תפריט עמוד

לטייל בלונדון כמו הביטלס

מעבר לאטרקציות הרגילות והנהדרות, לונדון מציעה גם אפשרות לטייל בעקבות ארבעת המופלאים, הלא הם הביטלס. מאולפני אייבי רואד שם הקליטו את אלבומיהם האהובים ועד למעבר החצייה המפורסם – הנה כמה אתרי ביטלס בלונדון שלא תרצו לפספס

רוצים לטייל באירופה אך לערוך מסלול מעט שונה? מאוהבים בלונדון, מעריצים את הביטלס ומעוניינים לשלב בין השניים? יש לנו מסלול מצוין עבורכם! במסגרת טיולים מאורגנים באירופה, תוכלו להגיע ללונדון לביקור של מספר ימים ולשלב לצד האטרקציות הנהדרות שמציעה בירת אנגליה, גם סיור מרתק בעקבות ארבעת הגדולים שפעלו בעיר והתפרסמו בה. מה כולל הסיור? אילו אטרקציות אסור לכם לפספס? באילו אתרים מומלץ לבקר? ומה הם טומנים בחובם? הצטרפו אלינו למסע מוזיקלי מדהים בעקבות הלהקה האלמותית שנשארה טרנדית ואהובה גם עשורים רבים לאחר שנוסדה – הביטלס.

אתרי ביטלס בלונדון שאסור לפספס

אולפני Abby Road

באולפני אבי רוד המפורסמים הממוקמים ברחוב אבי רוד, הוקלטו רוב אלבומיהם של להקת הביטלס. הביקור באולפנים נחשב לחוויה נהדרת, שתיקח אתכם אחורה בזמן ותגרום לכם לדמיין את ג'ורג', פול, ג'ון ורינגו מקליטים לראשונה את השירים שהפכו ללהיטים כמעט מיד.  האולפנים אמנם מזוהים מאוד עם הביטלס, אך הם פעילים עד היום ומשמשים כאולפני ההקלטות של להקות וזמרים בריטים מפורסמים. אולפני אבי רוד גדולים במיוחד, אחד מהם מסוגל להכיל תזמורת בת 110 נגנים!

מעבר החצייה

אתר חובה לאוהבי הביטלס, הממוקם ממש בסמוך לאולפנים. כאן צולמה עטיפת התקליט המפורסמת של הלהקה, כשהארבעה פוסעים וחוצים את מעבר החצייה. אל תתפלאו אם תגלו חובבי ביטלס המנסים לשחזר את התמונה האייקונית. מומלץ לנסות ולעשות זאת בעצמכם.

בית קפה הביטלס

סמוך לאולפני Abby Road, באותו הרחוב תוכלו למצוא בית קפה מדליק העונה לשם בית קפה הביטלס. המקום הוא השראה נהדרת לאוהבי הלהקה, שכן הוא משקיף לאולפנים ולמעבר החצייה המפורסם. בבית הקפה נערכים  ערבים מוזיקליים מיוחדים בהשראת הביטלס וגם נמכרות בו מזכרות מיוחדות הנושאות את תמונותיהם של חברי הלהקה.

הדירה של רינגו סטאר

אם אתם ממש אוהבים את הלהקה, וואי תזהו את המקום המפורסם. הדירה של רינגו סטאר היא המקום בו ג'ון לנון וזוגתו, יוקו אונו, צילמו את תמונת העירום המצונזרת שלהם ששימשה כעטיפת האלבום "Two Virgins". ה"מסורת" מספרת שפול מקרטני כתב כאן את השיר "אלינור ריגבי".

ביתם המשותף של חברי הלהקה

הביטלס החלו את דרכם בליפרבול הסמוכה, אך כשעשו את צעדיהם הראשונים בעיר הגדולה החליטו להתגורר יחד ועברו למלון פרזידנט בראסל סקוור (אזור יפהפה בפני עצמו) שבלונדון. כשהחליטו לקחת את יחסיהם צעד נוסף קדימה, עברו לבית משותף מהמאה ה-19. זהו גם הבית היחיד שחלקו יחדיו חברי הלהקה.

Hard Rock Cafe בפינת הייד פארק

בהייד פארק קורנר שוכן סניף של הארד רוק קפה, רשת בתי הקפה המפורסמת. הסניפים השונים בכל מקום בעולם הם שיר הלל למוזיקה, אך בסניף הזה כראוי למעוז הביטלס, יש כמה מזכרות נהדרות ומקוריות השייכות לחברי הביטלס. בכספת שמורה היטב, ישנן מספר מזכרות מיוחדות במינן, כמו: משקפיים ומעיל שלבש ג'ון לנון בהופעה, מערכת התופים המקורית של רינגו סטאר, מילות השיר המקוריות של "Imagine" בכתב ידו של ג'ון לנון ועוד.

Apple – החנות של חברי הביטלס

בשנת 1967 פתחו כאן חברי הביטלס את חנות האופנה הראשונה שלהם וגם האחרונה. בחנות נמכרו פריטי אופנה, אקססוריז ואביזרים נוספים וביום הפתיחה הכריז פול מקרטני: "זהו מקום יפה, בו אנשים יפים יכולים לקנות דברים יפים". לרוע המזל, החנות לא הייתה הצלחה מסחררת ונסגרה. חברי הלהקה חילקו את הפריטים הנותרים לציבור הרחב וכיום שוכן במבנה החנות בניין רשמי בן חמש קומות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.