תפריט עמוד

לטוס לתאילנד עם רויאל ג'ורדניאן

טיסה לתאילנד עם חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן מבטיחה נוחות, ביטחון, שירות מעולה ומחירים נוחים. ויש גם אפשרות לטיסות המשך לצפון תאילנד ולאיים בדרום

למחפשים דרך נוחה, בטוחה וזולה להגיע לתאילנד כדאי לדעת כי חברת התעופה הבינלאומית הירדנית רויאל ג'ורדניאן מפעילה טיסות יומיות לבנגקוק, בירת תאילנד. זמן הטיסה מעמאן לבנגקוק הוא שבע וחצי שעות, וטיסות מנמל התעופה בן גוריון יוצאות ארבע פעמים בשבוע – בימים שני, שלישי, חמישי ושישי. זמן ההמתנה בעמאן קצר – רק שעה ו- 45 דקות. הטיסות חזרה, עם זמן המתנה של שעה, פועלות בימים ראשון, שלישי , שישי.

בימים שבהם אין קישורים קצרים בין הטיסות החברה מספקת מלון, ארוחות והעברות על פי הקריטריונים הבאים: המתנה של עד שש שעות – הנוסעים נשארים בשדה התעופה בעמאן, שם יש דיוטי פרי, מסעדות ובתי קפה (ההוצאות על חשבון הנוסע); המתנה של שש עד שמונה שעות – הנוסעים מועברים למלון גולדן טוליפ בשטח שדה התעופה (אין צורך בוויזה לירדן), שם מקבלים ארוחת בופה על חשבון רויאל ג'ורדניאן; המתנה מעל שמונה שעות – הנוסעים מקבלים חדר במלון וארוחה על חשבון רויאל ג'ורדניאן.

הטיסות של רויאל ג'ורדניאן אינן עוברות מעל איראן, עיראק ואפגניסטן, הטיסות לתאילנד עוברות מעל ערב הסעודית וארצות המפרץ. לרויאל ג'ורדניאן יש מטוסים חדשים עם שירות מחלקת עסקים ברמה גבוהה, בטיסות מעמאן לבנגקוק הכיסאות הופכים למיטות. במחלקת תיירים יש מסך אישי לכל נוסע. אפשר להזמין ארוחות מיוחדות, כולל ארוחות כשרות וארוחות ילדים.

בנגקוק, מלבד היותה יעד מבוקש, משמשת גם צומת מרכזית לכל יעדי המזרח הרחוק. לרויאל ג'ורדניאן יש הסכם עם חברת התעופה התאילנדית בנגקוק אירוויז להוספת טיסות פנים לצ'אנג מאי בצפון המדינה ופוקט וקו-סאמוי בדרומה.

– כתבה פרסומית –

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.