת בסגנון האר-דקו שהיה אופייני לתקופה ההיא ולהתפנק בסוויטה מרווחת. תמורת 1,400 קרונות (כ-57 אירו) נוספות תקבלו מסאז' תאילנדי בספא של המלון. מחוץ לעונת התיירות המחירים יורדים.

כתובת: Vaclavske namesti 5-7, 111 24 Praha 1
טלפון: 420-224-193876
כתובת מייל: reservation@ambassador.cz


הנוף הנשקף ממרפסת החדר במלון Praha | צילום: איילת נעמן

Praha: חדר עם נוף
ההיסטוריה של מלון Praha היא זו של העת האחרונה. הוא נבנה בשנת 1981 והיה מיועד לארח אנשים רמי מעלה, אורחי המפלגה הקומוניסטית. בשנת 2003 נרכש המלון על ידי חברה פרטית ושופץ. הוא אמנם מרוחק כשישה קילומטרים ממרכז העיר, אבל העיצוב המודרני של החדרים נקי ונעים וגולת הכותרת – לכל החדרים יש מרפסת הפונה לנוף המרהיב של העיר. מחירי החדרים נעים בין 280 אירו לחדר רגיל ל- 395 אירו לסוויטה ללילה וכוללים גם ארוחת בוקר ושימוש בבריכה. מי שמבצע הזמנה דרך האינטרנט זוכה להנחות משמעותיות (סוויטה עולה 165 אירו ללילה בהזמנה באינטרנט). כדי להתגבר על מגבלת הריחוק ממרכז העיר, המלון מפעיל שירות הסעות ללא תוספת תשלום, בשעות קבועות, למטרו הקרוב או לטירת פראג וחזרה.

כתובת: Susicka 20, Praha 6
טלפון: 420-224-343205

Four Seasons: אירוח מלכותי
זהו אחד המלונות המפוארים ביותר, היפים ביותר והיקרים ביותר בפראג. מלון Four Seasons נמצא על גדות נהר וולטבה ומשקיף על נופיה היפיפיים של טירת פראג ובמרחק דקות הליכה ספורות מגשר קארל המפורסם. הוא משתרע על פני שלושה בניינים היסטוריים מהמאה ה-18 עם אדריכלות האופיינית לסגנון הבארוק. תמורת 635 אירו אפשר לקבל כאן חדר עם נוף נהדר לנהר. בשביל סוויטה צריך לחסוך קצת יותר – המחירים נעים בין 845 אירו עד ל-4,000 אירו (!!) ללילה לסוויטה הנשיאותית.

גם אם אתם לא ישנים במלון, כדאי לכם להשקיע בארוחה במסעדת המלון, Allegro, שנחשבת לאחת הטובות בצ'כיה כולה והיחידה בכל מרכז אירופה שמחזיקה בכוכב מישלן. בארוחת בוקר וצהריים האווירה כאן יותר יומיומית ונינוחה, אך בערב כדאי לבוא אלגנטיים.

כתובת: Veleslavinova 2a/1098, Praha 1
טלפון: 420-221-427777

חדר במלון ארבע העונות. מהחלונות נשקפת  טירת פראג היפהפייה

The Golden Well: מיקום, מיקום, מיקום
רבים ממלונות הפאר של פראג הם מלונות ענק, או לפחות מלונות גדולים מאוד, שלמרות היוקרה והפינוק שהם מציעים, האורחים עשויים לחוש שהם "הולכים לאיבוד". מלון The Golden Well מציע חוויה שונה לחלוטין. זהו מלון בוטיק אינטימי, שבו בסך הכל 17 חדרים ושתי סוויטות. מילת המפתח כאן היא המיקום – המלון ממוקם למרגלות המצודה של פראג, ברובע הקטן (המאלה סטראנה), ומוקף בגני הוורדים היפהפיים של המצודה. מחדרי המלון, אליו מגיעים דרך סמטאות מקסימות ומרוצפות אבן, נשקפים נופים נפלאים של העיר. אבל לא רק סביבת המלון נהדרת, גם פנים המלון הוא פנינה אמיתית. החדרים האלגנטיים מרוצפים ברצפת עץ ומרוהטים בריהוט עתיק. יש בהם טלוויזיה עם מסך אל.סי.די, נגן דיסקים ודי.וי.די, ובחדר הרחצה תמצאו ג'קוזי ורצפת עץ מחוממת. הסוויטות מציעות פינוקים נוספים כמו תקרה מצוירת ביד, נופים מרהיבים במיוחד, מכונת אספרסו ומחשב נייד. כיאה למלון שמכבד את עצמו, יש פה מסעדה נהדרת על גג המלון, שמציעה נוף פנורמי על העיר. מחירי הלינה מתחילים ב-264 אירו לחדר זוגי ומגיעים עד 700 אירו לסוויטה.

כתובת: U Zlate Studne 166/4, 118 01 Prague 1
טלפון: 420-257-011-213

חדר במלון האלכימאי. רצפת פרקט וריהוט עתיק

Alchymist Grand Hotel: אלגנטיות ללא פשרות
למלון האלכימאי יש שפע של יתרונות וחסרון אחד מרכזי – הוא ממוקם בעיר נפלאה כמו פראג, אבל רבים מהאורחים מתקשים לצאת מבין כתליו של המלון הקסום הזה ולתור את העיר שמסביב. מי שדווקא רוצה לטייל, לא יצטרך להרחיק – המלון ממוקם בבניין היסטורי מהמאה ה-16, במרכז פראג, ממש בסמוך לגשר קרל המפורסם. בחדרים יש רצפת פרקט, ריהוט עתיק ושנדליירים מרשימים, לצד כל החידושים הטכנולוגיים: טלוויזיה עם מסך פלזמה, נגן די.וי.די ודיסקים ואינטרנט מהיר. אם תחליטו לצאת מהמלון ולכתת את הרגליים ברחובות העיר, תוכלו לסיים את היום בספא המעוצב של המלון. יש בו בריכת שחיה נהדרת השוכנת באולם יפהפה, סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר ושישה חדרי טיפולים, בהם ניתן מגוון רחב של טיפולים כולל סדרת טיפולים מיוחדת מאינדונזיה. כשהרעב יתקוף אתכם תוכלו לסעוד במסעדת הבית האלגנטית אקווריוס, ששוכנת בחצר פנימית נהדרת עם מזרקה ומציעה מטבח ים תיכוני, איטלקי וצרפתי, לצד מנות מהמטבח הצ'כי המסורתי. כל התענוג הזה הוא בכלל לא זול. המחיר ללילה בחדר רגיל מתחיל ב-350 אירו, ומגיע עד ל-1,800 אירו בסוויטה הנשיאותית.

כתובת: Tržiště 19
טלפון: 420-257-286011

 

מוזיקת רחוב בפראג

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.