תפריט עמוד

לופטהנזה מוסיפה טיסות בין גרמניה וישראל

לופטהנזה הוסיפה בימים האחרונים, מתחילת עונת האביב, שש טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה, וכעת החברה מציעה 27 טיסות כל שבוע בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן וברלין. לרשות נוסעי לופטהנזה מישראל עומד היצע גדול במיוחד של טיסות ל-235 יעדים ב-78 מדינות, המופעלות מנמלי הבית שלה – פרנקפורט ומינכן.

הגברת תדירות הטיסה בקווים מישראל לגרמניה מתאפשרת הודות ליישום הסכם "השמיים הפתוחים" וכמענה לביקושים בשוק הישראלי וכן בקרב נוסעים מגרמניה ומרחבי העולם המגיעים לישראל. הסכם "השמיים הפתוחים", שנחתם בשנה שעברה בין ישראל לאיחוד האירופי, סולל את הדרך להסרת ההגבלות על הטיסות בין אירופה וישראל בתוך שנים ספורות.

"הצפי והחזון שלנו ברורים ביותר – אנו נפעל כדי לממש את הסכם השמיים הפתוחים כדי להציע ללקוחותינו בישראל וברחבי העולם לפחות שלוש טיסות יומיות בקו בין תל אביב-פרנקפורט, כבר במהלך 2015", אמר כרסטן שפר, סגן נשיא לופטהנזה למכירות ושירותים בדרום אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, במפגש עם עיתונאים בתל אביב. "אנו מתכוונים להגביר גם את תדירויות הטיסות בין תל אביב ומינכן בשנים הקרובות. הפופולאריות הגוברת של מינכן וסביבתה בשוק הישראלי מלמדת אותנו שיש מקום להרחבת מספר הטיסות בקו זה", הוסיף שפר.


כרסטן שפר, סגן נשיא לופטהנזה למכירות ושירותים בדרום אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, במפגש עם עיתונאים בתל אביב

לופטהנזה, אשר החלה לפעול בקו לישראל ב-1968 עם שתי טיסות בשבוע, מפעילה כיום 17 טיסות שבועיות מתל אביב לפרנקפורט, שמונה טיסות מתל אביב למינכן ושתי טיסות בשבוע לבברלין.

"הגדלת הקיבולת שלנו ב-30% לאחרונה היא ביטוי למחויבות המתמשכת של לופטהנזה לשוק הישראלי. הקווים לישראל הם בין הקווים החשובים והמבטיחים ביותר של קבוצת לופטהנזה, המונה גם את החברות הבנות שלנו סוויס ואוסטריאן", אומר רולף קולר, מנכ"ל לופטהנזה בישראל. קולר מוסיף כי הטיסות החדשות שנוספו באחרונה מאפשרות לישראלים ליהנות ממגוון גדול יותר של אפשרויות טיסה ליעדים ברחבי העולם, בעיקר בצפון אמריקה ובאסיה".


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.