תפריט עמוד

לימודי מלונאות: מי רוצה להיות מלונאי?

ענף המלונאות עובר בשנים האחרונות התפתחות ושינוי דרמטיים. כדי להשתלב בתחום, יש צורך בעובדים מקצועיים, שיכירו לעומק את הצדדים השונים של התחום, ידעו לאתר מוצרים חדשים ולשלוט בטכנולוגיות מתקדמות. את כל אלה ועוד לומדים בקורס מלונאות ויזמות תיירותית

עולם התיירות עובר בשנים האחרונות שינויים דרמטיים, ותחום המלונאות אינו יוצא דופן. אין ספק שלנהל ולתפעל מלון זה עניין לגמרי לא פשוט. כאורחים במלון, כשאנחנו יושבים לארוחת בוקר מושקעת בחדר האוכל, מול נוף יפה, ומתלבטים אם ללכת לבריכה אחרי האוכל או אולי לבדוק את האטרקציה החדשה שנפתחה באזור – מאחורי הקלעים פועל ארגון גדול ומורכב: אנשי צוות שדואגים לשירות, לתחזוקה, לאוכל, לניקיון, ליצירת חוויות חדשות לאורחים וגם לשיווק המלון ולפרסום שלו, בעולם של טכנולוגיות חדשות.

מלונאות בעידן החדש

בימינו, לא מספיק לדאוג לצדדים הטכניים של תפעול וניהול המלון, צריך להכיר טכנולוגיות שיווק חדשניות, לאתר שווקים חדשים ומוצרים מגוונים, והכל עם הפנים לא רק פנימה אלא גם החוצה, לעולם הגדול.

ענף המלונאות והאירוח הוא למעשה "הפנים של ישראל" בכל הנוגע לתיירות נכנסת. צוות המלון הוא למעשה הראשון שהתייר פוגש ביעד. הם אלו שעוזרים לו להתמקם ולהרגיש בנוח, מספקים את כל השירותים הנדרשים ויותר מכך – מספקים עצות, המלצות ועוזרים לו לגלות מקומות מעניינים, שלא היה יודע עליהם בדרכים אחרות.

מאחורי החדר הנעים והנוח במלון, עומד צוות שלם שדואג לרווחת האורחים

מאחורי החדר הנעים והנוח במלון, עומד צוות שלם שדואג לרווחת האורחים | צילומים: שאטרסטוק

כשבתקשורת מדברים על גידול בתיירות הנכנסת, אין ספק שלענף המלונאות יש חלק גדול בכך. וזהו בדיוק האתגר שעומד בפני מי שרוצה להיכנס לתחום באופן רציני ומקצועי. וכיוון שאי אפשר לצפות ממי שרק נכנס לענף להכיר ולהבין את המורכבות הכרוכה בו, נדרשת הכשרה מקצועית ולימודים שיתייחסו לתחומים השונים. זה בדיוק מה שתקבלו במהלך קורס ללימודי מלונאות ויזמות תיירותית במאה ה-21.

מה לומדים?

כאמור, ענף המלונאות התפתח מאוד בשנים האחרונות וכדי להשתלב בו צריך להכיר צדדים מגוונים, כמו שיטות ניהול בעידן המודרני, מסעדנות, ניהול אירועים, שיווק דיגיטלי ועוד. מעבר ללימודים עיוניים, הקורס כולל התנסות וסטאז' – עבודה לצד ראשי המחלקות השונות כדי להבין לעומק כיצד עובד מלון – מהמסד ועד הטפחות.

כדי להבין את הדרך שבה מלון עובד, בקורס מלונאות לומדים את הצדדים השונים באופן עיוני ומעשי

כדי להבין את הדרך שבה מלון עובד, בקורס מלונאות לומדים את הצדדים השונים באופן עיוני ומעשי

למי מתאים הקורס?

לימודי מלונאות ויזמות תיירותית מתאימים גם למי שבא מבחוץ ורוצה להשתלב בתחום המלונאות וגם לאנשים שכבר עובדים במקצוע ורוצים לשדרג את הידע המקצועי ולהתקדם בתחום למשרת ניהול בכירה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.