תפריט עמוד

לטעום את השוק: כרטיס טעימות לשווקים בישראל

כפי שיודע כל מי שטייל בעולם, שווקים הם מקום נהדר להכיר את התרבות המקומית, לפגוש אנשים מעניינים, לטעום מעדנים מיוחדים ולהיסחף בסחרור של צבעים, טעמים וריחות. ישראל אינה שונה מהבחינה הזאת, והיכרות עם השווקים שלה יכולה להיות חוויה מיוחדת לתיירים ולישראלים כאחד. מיזם תיירותי חדש, הנקרא יאללה בסטה, מציע דרך טעימה להתוודע לשוקי ישראל: כרטיסי טעימות.

כרטיס טעימות, שמחירו 99 שקלים, מאפשר למבקרים לשוטט באופן חופשי בין דוכני השוק ולטעום מאכלים או משקאות בבסטות ובמסעדות מסוימות. כך, למשל, בשוק מחנה יהודה הכרטיס מקנה טעימות של בורקס פינוקים, חלבה, שמן זית, קפה אורגני, גבינות ועוד; בשוק בעיר העתיקה בירושלים הטעימות כוללות רחת לקום, משקה תמרהינדי או משקה שקדים, קבב כבש וכן הלאה. ולא חייבים לאכול הכל בביקור אחד, הכרטיס תקף לשישה חודשים.


כרטיס טעימות של שוק מחנה יהודה

בינתיים הופקו כרטיסי טעימות לשוק מחנה יהודה בירושלים, השוק בעיר העתיקה בירושלים ושוק לוינסקי בתל אביב, בקרוב יתווספו כרטיסים גם לשוק נצרת, שוק עכו ושוק הכרמל בתל אביב. המיזם של יאללה בסטה כולל גם הקמת אתרי אינטרנט לשווקים שונים בארץ. מידע על שווקים שבהם מוצעים כרטיסי טעימות: שוק מחנה יהודה, שוק העיר העתיקה, שוקים בתל אביב.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.